abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57210515
Die beide gastspelers spelen tegen jullie,
zowel die spuit 11 van de brandweer (alleen doet tie het veul slimmer), als die vrouwelijke alien
(praat ook niet over jullie plannen na de kooi, waar iemand anders dan Claire of Huub bijzitten.... alles gaat naar de RAT)

En JAPIE komt tie weer:

(leuke gast he, die Mikey en Brian.... die jou nooit iets doen.... )
  vrijdag 7 maart 2008 @ 01:30:24 #126
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57212980
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
En laat die zwerver eens links liggen.
Als die je kan naaien, zal die er geen seconde over twijfelen.
Heeft die trouwens al gedaan door jouw USB-stick aan Brian te geven.
En dat zal die ook blijven doen.
Ik zit net naar de streams te kijken, en zie je weer slijmen bij die halve zool.
Walgelijk!!!
Na dit gesprek rent die gelijk weer naar Brian toe om alles door te vertellen. Maar dan in zijn versie.
Het is een achterbaks mannetje. Die jouw meer kwaad dan goed zal doen.
En wat voor nut heeft het om bij hem te slijmen? Het is niets, het wordt niets, en zal nooit iets zijn.
Hij heeft niet eens een stem in het eindspel. En heeft die die wel, dan zal die hem aan Brian geven, en jou keihard laten vallen.
Niet normaal idd hoe dat gluiperige kereltje onderschat wordt.Het is een eerste klas crimineel en is er nog trots op ook ( verhalen die hij het andere kampje verteld).Ga zo door Jaap en je graaft je eigen graf!Blijf trouw aan Huub en Claire en doe eens wat!!!!!!!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 01:48:10 #127
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_57213137
Je zult vanzelf populairder worden als je eindelijk eens wat doet tegen Brian en Amanda. Wees eens niet zo bang voor die twee, jullie zijn slim en zouden ze elke dag onder de tafel kunnen lullen, maar dat doen jullie niet. Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Brian zijn vriendinnetje behandeld als stront, let daar eens wat meer op en pak Brian eens aan.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57217542
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:55 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lezen daar zo vaak elkaars post (naast Huub was het immers ook Jaap die Lieke's post had gelezen vlak voordat ze wegging, om maar 1 voorbeeld te noemen) en kopieren bestanden als ze de kans krijgen. Het lezen van elkaars bestanden en post is niets nieuws in de Gouden Kooi........ niet een erg sterk argument dus lijkt me...... maar het valt natuurlijk te proberen.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:15:55 #129
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57220095
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:11 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Ze lezen daar zo vaak elkaars post (naast Huub was het immers ook Jaap die Lieke's post had gelezen vlak voordat ze wegging, om maar 1 voorbeeld te noemen) en kopieren bestanden als ze de kans krijgen. Het lezen van elkaars bestanden en post is niets nieuws in de Gouden Kooi........ niet een erg sterk argument dus lijkt me...... maar het valt natuurlijk te proberen.
Sterk genoeg als er regels zijn ingevoerd dat het niet meer mag.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:22:54 #130
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57220237
hey Jaap ik denk dat je bij de volgende ontslagronde je ass wel gecovered hebt en dat je je geen zorgen hoeft te maken.. maar misschien is het intern nog wel goed om Huub te overtuigen.. en dit is wel een goed argument om Claire te dumpen...

-waarom zou je met iemand het spel gaan spelen die op tv alleen maar in beeld is als lijdend voorwerp..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:41:52 #131
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57221797
hier misschien een leuk terugkerend item/onderdeel van je show na de kooi: Natasia Stalken!!! achtervolg haar in de supermarkt, sta met een soundsystem snachts voor haar huis, laat je in elkaar trappen door Natasia en dr zussen.. etc..

pi_57226842
Zaterdag 8 maart komt Jaap ook op zijn eigen site. Daar kan je hem vragen stellen.
Hier dus

Hij gaat zeker weten dit topic ook lezen, dat heeft hij al gemeld.
Wat ik mij afvraag is of Jaap niet recht heeft op 16 uur. Hij is bij alle spelers 2x zo zwaar.
pi_57228386
Is een Antiliaanse gewoonte waarschijnlijk om bewijs te verbranden of in zee te dumpen.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:06:18 #134
2018 PC eend
relativist
pi_57228835
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zaterdag 8 maart komt Jaap ook op zijn eigen site. Daar kan je hem vragen stellen.
Hier dus

Hij gaat zeker weten dit topic ook lezen, dat heeft hij al gemeld.
Wat ik mij afvraag is of Jaap niet recht heeft op 16 uur. Hij is bij alle spelers 2x zo zwaar.
Ik dacht dat het jouw site was
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:07:39 #135
2018 PC eend
relativist
pi_57228871
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is een Antiliaanse gewoonte waarschijnlijk om bewijs te verbranden of in zee te dumpen.
En dan zijn er vast ook weer Nederlanders die er waarschijnlijk meer vanaf weten en de boel bij elkaar liegen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:52:40 #136
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57229977
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

En dan zijn er vast ook weer Nederlanders die er waarschijnlijk meer vanaf weten en de boel bij elkaar liegen
hij is viesssssss
pi_57230872
Niks spel info achtigs maar ik wil je even heeeel veel plezier wensen op je 8 uur, geniet ervan!!!!!!!!
pi_57233815
Nog een geniale uitspraak van Mikey:

Mijn baan kan me niets schelen, als Brian maar wint
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:13:06 #139
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57234887
voor de rest hebben Brian en Amanda alleen maar suffe plannetjes zoals Nicole koppelen aan Huub en dat soort onzin.. kortom gastspelers het werk voor hun laten doen
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:10:11 #140
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57236044
Mijn allerliefste Jaap , ik wil wel tegen je zeggen, hoeveel ik van je hou
Maar ik kom niet verder dan cup B

(nou ja cup C want ik ben wat aangekomen sinds ik DGK kijk)

[ Bericht 12% gewijzigd door Prospera op 08-03-2008 01:23:14 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_57236457
.
Japio... Geloof NIKS van brian en amanda als die de kooi uit zijn geweest over de haat tegenover huub en zo. Elk optreden worden ze zelf uitgelachen.

Geloof sowieso niks van die paupers, de verhalen die ze vertellen bedenken ze zelf, en een uur later geloven ze ze zelf.

Brian loopt er altijd bij als een winkeldief/overvaller/straatschoft, en amanda als een meidje van 5 in de speelgoedwinkel, met dr belachelijke kroontje.
Waarom mogen zij er zo bij lopen? Jullie zijn toch 'miljonairs'? En de rest loopt er veel netter bij dan die pimp en zn hoer.

Lul nou niet over "als we met zn vieren zijn ga ik knallen", is zo sneu. Lijkt mij gewoon op huub pushen om claire eruit te stemmen, en ik denk dat huub dat ook zo ziet. Is niet echt team-matties stijl om het zo te doen.

"Als we met zn vieren zijn ga ik knallen" klinkt nogal dennix. Die stelde ook alles uit en werd uitgepist omdat ie nooit iets deed. JIj gaat ook die kant op zo, ACTIE!!!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:52:42 #142
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57236578
als je morgen terug komt gelijk Brian een boete aannaaien heh.. jullie kregen een tijd terug die brief dat digitale bestanden als persoonlijk bezit gezien wordt, dus 1 ton boete voor Brian.. voor de rest kijk ook ff in het topic over de moeder van Amanda
  zaterdag 8 maart 2008 @ 03:44:55 #143
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57237545
Jaap, nog een paar laatste adviezen en tips ...... en geniet ervan morgen.

Zoals velen hier al benadrukken, ga GVD eindelijk eens los op Brian en Amanda,
over tien dagen een PoPoll, je gaat daar dan 30% scoren ......

Verder, dat gesprek met Brian in de keuken vanavond, doe dat toch niet
meer, hij gebruikt het alleen maar om zichzelf de hemel in te prijzen. Geef
die klootzak toch geen klankbord. Hij is NOOIT oprecht tegen jou, het lijkt zo.

Dan Mikey, deze hopeloze kut zwerver heeft uitgesproken dat hij koste wat
het kost, Huub tot geweld zal uitdagen. Jullie moeten hem zo door en door
bashen, dat hij jankend de villa verlaat. Bijkomend voordeel, alles wat je tegen
hem doet raakt Brian heel diep, maar hij zal niet voor hem durven opkomen.
Dat vreet aan die laffe klootzak. Mikey eruit zorgt voor een slecht gevoel bij
zijn mentor Brian.

En weet je nog, de fandag vorig jaar in September ? Hier werd je overtuigd
dat spelen met Huub de enige garantie was op een plaats in de finale ......

Mooi man, je kan het .... Japio en houd Claire er nog maar even in.

Dit zijn de winnaars van de kooi voor ons streamers !!!!!!
.
pi_57237673
Er is maar één winnaar en dat ben jij.

"Hoogmoed komt voor de val" zei je laatst en je had gelijk. Je doelde alleen op Huub maar Brain en Amanda hebben ook een hele hoge dunk van zichzelf.

Denk aan jezelf en speel het spel goed.

Vertrouw Huub niet, alleen jezelf. Je kunt het
  zaterdag 8 maart 2008 @ 07:13:09 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_57238025
Mikey is door zijn werkgever niet op het matje geroepen vanwege slaaptekort, maar omdat hij continue aan het proberen is om iedereen voor zijn karretje te spannen tegen Huub. Die jongens zijn dat beu. De twee jongens die zouden meegaan naar de villa wilden zelf niet mee.
pi_57239526
Jaap je bent vertrokken zie ik.
Een hele fijne dag toegewenst, en sla www.degoudenkooi.nl maar over, daar staat toch nooit de waarheid.
Scheelt je weer wat lees werk.
En ga na vandaag eens het spel echt spelen, kan je zomaar smsje opleveren.
En de smsjes zullen denk ik wel invloed hebben in het spel, een gedeelte van het geld moet toch ergens weg komen.
Goedemorgen :W
pi_57239930
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:22 schreef Suikeroom het volgende:
hey Jaap nog een ding... benadruk Brian zn dominantie karakter tegenover Amanda.. noem m constant wifebeater.. beschadig zijn imago.. hij is voor John de Mol nu de ideale winnaar, steek er een stokje voor... je hebt nog 75 dagen!!!!
Jaap speelt samen met een zogenaamde 'wifebeater' dus als hij Brian daarmee zwart maakt, maakt hij Huub ook zwart want die doet hetzelfde (al dan niet meer zelfs). Bij Huub beginnen de verhalen buiten de Gouden Kooi...... dat hij Hedda ook een keer geslagen heeft in een ruzie. Bovendien heeft Huub de allereerste keer dat hij dat vertelde (tegen Sylvia en Amanda in de Game Room lang geleden) gezegd dat hij twéé keer in zijn leven een vrouw heeft geslagen, maar hij heeft het altijd alleen maar over die ene keer met Hedda gehad…… In de Gouden Kooi heeft Huub ook een laaaaange lijst met respectloze dingen die hij tegen vrouwen heeft gedaan, een paar:
- meerdere vrouwen bespuugd en in het gezicht gelikt en het nodige duw en trekwerk
- een pistoletje tegen Palma smijten (wat best hard aankomt gezien Huub’s honkbalkwaliteiten)
- een tomaat tegen Amanda smijten (in de ruzie buiten met Natasia en de bloempot)
- ook al zijn er geen beelden van, Huub en Amanda’s reacties geeft duidelijk weer dat hij Amanda daadwerkelijk off cam getrapt heeft bij de paardenbak. (Lieke zou aan Amanda (toen ze op het laatst goed gingen met elkaar) toegegeven hebben dat ze dat van Brian overdreven had bij de paardenbak)
- Lieke tegen de muur van de private gedrukt en in bed zou Huub haar meerdere malen hardhandig vastgepakt hebben volgens Lieke
- het bekendste is nog wel Amanda dronken voeren en dan proberen om sex met haar te hebben terwijl ze minstens 5 keer nee zei, maar goed dat is Amanda’s eigen stomme fout
- een stoel naar Amanda gooien (in de ruzie van Eric Dikeb)
Etc etc

Brian heeft nog nooit Amanda daadwerkelijk geslagen, ook al schuiven de meesten het onder die titel omdat het dan heftiger overkomt. Na het bekende ‘bef-incident’ spuugde Brian in Amanda’s gezicht en gaf haar ook een duw naar achteren in haar gezicht nadat ze tegen Brian aan het tetteren was dat er niets gebeurd zou zijn en hem wou wegduwen van Huub. Die duw verklaard ook dat Brian met zijn vinger in haar mond kwam en met zijn nagel wat open krastte waardoor ze bloed proefde. Als hij haar van links of rechts geslagen zou hebben dan kon dat niet gebeurd zijn. Maar toch is het not done!! Maar vlak Amanda in dezen niet uit want die heeft ook losse handjes. Zo sloeg zei bijvoorbeeld Brian na de rijbewijsstemming hard tegen zijn arm (waarna er door Brian weer een deur uit vloog toen hij Amanda achterna ging om verhaal te halen). Ook schijnt ze hem voordat Brian haar grof onder de douche sleurde hard te hebben staan slaan op zijn borstkas. Ook de laatste keer dat Huub een boete kreeg moest Brian Amanda vasthouden om Huub niet aan te vliegen. Brian maakt er nooit geen issue van omdat hij denk ik bang is dat het gevolgen heeft voor Amanda, maar misschien werken Amanda’s losse handjes nog wel in jullie voordeel…… Brian heeft zich de laatste weken duidelijk meer in controle.

Jaap zal deze dingen ongetwijfeld al zelf opgeslagen hebben, maar misschien toch handig als herinnering want als Jaap en Huub tegenover elkaar komen te staan in de finale is dat misschien handig. (Dat is ook denk ik wat gebeurd en dan is van de 5 huidige Miljonairs Huub zijn grootste tegenstander) Jaap's lijst is veel korter wat dat betreft:
- wat groupies en hoeren betasten en belachelijk maken
- Lieke’s kleding afscheuren
- Amanda tegen een raam drukken met zijn gewicht
- Amanda in haar borsten knijpen
- alcohol in Amanda’s ogen gooien
- een oproep doen aan zijn ‘gestoorde fans’ over de streams om de moeder van Brian wat aan te doen nadat Brian een straatnaam noemde (van Cora)

In dit topic staan zo veel dingen vertrokken en veel onwaarheden dat Amanda en Brian je alleen maar uit zullen lachen als je het tegen ze gaat gebruiken. Daar moet Jaap dus wel mee oppassen. Zo heeft Amanda nog nooit onder een bankje in de sauna zitten schuilen of sloeg Brian niet Amanda onder de dekens maar zichzelf op zijn borst (zo werd later duidelijk uit hun gesprek).
Brian en Amanda hebben in de afgelopen 3 maanden maar zo’n vijf keer ruzie gehad en dan over Brian die Huub liet weten dat hij een brief van Lieke in het vuilnis had gevonden, Amanda’s veelvuldige dronkenschap of slordigheid, nou poeh poeh….. Als dat alles is als je 24/7 opgesloten zit in de Gouden Kooi….. Als ik dat met Huub en Lieke vergelijk………

Het zijn verhalen met een kern van waarheid, maar na post op post erger en verdraaid zijn geworden (of sommige nemen Huub’s woorden over die niet eens op waarheid berust zijn) en dus zullen ze niet hard aankomen.
Brian en Amanda houden er bovendien al weken rekening mee dat Jaap nog naar buiten gaat (al vanaf zijn 2 uur stemming) en spreken alleen on cam uit wat ze willen dat uitkomt dus dit is of onbelangrijk of juist foutieve informatie.

Het enige wat misschien handig is om te weten is dat Brian en Amanda vandeweek afgesproken hebben om beiden tot aan de finale niet veel alcohol te drinken. Dat plannetje met Tommy om Amanda dronken te voeren had dus weinig kans van slagen.

Al met al…. Ik denk dat Jaap weinig zal hebben aan dit topic en dat het volledig af zal hangen van de komende spelregels. Daar gaat de redactie nog een zware klus aan krijgen want hoe gaan zij in godsnaam iets verzinnen wat eerlijk is?!!
Jaap’s beste kans om te winnen…….. De regels moeten duidelijk maken dat er nog maar 1 ontslagronde komt en hij dus Huub eruit kan stemmen, zonder dat het gevolgen heeft voor zijn positie. Huub is een veel betere optie dan Claire want dat lijkt me gewoon de meest onlogische winnaar….. En als Claire goed nadenkt ziet ze ook in dat als ze niet met Jaap meestemt, zij degene is die er uit ligt. Claire en Huub zeggen dat het geen invloed heeft op hun relatie als ze elkaar wegstemmen, dus dat zou niet in de weg moeten staan……
Ik heb geen flauw idee hoe het nou zit met ‘het hokje’, maar misschien mag Huub niet eens weggestemd worden van de redactie omdat ze dan inkomsten van sms’jes mislopen of wat dan ook. Hmmm, er is wat dat betreft misschien wel veel wat wij als kijker niet weten….
Ik ga voor Jaap duimen dat hij wint in de finale van Huub, maar als hij Huub niet wegstemt in de komende ontslagronde zal het lastig worden voor hem. Ik gun het Jaap meer omdat ik Huub gewoon graag op zijn bek wil zien gaan. Als je zooooo’n grootspraak hebt over dat je gaat winnen en je beter bent dan de rest vind ik het gewoon erg mooi om te zien als hij hoort dat niet zo is. Dat ‘shot’ zal priceless zijn, haha. Maar we zullen het zien……. Ik vind het sowieso niet eerlijk voor alle Miljonairs dat de originele manier van winnen (wie het langst blijft zitten) niet meer kan dus hoop ik wel dat ze allemaal nog wat moois krijgen van RTL want anders zijn ze echt vet gebruikt!
pi_57240004
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:52 schreef Suikeroom het volgende:
als je morgen terug komt gelijk Brian een boete aannaaien heh.. jullie kregen een tijd terug die brief dat digitale bestanden als persoonlijk bezit gezien wordt, dus 1 ton boete voor Brian.. voor de rest kijk ook ff in het topic over de moeder van Amanda
Tja regels in de Gouden Kooi.... Jaap heeft echter denk ik geen poot om op te staan want ondanks die brief is het al meerdere malen voorgekomen dat ze elkaars post lezen of bestanden op de computer kopieren door ALLE Miljonairs. Zo heeft Jaap brieven van Lieke gelezen (die in de 'kluis' lagen) terwijl Huub al te horen had gekregen dat het niet meer mocht en heeft hij wel eens fanpost van Huub gekopieerd. En dat is alleen nog maar wat we 'on cam' hebben gezien........ Het was gewoon niet slim van Jaap om het te bewaren.... of misschien deed hij het wel met opzet want bij Jaap weet je het nooit!
pi_57240075
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
En laat die zwerver eens links liggen.
Als die je kan naaien, zal die er geen seconde over twijfelen.
Heeft die trouwens al gedaan door jouw USB-stick aan Brian te geven.
En dat zal die ook blijven doen.
Ik zit net naar de streams te kijken, en zie je weer slijmen bij die halve zool.
Walgelijk!!!
Na dit gesprek rent die gelijk weer naar Brian toe om alles door te vertellen. Maar dan in zijn versie.
Het is een achterbaks mannetje. Die jouw meer kwaad dan goed zal doen.
En wat voor nut heeft het om bij hem te slijmen? Het is niets, het wordt niets, en zal nooit iets zijn.
Hij heeft niet eens een stem in het eindspel. En heeft die die wel, dan zal die hem aan Brian geven, en jou keihard laten vallen.
Het 'mooie' van Mikey is wel dat hij 9 van de 10 dingen totaal verkeerd doorverteld. Brian heeft hem dat ook gezegd en hecht vrij weinig waarde meer aan wat hij zegt. Het doorspelen van foutieve informatie via Mikey zal dus weinig effect hebben.
Brian is bovendien op dit moment een beetje pissig op Mikey omdat hij hem gezegd heeft dat hij niet te veel moet drinken en niet zulke grove dingen tegen Huub moet zeggen omdat hij aan zijn baan en toekomst moet denken. Mike doet dit keer op keer wel en daar is Brian teleurgesteld in, vandaar ook dat Brian Mikey gezegd heeft dat hij er niet meer tussen springt in zo'n moment omdat hij het zelf veroorzaakt (naast het feit dat Brian wel degelijk doorheeft dat Huub hem via Mikey wil pakken en er dus sowieso niet te veel op in gaat).
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:00:31 #150
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57240357
Als je Huub Claire laat wegstemmen is het duidelijk dat je tegen Huub speelt. Jullie hebben de meerderheid dus is het totale onzin dat Huub Claire weg zou moeten stemmen. Ook als er wat met Huub gebeurt heb je Claire achter de hand. Maar het is duidelijk dat je dat niet wil. Duidelijk is voor mij dat je Claire's rol voor jullie flink onderschat.

Verder overschatten jullie deze ontslagronde. Immers jullie hebben de meerderheid en de ideale positie om tegen B en A los te gaan. Het dwingen van Huub om Claire te ontslaan zou heel goed kunnen backfireën en dat jij op de ontslagstoel zit en moet vertrekken. Wat ik in dat geval ook aanmoedig. Simpel de zwakste wegstemmen ipv met z'n drieen los gaan op B en A. Hoe dom kun je zijn?

Ga los op Brian en Amanda. Deze twee zijn een groter gevaar voor jou dan Huub. B en A worden in alles enorm gepromoot als het ideale stel. Vergeet ook niet dat bij eventuele stemmen via SMS dat wanneer Amanda afvalt een enorm gedeelte van haar fans op Brian zal gaan stemmen.

Het is zelfs zo dat wanneer je zorgt dat Amanda weggaat je eigenlijk de macht over iedereen hebt. Immers Brian kan geen kant uit en Huub heeft een vrij zwakke medespeler. Als Claire weggaat bepaal jij of Brian of Huub mag blijven.

Vergeet ook niet dat B en A op de streams ontzettend slecht overkomen. Maar dat met veel knip en plakwerk B en A ijzersterk neergezet worden in de TV uitzendingen.

Stop met het acteren. Kijkers en streamers prikken daar zo doorheen en merken dat je niet echt bent. Wees jezelf Jaap en durf jezelf te geven. Wees trouw aan de mensen die ook trouw aan jou zijn. Huub is je trouw maar als je hem blijft sturen om Claire weg te stemmen zal Huub aanvoelen dat het niet klopt.

Probeer niet slimmer dan Huub het spel te spelen. Maar probeer elkaar aan te vullen.

[ Bericht 38% gewijzigd door akveor op 08-03-2008 12:36:01 ]
pi_57240479
over een uurtje is Jaap online
Stay tuned op http://www.kingjaap.nl/20(...)_eigen_site_bez.html
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:31:29 #153
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_57240912
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:33 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Jaap speelt samen met een zogenaamde 'wifebeater' dus als hij Brian daarmee zwart maakt, maakt hij Huub ook zwart want die doet hetzelfde (al dan niet meer zelfs). Bij Huub beginnen de verhalen buiten de Gouden Kooi...... dat hij Hedda ook een keer geslagen heeft in een ruzie. Bovendien heeft Huub de allereerste keer dat hij dat vertelde (tegen Sylvia en Amanda in de Game Room lang geleden) gezegd dat hij twéé keer in zijn leven een vrouw heeft geslagen, maar hij heeft het altijd alleen maar over die ene keer met Hedda gehad…… In de Gouden Kooi heeft Huub ook een laaaaange lijst met respectloze dingen die hij tegen vrouwen heeft gedaan, een paar:
- meerdere vrouwen bespuugd en in het gezicht gelikt en het nodige duw en trekwerk
- een pistoletje tegen Palma smijten (wat best hard aankomt gezien Huub’s honkbalkwaliteiten)
- een tomaat tegen Amanda smijten (in de ruzie buiten met Natasia en de bloempot)
- ook al zijn er geen beelden van, Huub en Amanda’s reacties geeft duidelijk weer dat hij Amanda daadwerkelijk off cam getrapt heeft bij de paardenbak. (Lieke zou aan Amanda (toen ze op het laatst goed gingen met elkaar) toegegeven hebben dat ze dat van Brian overdreven had bij de paardenbak)
- Lieke tegen de muur van de private gedrukt en in bed zou Huub haar meerdere malen hardhandig vastgepakt hebben volgens Lieke
- het bekendste is nog wel Amanda dronken voeren en dan proberen om sex met haar te hebben terwijl ze minstens 5 keer nee zei, maar goed dat is Amanda’s eigen stomme fout
- een stoel naar Amanda gooien (in de ruzie van Eric Dikeb)
Etc etc

Brian heeft nog nooit Amanda daadwerkelijk geslagen, ook al schuiven de meesten het onder die titel omdat het dan heftiger overkomt. Na het bekende ‘bef-incident’ spuugde Brian in Amanda’s gezicht en gaf haar ook een duw naar achteren in haar gezicht nadat ze tegen Brian aan het tetteren was dat er niets gebeurd zou zijn en hem wou wegduwen van Huub. Die duw verklaard ook dat Brian met zijn vinger in haar mond kwam en met zijn nagel wat open krastte waardoor ze bloed proefde. Als hij haar van links of rechts geslagen zou hebben dan kon dat niet gebeurd zijn. Maar toch is het not done!! Maar vlak Amanda in dezen niet uit want die heeft ook losse handjes. Zo sloeg zei bijvoorbeeld Brian na de rijbewijsstemming hard tegen zijn arm (waarna er door Brian weer een deur uit vloog toen hij Amanda achterna ging om verhaal te halen). Ook schijnt ze hem voordat Brian haar grof onder de douche sleurde hard te hebben staan slaan op zijn borstkas. Ook de laatste keer dat Huub een boete kreeg moest Brian Amanda vasthouden om Huub niet aan te vliegen. Brian maakt er nooit geen issue van omdat hij denk ik bang is dat het gevolgen heeft voor Amanda, maar misschien werken Amanda’s losse handjes nog wel in jullie voordeel…… Brian heeft zich de laatste weken duidelijk meer in controle.

Jaap zal deze dingen ongetwijfeld al zelf opgeslagen hebben, maar misschien toch handig als herinnering want als Jaap en Huub tegenover elkaar komen te staan in de finale is dat misschien handig. (Dat is ook denk ik wat gebeurd en dan is van de 5 huidige Miljonairs Huub zijn grootste tegenstander) Jaap's lijst is veel korter wat dat betreft:
- wat groupies en hoeren betasten en belachelijk maken
- Lieke’s kleding afscheuren
- Amanda tegen een raam drukken met zijn gewicht
- Amanda in haar borsten knijpen
- alcohol in Amanda’s ogen gooien
- een oproep doen aan zijn ‘gestoorde fans’ over de streams om de moeder van Brian wat aan te doen nadat Brian een straatnaam noemde (van Cora)

In dit topic staan zo veel dingen vertrokken en veel onwaarheden dat Amanda en Brian je alleen maar uit zullen lachen als je het tegen ze gaat gebruiken. Daar moet Jaap dus wel mee oppassen. Zo heeft Amanda nog nooit onder een bankje in de sauna zitten schuilen of sloeg Brian niet Amanda onder de dekens maar zichzelf op zijn borst (zo werd later duidelijk uit hun gesprek).
Brian en Amanda hebben in de afgelopen 3 maanden maar zo’n vijf keer ruzie gehad en dan over Brian die Huub liet weten dat hij een brief van Lieke in het vuilnis had gevonden, Amanda’s veelvuldige dronkenschap of slordigheid, nou poeh poeh….. Als dat alles is als je 24/7 opgesloten zit in de Gouden Kooi….. Als ik dat met Huub en Lieke vergelijk………

Het zijn verhalen met een kern van waarheid, maar na post op post erger en verdraaid zijn geworden (of sommige nemen Huub’s woorden over die niet eens op waarheid berust zijn) en dus zullen ze niet hard aankomen.
Brian en Amanda houden er bovendien al weken rekening mee dat Jaap nog naar buiten gaat (al vanaf zijn 2 uur stemming) en spreken alleen on cam uit wat ze willen dat uitkomt dus dit is of onbelangrijk of juist foutieve informatie.

Het enige wat misschien handig is om te weten is dat Brian en Amanda vandeweek afgesproken hebben om beiden tot aan de finale niet veel alcohol te drinken. Dat plannetje met Tommy om Amanda dronken te voeren had dus weinig kans van slagen.

Al met al…. Ik denk dat Jaap weinig zal hebben aan dit topic en dat het volledig af zal hangen van de komende spelregels. Daar gaat de redactie nog een zware klus aan krijgen want hoe gaan zij in godsnaam iets verzinnen wat eerlijk is?!!
Jaap’s beste kans om te winnen…….. De regels moeten duidelijk maken dat er nog maar 1 ontslagronde komt en hij dus Huub eruit kan stemmen, zonder dat het gevolgen heeft voor zijn positie. Huub is een veel betere optie dan Claire want dat lijkt me gewoon de meest onlogische winnaar….. En als Claire goed nadenkt ziet ze ook in dat als ze niet met Jaap meestemt, zij degene is die er uit ligt. Claire en Huub zeggen dat het geen invloed heeft op hun relatie als ze elkaar wegstemmen, dus dat zou niet in de weg moeten staan……
Ik heb geen flauw idee hoe het nou zit met ‘het hokje’, maar misschien mag Huub niet eens weggestemd worden van de redactie omdat ze dan inkomsten van sms’jes mislopen of wat dan ook. Hmmm, er is wat dat betreft misschien wel veel wat wij als kijker niet weten….
Ik ga voor Jaap duimen dat hij wint in de finale van Huub, maar als hij Huub niet wegstemt in de komende ontslagronde zal het lastig worden voor hem. Ik gun het Jaap meer omdat ik Huub gewoon graag op zijn bek wil zien gaan. Als je zooooo’n grootspraak hebt over dat je gaat winnen en je beter bent dan de rest vind ik het gewoon erg mooi om te zien als hij hoort dat niet zo is. Dat ‘shot’ zal priceless zijn, haha. Maar we zullen het zien……. Ik vind het sowieso niet eerlijk voor alle Miljonairs dat de originele manier van winnen (wie het langst blijft zitten) niet meer kan dus hoop ik wel dat ze allemaal nog wat moois krijgen van RTL want anders zijn ze echt vet gebruikt!
Naar welke Gouden kooi heb jij gekeken?
Ik herken weinig van je verhaal
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:36:33 #154
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57240998
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:

1. Mike heeft de USB stick van Jaap gevonden (GEJAT) tijdens het schilderen van de master-bedroom. En heeft het hierover gehad met Brian in het papiaments.
In dit filmpje geeft Mike het aan Palma toe dat hij de USB stick heeft.
http://www.goudenkooiii.w(...)mike_heeft_de_u.html

In dit filmpje hebben Mike en Brian het over de USB stick in het papiaments. Brian zegt dat hij het er niet over mag hebben. En Mike insinueert dat hij tijdens het K1 Max gala de USB stick gaat overhandigen aan Kenneth (broer Brian) op de wc.
http://www.clipser.com/watch_video/95876&mvpageno=1
Lekkersimpel kom je naar dit topic ?

Deze Jaap-info-topic was al open.

En je vroeg naar filmpje USB, die staat hier ook in de OP.

Dat filmpje Huub - Eric kan ik niet vinden.

Ik kom zo naar http://www.kingjaap.nl

@Poezewoes, kon je de quote niet inkorten van Inge?

[ Bericht 2% gewijzigd door tuinfluiter op 08-03-2008 12:41:49 ]
pi_57241082
Hoi Jaap,

Veel plezier vandaag!
Maar dit wil ik je nog even zeggen.
Brian en Amanda hebben gisteren tegen Mikey gezegd dat ze hem niet meer beschermen tot 22 mei, het risico van een boete of exit is te groot.
Dus die gastspelers die alweer voor Brian en Amanda zijn mogen dus Amanda en Brian wel beschermen en van informatie voorzien, Mikey hoort veel op straat ook onzin maar toch..., anders om zullen Brian en Amanda
niets meer doen voor mikey omdat het gevaar te groot is.
Ik zeg overdag aanvallen!!!!! Dan is Mikey er niet ! Want die is levensgevaarlijk en zal alles doen om Brian te laten winnen!
Zet je poot ook eens strak Achter bij de FEBO die doen ook alles om Brian te laten winnen.
Amanda heeft zelfs uitgesproken dat de FEBO de overwinning gunt aan Brian en Amanda!
Ga naar de Febo en dwing af dat niemand meer uit de villa mag en dat die gastspelers opdonderen, en anders
dat er ook voor elk van jullie twee gastspelers inkomen. Is niet teveel gevraagd toch gezien het aantal gastspelers dat binnen is geweest en er nog is voor Brian en Amanda.
Die hebben gewoon een muur van gastspelers omzich heen dus lekker puh voor jullie, ze worden gewoon uit de wind gehouden zoals altijd. Dat betekend geen risico voor die twee. Jaap ik hoop dat je een fijne dag hebt met Cora en dat je aan alle informatie op deze site iets hebt, en ik zou graag weten hoe jij alles zag maar dat zit er jammer genoeg niet in, maar als ook jij oneerlijk vindt hoe alles gaat maak er dan werk van Nu kan het nog!!!! En maak die Rat en zijn del af!!!!!!!! Veel succes!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')