quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aQ6znDy3yaY
Iemand enig idee, reclame van Dreft
Deze staat nog steedsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:05 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, iemand enig idee wat voor muziek de marine gebruikt in zijn reclames?
Zoals in bv. http://werkenbijdemarine.(...)mmercials/film02.swf
Gemaakt voor de marine of wat?
Dat stukje wat je in de paar laatste seconde hoort hoor je in alle reclames van de marine
Thx in advance
Associatie met neger en 'same old': Ginuwine - Same Ol' G. Maar ik betwijfel of dit de goede is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:12 schreef Gitanki het volgende:
Ik zoek er eentje die ik in 2005 wel eens op de radio hoorde (ik geloof radio 2) en daarna nooit meer gehoord.
Gezongen door een neger die af en toe met een maffe kreun zijn coupletten eindigde.
De enige tekst die me bij is gebleven is iets in de richting van "same old bill, shame on bill" of iets in die richting
dat Bill kan ook iets als Gyll zijn, of zelfs een heel ander woord.
Volgens een reactie op youtube:quote:
quote:The song is especially created for the product. So you can't downloaded it anywhere.
daar zijn weer schitterende proggies voorquote:
Ik doel vooral op het stukje "The song is especially created for the product."quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:29 schreef Gstyles het volgende:
[..]
daar zijn weer schitterende proggies voor
Ik zou eerder op het "So you can't downloaded it anywhere." doelenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik doel vooral op het stukje "The song is especially created for the product."
Wel jammer, maar dat was die van de Orange reclame eerst ook, dus ik heb nog hoopquote:
Mondo - Alivequote:Op woensdag 20 februari 2008 12:37 schreef EPO het volgende:
Laatst op een verjaardag stond tmf party aan en zag een nummer waarin allemaal mensen om de beurt hun tecktonik dans skills lieten zien in een soort hal waar een dance feest bezig was. Nummer klonk heel vet! Door de hoeveelheid alcohol echter weer de titel en uitvoereden artiest vergeten
Overal zitten zoeken en staat ook niet in de playlist van Tmf party. Wie kent het nummer??
Nee dat is hem helaas niet.. Het lijkt net opgenomen bij een echt dance feest, daardoor lijkt het niet gechoreografeerd (is het uiteraard wel).quote:
Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishingquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:50 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek achtergrondmuziek bij de Philip Cocu compilatie:
YouTube.
Simone White - The Beep Beep Song?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer 25 minuten geleden op Slam FM was.
Is een R&B-achtig nummer, gezongen door een vrouw die als refrein steeds zegt van '(...) on the walk walk walk (...) talk talk talk'
Is weinig info misschien maar het is imo wel redelijk herkenbaar. Tis al een wat ouder nummer want een maandje of 2 geleden hoorde ik hem ook al.
Tnx!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
misschien een te algemene vraag, maar ik ben op zoek naar hele populaire achtergrond muziek nummers, om deze te gebruiken bij filmbewerking. Wat iedereen herkend zeg maar.
Bijvoorbeeld:
Pigbag - Papa's got a brand new pigbag
Battle Without Honor Or Humanity - Tomayasu Hotei
Iemand nog meer suggesties hiervoor??
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |