abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56866811
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:48 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Hmm, iemand aan het stuur met zoveel rijervaring, dat had waarschijnlijk geen enkele instructeur aan zien komen. Hopelijk heb je ondertussen geleerd hoe het wel moet?
Ik heb het nog steeds onder de knie
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_56923075
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Als je eerst nog in je spiegel moet kijken of er iemand achter je zit dan ben je ook al reactietijd kwijt.
Dus of je moet meteen remmen met het risico dat er iemand achterop rijdt,
of uitwijken met het risico dat je in een oncontroleerbare slip komt
of gas geven en doorrijden.

En van die 3 opties is doorrijden de beste optie met het minste gevaar voor jezelf en andere weggebruikers (m.u.v. konijntje)
Ik zal er ook zo over denken als je kinderen zich ooit op de weg wagen zonder goed uit te kijken.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_56923176
3de les zijspiegel geraakt... Maar geen blijvende schade
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_56923260
Niks geraakt. Keertje bijna een spiegel eraf tijdens één van m'n eerste lessen, maar verder niks.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_56923321
Zelf niet gelukkig met lessen en ook niet met het examen.

Wel had ik een ontiegelijke arrogante bal als instructeur en die kon het geloven of uitstaan dat ik het rijbewijs had maar dat schijnt ook wel weer goed te zijn, je wil dan zsm. van die kerel af en dat kan resulteren in een rijbewijs of een andere rijschool.

Anyway, die arrogante bal met zijn goddelijke verkeersinzicht heeft zelf later een hoop brokken gemaakt, auto helemaal total en rondom een boom geparkeerd. Hij scheen een blackout te hebben gehad.
pi_56923355
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Keertje bijna een spiegel eraf tijdens één van m'n eerste lessen, maar verder niks.
Bijna eraf gereden. Ik heb bijna tig mensen doodgereden, bijna tig aanrijdingen gehad, bijna 3x m'n eigen auto total loss gereden, etc.
Bijna.
pi_56923436
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:18 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Bijna eraf gereden. Ik heb bijna tig mensen doodgereden, bijna tig aanrijdingen gehad, bijna 3x m'n eigen auto total loss gereden, etc.
Bijna.
Bijna, is niet helemaal
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:39:10 #58
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_56923651
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:04:46 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_56924066
Ik moet nog beginnen met rijlessen maar een instructeur die een maat van me leste vertelde dat hij zelf eens een ongeluk had gehad met z'n motor.

Hij was op een zondag lekker op z'n motor aan het touren en toen zag hij een koe zitten.. Hij had (ikzelf ook niet) nog nooit een koe zien zitten dus daar keek hij na totdat hij keihard in een sloot reed.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_56924278
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moet nog beginnen met rijlessen maar een instructeur die een maat van me leste vertelde dat hij zelf eens een ongeluk had gehad met z'n motor.

Hij was op een zondag lekker op z'n motor aan het touren en toen zag hij een koe zitten.. Hij had (ikzelf ook niet) nog nooit een koe zien zitten dus daar keek hij na totdat hij keihard in een sloot reed.
omg
pi_56924614
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:18 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Bijna.
Herkenbaar
pi_56924653
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef Daywalk3r het volgende:

het ziet er vast droog uit, maar om er nou onbewust van in een sloot te rijden..
pi_56960271
Heb nu 1 maand mijn rijbewijs en een auto, gelukkig allemaal schadevrij. De eerste dag dat ik m'n auto had zat ik met het parkeren wel heel zachtjes tegen de auto van de buren aan. Dat gebeurt me geen tweede keer.
pi_56960467
Tijdens rijles bijna een velg eraf gereden. Tijdens straatjekeren ook wel de vooras mishandeld. Maar that's it.

En irl nog nooit een ongeluk gehad. Jah, die "bijna" "bijna" kennen we allemaal. Autorijden is dan ook een spel.
  maandag 25 februari 2008 @ 01:38:47 #65
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56960651
Iets te hard over een drempel gegaan, schade viel mee
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  maandag 25 februari 2008 @ 02:05:03 #66
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56960791
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:24 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik heb een keer een neger doodgereden.
Dan krijg je zeker urgentie en hoef je geen examen meer te doen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56960859
quote:
Op maandag 25 februari 2008 02:05 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dan krijg je zeker urgentie en hoef je geen examen meer te doen.
loser
pi_56961954
Een van mijn eerste lessen, reed in Delft...

Instructeur: "Volgende mogelijkheid rechtsaf slaan"
Ik: "Bedoel je dit kleine steegje???"
Instructeur: "Ja, dat is toch de volgende mogelijkheid?!"
Ik: "Oja, daswaar"
*Knipperlicht aan, iets harder remmen dan normaal*

Ineens hoor ik achter me flink wat piepende banden en remmen, en 3 knallen, kort achter elkaar. Kettingbotsing veroorzaakt dus, in totaal 4 auto's die erbij betrokken waren

Instructeur doet zijn portier open, kijkt achterom, en zegt: "We zijn niet geraakt, rij maar door"
Ik:

En doorgereden.

Instructeur ziet me flink zweten, en zegt geruststellend: "Is hun eigen schuld, hadden ze er maar niet zo dicht op moeten zitten"

Ik, nog steeds zwetend, maar erg opgelucht.
pi_56962032
- edit -
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  maandag 25 februari 2008 @ 08:35:31 #70
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_56962178
Geen schade. Wel een keer een les gemist omdat iemand tijdens het uur vóór me zo vriendelijk was geweest het rechtervoorwiel compleet aan gort te rijden .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_56962255
2x rechter voorwiel lek gereden
scherpe stoepranden moeten verboden worden (en ik moest leren sturen )
pi_56968114
quote:
Op maandag 25 februari 2008 07:56 schreef Yurzinho het volgende:
Een van mijn eerste lessen, reed in Delft...

Instructeur: "Volgende mogelijkheid rechtsaf slaan"
Ik: "Bedoel je dit kleine steegje???"
Instructeur: "Ja, dat is toch de volgende mogelijkheid?!"
Ik: "Oja, daswaar"
*Knipperlicht aan, iets harder remmen dan normaal*

Ineens hoor ik achter me flink wat piepende banden en remmen, en 3 knallen, kort achter elkaar. Kettingbotsing veroorzaakt dus, in totaal 4 auto's die erbij betrokken waren

Instructeur doet zijn portier open, kijkt achterom, en zegt: "We zijn niet geraakt, rij maar door"
Ik:

En doorgereden.

Instructeur ziet me flink zweten, en zegt geruststellend: "Is hun eigen schuld, hadden ze er maar niet zo dicht op moeten zitten"

Ik, nog steeds zwetend, maar erg opgelucht.
ik zie het voor me
pi_56968229
Tijdens een rijles op een warme zomerdag. Mijn rij-instructeur had zijn raampje open.
Ik maakte de bocht te krap waardoor ik de auto de bosjes in reed, alle takken kwamen de auto binnen en klapten volop in het gezicht van mijn rij-instructeur.
Hij heeft er de nodige littekens en striemen aan overgehouden...
pi_56968320
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef rosaatje het volgende:
Tijdens een rijles op een warme zomerdag. Mijn rij-instructeur had zijn raampje open.
Ik maakte de bocht te krap waardoor ik de auto de bosjes in reed, alle takken kwamen de auto binnen en klapten volop in het gezicht van mijn rij-instructeur.
pi_56968895
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef rosaatje het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')