quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:22 schreef Suikeroom het volgende:hey Jaap nog een ding... benadruk Brian zn dominantie karakter tegenover Amanda.. noem m constant wifebeater.. beschadig zijn imago.. hij is voor John de Mol nu de ideale winnaar, steek er een stokje voor... je hebt nog 75 dagen!!!!
Jaap speelt samen met een zogenaamde 'wifebeater' dus als hij Brian daarmee zwart maakt, maakt hij Huub ook zwart want die doet hetzelfde (al dan niet meer zelfs). Bij Huub beginnen de verhalen buiten de Gouden Kooi...... dat hij Hedda ook een keer geslagen heeft in een ruzie. Bovendien heeft Huub de allereerste keer dat hij dat vertelde (tegen Sylvia en Amanda in de Game Room lang geleden) gezegd dat hij twéé keer in zijn leven een vrouw heeft geslagen, maar hij heeft het altijd alleen maar over die ene keer met Hedda gehad…… In de Gouden Kooi heeft Huub ook een laaaaange lijst met respectloze dingen die hij tegen vrouwen heeft gedaan, een paar:
- meerdere vrouwen bespuugd en in het gezicht gelikt en het nodige duw en trekwerk
- een pistoletje tegen Palma smijten (wat best hard aankomt gezien Huub’s honkbalkwaliteiten)
- een tomaat tegen Amanda smijten (in de ruzie buiten met Natasia en de bloempot)
- ook al zijn er geen beelden van, Huub en Amanda’s reacties geeft duidelijk weer dat hij Amanda daadwerkelijk off cam getrapt heeft bij de paardenbak. (Lieke zou aan Amanda (toen ze op het laatst goed gingen met elkaar) toegegeven hebben dat ze dat van Brian overdreven had bij de paardenbak)
- Lieke tegen de muur van de private gedrukt en in bed zou Huub haar meerdere malen hardhandig vastgepakt hebben volgens Lieke
- het bekendste is nog wel Amanda dronken voeren en dan proberen om sex met haar te hebben terwijl ze minstens 5 keer nee zei, maar goed dat is Amanda’s eigen stomme fout
- een stoel naar Amanda gooien (in de ruzie van Eric Dikeb)
Etc etc
Brian heeft nog nooit Amanda daadwerkelijk geslagen, ook al schuiven de meesten het onder die titel omdat het dan heftiger overkomt. Na het bekende ‘bef-incident’ spuugde Brian in Amanda’s gezicht en gaf haar ook een duw naar achteren in haar gezicht nadat ze tegen Brian aan het tetteren was dat er niets gebeurd zou zijn en hem wou wegduwen van Huub. Die duw verklaard ook dat Brian met zijn vinger in haar mond kwam en met zijn nagel wat open krastte waardoor ze bloed proefde. Als hij haar van links of rechts geslagen zou hebben dan kon dat niet gebeurd zijn. Maar toch is het not done!! Maar vlak Amanda in dezen niet uit want die heeft ook losse handjes. Zo sloeg zei bijvoorbeeld Brian na de rijbewijsstemming hard tegen zijn arm (waarna er door Brian weer een deur uit vloog toen hij Amanda achterna ging om verhaal te halen). Ook schijnt ze hem voordat Brian haar grof onder de douche sleurde hard te hebben staan slaan op zijn borstkas. Ook de laatste keer dat Huub een boete kreeg moest Brian Amanda vasthouden om Huub niet aan te vliegen. Brian maakt er nooit geen issue van omdat hij denk ik bang is dat het gevolgen heeft voor Amanda, maar misschien werken Amanda’s losse handjes nog wel in jullie voordeel…… Brian heeft zich de laatste weken duidelijk meer in controle.
Jaap zal deze dingen ongetwijfeld al zelf opgeslagen hebben, maar misschien toch handig als herinnering want als Jaap en Huub tegenover elkaar komen te staan in de finale is dat misschien handig. (Dat is ook denk ik wat gebeurd en dan is van de 5 huidige Miljonairs Huub zijn grootste tegenstander) Jaap's lijst is veel korter wat dat betreft:
- wat groupies en hoeren betasten en belachelijk maken
- Lieke’s kleding afscheuren
- Amanda tegen een raam drukken met zijn gewicht
- Amanda in haar borsten knijpen
- alcohol in Amanda’s ogen gooien
- een oproep doen aan zijn ‘gestoorde fans’ over de streams om de moeder van Brian wat aan te doen nadat Brian een straatnaam noemde (van Cora)
In dit topic staan zo veel dingen vertrokken en veel onwaarheden dat Amanda en Brian je alleen maar uit zullen lachen als je het tegen ze gaat gebruiken. Daar moet Jaap dus wel mee oppassen. Zo heeft Amanda nog nooit onder een bankje in de sauna zitten schuilen of sloeg Brian niet Amanda onder de dekens maar zichzelf op zijn borst (zo werd later duidelijk uit hun gesprek).
Brian en Amanda hebben in de afgelopen 3 maanden maar zo’n vijf keer ruzie gehad en dan over Brian die Huub liet weten dat hij een brief van Lieke in het vuilnis had gevonden, Amanda’s veelvuldige dronkenschap of slordigheid, nou poeh poeh….. Als dat alles is als je 24/7 opgesloten zit in de Gouden Kooi….. Als ik dat met Huub en Lieke vergelijk………
Het zijn verhalen met een kern van waarheid, maar na post op post erger en verdraaid zijn geworden (of sommige nemen Huub’s woorden over die niet eens op waarheid berust zijn) en dus zullen ze niet hard aankomen.
Brian en Amanda houden er bovendien al weken rekening mee dat Jaap nog naar buiten gaat (al vanaf zijn 2 uur stemming) en spreken alleen on cam uit wat ze willen dat uitkomt dus dit is of onbelangrijk of juist foutieve informatie.
Het enige wat misschien handig is om te weten is dat Brian en Amanda vandeweek afgesproken hebben om beiden tot aan de finale niet veel alcohol te drinken. Dat plannetje met Tommy om Amanda dronken te voeren had dus weinig kans van slagen.
Al met al…. Ik denk dat Jaap weinig zal hebben aan dit topic en dat het volledig af zal hangen van de komende spelregels. Daar gaat de redactie nog een zware klus aan krijgen want hoe gaan zij in godsnaam iets verzinnen wat eerlijk is?!!
Jaap’s beste kans om te winnen…….. De regels moeten duidelijk maken dat er nog maar 1 ontslagronde komt en hij dus Huub eruit kan stemmen, zonder dat het gevolgen heeft voor zijn positie. Huub is een veel betere optie dan Claire want dat lijkt me gewoon de meest onlogische winnaar….. En als Claire goed nadenkt ziet ze ook in dat als ze niet met Jaap meestemt, zij degene is die er uit ligt. Claire en Huub zeggen dat het geen invloed heeft op hun relatie als ze elkaar wegstemmen, dus dat zou niet in de weg moeten staan……
Ik heb geen flauw idee hoe het nou zit met ‘het hokje’, maar misschien mag Huub niet eens weggestemd worden van de redactie omdat ze dan inkomsten van sms’jes mislopen of wat dan ook. Hmmm, er is wat dat betreft misschien wel veel wat wij als kijker niet weten….
Ik ga voor Jaap duimen dat hij wint in de finale van Huub, maar als hij Huub niet wegstemt in de komende ontslagronde zal het lastig worden voor hem. Ik gun het Jaap meer omdat ik Huub gewoon graag op zijn bek wil zien gaan. Als je zooooo’n grootspraak hebt over dat je gaat winnen en je beter bent dan de rest vind ik het gewoon erg mooi om te zien als hij hoort dat niet zo is. Dat ‘shot’ zal priceless zijn, haha. Maar we zullen het zien……. Ik vind het sowieso niet eerlijk voor alle Miljonairs dat de originele manier van winnen (wie het langst blijft zitten) niet meer kan dus hoop ik wel dat ze allemaal nog wat moois krijgen van RTL want anders zijn ze echt vet gebruikt!