Immiddels al wel geslaagdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Zo hoort het!Uitwijken geeft vaak/meestal/vrijwel altijd meer ellende dan gewoon er dwars overheen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Zo hoort het!Uitwijken geeft vaak/meestal/vrijwel altijd meer ellende dan gewoon er dwars overheen.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Als 't kan rem ik toch hoor.. (ja, als het kan. dus.)
Goh, díe zag ik niet aankomen hoorquote:
Dan ga je er halfzacht over met het risico dat je een dier nog uit zijn lijden moet gaan verlossen ook. Kan je het beter in één keer goed doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Als 't kan rem ik toch hoor.. (ja, als het kan. dus.)
Moet ik nou gaan huilen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh, díe zag ik niet aankomen hoor![]()
wat origineel toch.. jouw moeder zal trots op je zijn hoor.
Kutboertje
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:07 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dan ga je er halfzacht over met het risico dat je een dier nog uit zijn lijden moet gaan verlossen ook. Kan je eht beter in één keer goed doen.
Mijn moeder kan tenminste nog trots op mij zijn, maar als ik jou zo hoor praten vraag ik me af of jij nog broers of zussen hebt want op jou kan ze gewoon niet trots zijn.quote:
Dat had ik ook 1 keer, mn instructeur ineens vol op de rem trappen.. huh? waarom dat?!?!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:12 schreef senesta het volgende:
Is dit stiekem een kloon van Qwea?![]()
Gelukkig nooit schade gehad met lessen, wel een paar keer mazzel gehad met mijn spiegels
Dat en ze rijden daar allemaal als idioten.. Overigens zelf m'n lestijd zonder schade doorgekomen, verder alleen eens een geschaafde wieldop door te dicht langs de (te hoge) stoeprand te parkerenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:07 schreef creeper het volgende:
Heb zo'n ANWB snelcursus van 10 dagen gedaan samen met een alleraardigst redelijk op leeftijd zijnde dametje wat 30 jaar in Zuid-Afrika had gewoond, en nu was vergeten haar rijbewijs weer om te zetten, ook wel wat leuke dingetjes meegemaakt. Bij de 1e les na ongeveer 400 meter had ze de eerste scholier al van z'n fiets gereden. Deuk in deur en spiegel afgebroken. Denk dat de wegen in Zuid-Afrika toch iets breder waren ofzo!
- Auto raken: kán grappig zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:14 schreef LoggedIn het volgende:
zag toevallig van de week nog een auto op de rijksweg staan die een auto en motor geraakt hadwas wel grappig
idd, mr dr lag niemand op de weg oid; die motor stond gwn op de vluchtstrook (net als de berijdert), dus zal wel mee zijn gevallenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:56 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
- Auto raken: kán grappig zijn
- Een motor raken is nooit grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |