quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
Brian: ik hou niet van die lucht.....ga weg...schuif weg..Brian:ik hou niet van die haren,schuif weg....als je je eigen haren heb dan mag je zo liggen.
Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Guuskeee het volgende:
Aangezien er zoveel prachtige en uitgebreide OP's worden gemaakt heb ik dit topic aangemaakt waarin ik van plan ben elke nieuwe OP te gaan plaatsen. Nog idealer zou het zijn wanneer de OP-posters deze zelf gaan plaatsen.
Dit is dus geen vervanging van de Updates ( [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE! ), maar een aanvulling. Als je nu 's morgens / 's middags /'s avonds stopt met COSsen en je gaat de volgende dag (of een paar dagen / weken) verder kun je hier snel even alles bijlezen.
De OP-posten die hier geplaatst gaan worden, worden zo opgebouwd: eerst de link naar de COS, dan de topic-starter, en vervolgens de OP.
Er wordt hier dus niets anders gepost dan de COS-OP's.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef kahaarin het volgende:
[DGK] [COS OP'S] Openings Posten
[..]
Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.
A: ben geen huisvrouwquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
Hey Jaap ik zie hier een hele hoop Huub fans reageren die alleen maar willen dat je hard tegen Brian en Amanda gaat spelen.. trek je daar niks van aan..
laat me je iets vertellen over Huub fans... Huub fans volgen de gouden kooi een stuk fanatieker dan de rest en zijn erg obsessief.. het zijn over het algemeen huisvrouwen of mensen met een uitkering die 18 uur per dag naar de streams kijken... dat zijn ook die mensen waar Sjoerd het over heeft die de popo zo beinvloeden.. zij hebben 1 regel: Huub moet de popo winnen no matter what!!! ze smsen hun bingo geld op aan Huub.. ze smsen hun vakantie geld op aan Huub ze gaan echt heel ver.. door andere streamers word Huub al L Ron Hubert genoemd en zijn die mensen zijn scientology volgelingen... het is dus een relatief klein groepje.. er zijn geen massa's mensen ofzo die Huub geweldig vinden.. sterker nog bij het grote publiek scoort ie erg slecht.. jij bent daar veel populairder... bij jongeren ben je echt een CULTHELD!! en je doet het nog steeds goed in de uitzendingen... blijf je momentjes pakken.. ik dacht zelf dat je steeds minder in beeld kwam maar je weet dus werkelijk echt goed waar je mee bezig bent.. bij de laatste dagen van de russen speel jij echt de hoofdrol.. de hele uitzending is om jou heen gebouwd!!
onthoud dus.. streamers zijn niet relevant, het gaat om de tv-kijker en daar scoor je goed bij![]()
Je pillen weer vergeten?quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
A: ben geen huisvrouw
B: trek geen uitkering
C: heb geen streams
D: heb geen uitgesproken voorkeur voor Huub
E: sms nooit voor DGK
Dus gooi lekker alles en iedereen op een grote hoop dan ben je goed bezig!Nou Jaap heeft echt wat aan je goede adviezen hoor met zo'n instelling.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
Hey Jaap ik zie hier een hele hoop Huub fans reageren die alleen maar willen dat je hard tegen Brian en Amanda gaat spelen.. trek je daar niks van aan..
laat me je iets vertellen over Huub fans... Huub fans volgen de gouden kooi een stuk fanatieker dan de rest en zijn erg obsessief.. het zijn over het algemeen huisvrouwen of mensen met een uitkering die 18 uur per dag naar de streams kijken... dat zijn ook die mensen waar Sjoerd het over heeft die de popo zo beinvloeden.. zij hebben 1 regel: Huub moet de popo winnen no matter what!!! ze smsen hun bingo geld op aan Huub.. ze smsen hun vakantie geld op aan Huub ze gaan echt heel ver.. door andere streamers word Huub al L Ron Hubert genoemd en zijn die mensen zijn scientology volgelingen... het is dus een relatief klein groepje.. er zijn geen massa's mensen ofzo die Huub geweldig vinden.. sterker nog bij het grote publiek scoort ie erg slecht.. jij bent daar veel populairder... bij jongeren ben je echt een CULTHELD!! en je doet het nog steeds goed in de uitzendingen... blijf je momentjes pakken.. ik dacht zelf dat je steeds minder in beeld kwam maar je weet dus werkelijk echt goed waar je mee bezig bent.. bij de laatste dagen van de russen speel jij echt de hoofdrol.. de hele uitzending is om jou heen gebouwd!!
onthoud dus.. streamers zijn niet relevant, het gaat om de tv-kijker en daar scoor je goed bij![]()
wat maakt het nou uit wie het beter met m voor heeft?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:09 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Jaap is slim genoeg om te snappen dat Huub en Claire het beter met hem voorhebben dan Brian en Amanda.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |