Simone White - The Beep Beep Song?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer 25 minuten geleden op Slam FM was.
Is een R&B-achtig nummer, gezongen door een vrouw die als refrein steeds zegt van '(...) on the walk walk walk (...) talk talk talk'
Is weinig info misschien maar het is imo wel redelijk herkenbaar. Tis al een wat ouder nummer want een maandje of 2 geleden hoorde ik hem ook al.
Tnx!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
misschien een te algemene vraag, maar ik ben op zoek naar hele populaire achtergrond muziek nummers, om deze te gebruiken bij filmbewerking. Wat iedereen herkend zeg maar.
Bijvoorbeeld:
Pigbag - Papa's got a brand new pigbag
Battle Without Honor Or Humanity - Tomayasu Hotei
Iemand nog meer suggesties hiervoor??
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Tell me why misschien?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nu op Radio 2, zijn dat de Beatles?
Iets met Tell me, aah Tell me
Zoek het zo anders wel op bij 'Wat gedraaid'
Nee, dat is 'm niet, maar bedanktquote:
Kane-Catwalk Criminal ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een nummer, volgens mij op q-music of SLAM FM, het had iets met een beep... Dus echt zo'n computerdeuntje maar dan wel leuk. Het is dus absoluut niet hem nummer van de Audi R8 reclame
.
Het was tussen 4 en 6 in ieder geval.
eigenlijk ben je dus op zoek naar de mixer ? De titel zal toch wel hetzelfde zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:11 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
Afgelopen zomer hoorde ik Jeroen Post opvallend genoeg een vette remix draaien van Frans Bauer - heb je even voor mij?. Het was geen foute bubling mix ofzo, maar wel house-achtig en heel strak gedaan.
kent iemand die, en uiteraard weet iemand ook de titel??
nee, als ik zoek onder frans bauer kom ik alleen maar 'foute' remixen tegen, waar alleen maar een stevige beat ofzo is toegevoegd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eigenlijk ben je dus op zoek naar de mixer ? De titel zal toch wel hetzelfde zijn
Nopequote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Simone White - The Beep Beep Song?
Ik gok op: Verbena - Ever Rent A Heart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |