Ik heb het nog steeds onder de kniequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:48 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Hmm, iemand aan het stuur met zoveel rijervaring, dat had waarschijnlijk geen enkele instructeur aan zien komen. Hopelijk heb je ondertussen geleerd hoe het wel moet?
Ik zal er ook zo over denken als je kinderen zich ooit op de weg wagen zonder goed uit te kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
![]()
Als je eerst nog in je spiegel moet kijken of er iemand achter je zit dan ben je ook al reactietijd kwijt.
Dus of je moet meteen remmen met het risico dat er iemand achterop rijdt,
of uitwijken met het risico dat je in een oncontroleerbare slip komt
of gas geven en doorrijden.
En van die 3 opties is doorrijden de beste optie met het minste gevaar voor jezelf en andere weggebruikers (m.u.v. konijntje)
Bijna eraf gereden. Ik heb bijna tig mensen doodgereden, bijna tig aanrijdingen gehad, bijna 3x m'n eigen auto total loss gereden, etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Keertje bijna een spiegel eraf tijdens één van m'n eerste lessen, maar verder niks.
Bijna, is niet helemaalquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bijna eraf gereden. Ik heb bijna tig mensen doodgereden, bijna tig aanrijdingen gehad, bijna 3x m'n eigen auto total loss gereden, etc.
Bijna.
omgquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moet nog beginnen met rijlessen maar een instructeur die een maat van me leste vertelde dat hij zelf eens een ongeluk had gehad met z'n motor.
Hij was op een zondag lekker op z'n motor aan het touren en toen zag hij een koe zitten.. Hij had (ikzelf ook niet) nog nooit een koe zien zitten dus daar keek hij na totdat hij keihard in een sloot reed.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bijna eraf gereden. Ik heb bijna tig mensen doodgereden, bijna tig aanrijdingen gehad, bijna 3x m'n eigen auto total loss gereden, etc.
Bijna.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moet nog beginnen met rijlessen maar een instructeur die een maat van me leste vertelde dat hij zelf eens een ongeluk had gehad met z'n motor.
Hij was op een zondag lekker op z'n motor aan het touren en toen zag hij een koe zitten.. Hij had (ikzelf ook niet) nog nooit een koe zien zitten dus daar keek hij na totdat hij keihard in een sloot reed.
Dan krijg je zeker urgentie en hoef je geen examen meer te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:24 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik heb een keer een neger doodgereden.
loserquote:Op maandag 25 februari 2008 02:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan krijg je zeker urgentie en hoef je geen examen meer te doen.
ik zie het voor mequote:Op maandag 25 februari 2008 07:56 schreef Yurzinho het volgende:
Een van mijn eerste lessen, reed in Delft...
Instructeur: "Volgende mogelijkheid rechtsaf slaan"
Ik: "Bedoel je dit kleine steegje???"
Instructeur: "Ja, dat is toch de volgende mogelijkheid?!"
Ik: "Oja, daswaar"
*Knipperlicht aan, iets harder remmen dan normaal*
Ineens hoor ik achter me flink wat piepende banden en remmen, en 3 knallen, kort achter elkaar. Kettingbotsing veroorzaakt dus, in totaal 4 auto's die erbij betrokken waren![]()
Instructeur doet zijn portier open, kijkt achterom, en zegt: "We zijn niet geraakt, rij maar door"
Ik:![]()
![]()
![]()
En doorgereden.
Instructeur ziet me flink zweten, en zegt geruststellend: "Is hun eigen schuld, hadden ze er maar niet zo dicht op moeten zitten"
Ik, nog steeds zwetend, maar erg opgelucht.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef rosaatje het volgende:
Tijdens een rijles op een warme zomerdag. Mijn rij-instructeur had zijn raampje open.
Ik maakte de bocht te krap waardoor ik de auto de bosjes in reed, alle takken kwamen de auto binnen en klapten volop in het gezicht van mijn rij-instructeur.
Hij heeft er de nodige littekens en striemen aan overgehouden...
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef rosaatje het volgende:
Tijdens een rijles op een warme zomerdag. Mijn rij-instructeur had zijn raampje open.
Ik maakte de bocht te krap waardoor ik de auto de bosjes in reed, alle takken kwamen de auto binnen en klapten volop in het gezicht van mijn rij-instructeur.
Hij heeft er de nodige littekens en striemen aan overgehouden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |