abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2008 @ 15:04:26 #63
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56964962
Topic Jaap heb ik niet kunnen vinden bij Fok , is ver weg,
ik heb 2 keer het hele DGk-forum afgezocht.

Ik heb gehoord dat je de 8 urendag vooral ook gaat gebruiken
om veel na te lezen op het internet. Veel plezier.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:11:22 #64
168951 STAP01
body and brain
pi_56982266
Jaap, dit vindt Brian van Amanda haar haar:
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
Brian: ik hou niet van die lucht.....ga weg...schuif weg..Brian:ik hou niet van die haren,schuif weg....als je je eigen haren heb dan mag je zo liggen.

[ Bericht 53% gewijzigd door STAP01 op 26-02-2008 11:22:59 ]
Why don't you just use that thing inside your head....
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:24:05 #65
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56983697
[DGK] [COS OP'S] Openings Posten
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Guuskeee het volgende:
Aangezien er zoveel prachtige en uitgebreide OP's worden gemaakt heb ik dit topic aangemaakt waarin ik van plan ben elke nieuwe OP te gaan plaatsen. Nog idealer zou het zijn wanneer de OP-posters deze zelf gaan plaatsen .

Dit is dus geen vervanging van de Updates ( [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE! ), maar een aanvulling. Als je nu 's morgens / 's middags /'s avonds stopt met COSsen en je gaat de volgende dag (of een paar dagen / weken) verder kun je hier snel even alles bijlezen.

De OP-posten die hier geplaatst gaan worden, worden zo opgebouwd: eerst de link naar de COS, dan de topic-starter, en vervolgens de OP.

Er wordt hier dus niets anders gepost dan de COS-OP's.
Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.
be nice or go away
pi_56984788
amanda wil niet worden herinnerd aan het bef-incident met huub!
(jij wel, toch? )
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56989339
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef kahaarin het volgende:
[DGK] [COS OP'S] Openings Posten
[..]

Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.

Als ik Jaap was zou ik gewoon alle cossen doorlezen
Lachen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_56997349
sponsors di9e in de kooi komen opdraven hebben iets te maken met één of meerdere miljonairs.

sommige zijn zelfs familie van miljonairs (wie van wie heb ik niet meegekregen, maar 1 van die meanagers van Huub was behoorlijk pissed ergens over.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We weten inmiddels dat dit klopt .
ThomasSlayer maakt al de link met Hizi's Hair en de moeder van Amanda die het bruiningscentrum ernaast heeft.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:48:41 #69
162917 tuinfluiter
pi_56997739
Jaap vandaag 1 jaar De Gouden Kooi, je mag van mij winnen.

Het 12 maanden filmpje komt volgende week van betere kwaliteit in de tv-uitzending.

http://www.clipser.com/watch_video/110335&mvpageno=1

Filmje: Met vele dank aan Lambal.
  woensdag 27 februari 2008 @ 01:58:07 #70
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57002971
Tja jaap,
Mocht je dit topic lezen dan kan je er veel van leren.Je bent een nobody aan het worden en dat is je eigen schuld.Je durft geen keiharde stelling te nemen tegen Brainless en Del wat echt wel dom is ( of mag het weer niet van de regie?)Je luisterd zelfs nog steeds naar hun adviezen die zo vals zijn als de ******.Je verschuilt je steeds vaker achter 'ieder doet het op z'n eigen manier' maar je doet gewoon niks!Stemmen kun je winnen door te laten zien aan wiens kant je staat en eens in actie te komen.Veel plannen maar niks wordt uitgevoerd!En voor de zoveelste keer nog even.........denk aan wat ze je flikken of willen flikken met die usb stick!!!!!

p.s feli met 1 jaar kooi ,dat is dan wel weer knap
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:05:50 #71
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57014296
Hey Jaap ik zie hier een hele hoop Huub fans reageren die alleen maar willen dat je hard tegen Brian en Amanda gaat spelen.. trek je daar niks van aan..

laat me je iets vertellen over Huub fans... Huub fans volgen de gouden kooi een stuk fanatieker dan de rest en zijn erg obsessief.. het zijn over het algemeen huisvrouwen of mensen met een uitkering die 18 uur per dag naar de streams kijken... dat zijn ook die mensen waar Sjoerd het over heeft die de popo zo beinvloeden.. zij hebben 1 regel: Huub moet de popo winnen no matter what!!! ze smsen hun bingo geld op aan Huub.. ze smsen hun vakantie geld op aan Huub ze gaan echt heel ver.. door andere streamers word Huub al L Ron Hubert genoemd en zijn die mensen zijn scientology volgelingen... het is dus een relatief klein groepje.. er zijn geen massa's mensen ofzo die Huub geweldig vinden.. sterker nog bij het grote publiek scoort ie erg slecht.. jij bent daar veel populairder... bij jongeren ben je echt een CULTHELD!! en je doet het nog steeds goed in de uitzendingen... blijf je momentjes pakken.. ik dacht zelf dat je steeds minder in beeld kwam maar je weet dus werkelijk echt goed waar je mee bezig bent.. bij de laatste dagen van de russen speel jij echt de hoofdrol.. de hele uitzending is om jou heen gebouwd!!

onthoud dus.. streamers zijn niet relevant, het gaat om de tv-kijker en daar scoor je goed bij
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:27:42 #72
162917 tuinfluiter
pi_57015857
Ik kan het Jaap-topic niet vinden.

Jaap wordt naar de productie geroepen.
http://clipser.com/watch_video/111475&mvpageno=1

Jaap over het verhaal van Cora
http://clipser.com/watch_video/111276&mvpageno=1

Filmpjes: Met vele dank Lambal.
pi_57024454
jaap: jenssen!!
jullie hebben nooit de aflevering mogen terugkijken.
iedereen weet waarom
dus noem het nog een paar keer ;-)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  donderdag 28 februari 2008 @ 00:06:49 #75
162917 tuinfluiter
pi_57024601
( 30 januari 2008)
Jaap ligt zo te zien heerlijk in zijn bed , boekje erbij en hoort geschreeuw.

http://youtube.com/watch?v=bGmsBn1NAZQ

P.s. Jaap gaat zaterdag 8 maart de kooi uit voor 8 uurtjes, tegen die tijd staat er best veel info in dit topic.

Filmpje: Met veel dank aan Joined.
  donderdag 28 februari 2008 @ 02:57:25 #76
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57026741
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
Hey Jaap ik zie hier een hele hoop Huub fans reageren die alleen maar willen dat je hard tegen Brian en Amanda gaat spelen.. trek je daar niks van aan..

laat me je iets vertellen over Huub fans... Huub fans volgen de gouden kooi een stuk fanatieker dan de rest en zijn erg obsessief.. het zijn over het algemeen huisvrouwen of mensen met een uitkering die 18 uur per dag naar de streams kijken... dat zijn ook die mensen waar Sjoerd het over heeft die de popo zo beinvloeden.. zij hebben 1 regel: Huub moet de popo winnen no matter what!!! ze smsen hun bingo geld op aan Huub.. ze smsen hun vakantie geld op aan Huub ze gaan echt heel ver.. door andere streamers word Huub al L Ron Hubert genoemd en zijn die mensen zijn scientology volgelingen... het is dus een relatief klein groepje.. er zijn geen massa's mensen ofzo die Huub geweldig vinden.. sterker nog bij het grote publiek scoort ie erg slecht.. jij bent daar veel populairder... bij jongeren ben je echt een CULTHELD!! en je doet het nog steeds goed in de uitzendingen... blijf je momentjes pakken.. ik dacht zelf dat je steeds minder in beeld kwam maar je weet dus werkelijk echt goed waar je mee bezig bent.. bij de laatste dagen van de russen speel jij echt de hoofdrol.. de hele uitzending is om jou heen gebouwd!!

onthoud dus.. streamers zijn niet relevant, het gaat om de tv-kijker en daar scoor je goed bij
A: ben geen huisvrouw
B: trek geen uitkering
C: heb geen streams
D: heb geen uitgesproken voorkeur voor Huub
E: sms nooit voor DGK

Dus gooi lekker alles en iedereen op een grote hoop dan ben je goed bezig!Nou Jaap heeft echt wat aan je goede adviezen hoor met zo'n instelling.
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_57026747
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 02:57 schreef eusjuh het volgende:

[..]

A: ben geen huisvrouw
B: trek geen uitkering
C: heb geen streams
D: heb geen uitgesproken voorkeur voor Huub
E: sms nooit voor DGK

Dus gooi lekker alles en iedereen op een grote hoop dan ben je goed bezig!Nou Jaap heeft echt wat aan je goede adviezen hoor met zo'n instelling.
Je pillen weer vergeten?
pi_57026938
hee jaap, vraag eens aan amanda hoe het met klaas B is haar stiefvader

[ Bericht 12% gewijzigd door fabrice op 28-02-2008 06:29:07 ]
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:41:46 #79
162917 tuinfluiter
pi_57031091
http://www.clipser.com/watch_video/112032&mvpageno=1

Jaap brengt taart naar de cameramensen?

Filmpje: met dank aan MariaAlex.
pi_57039678
http://nl.youtube.com/watch?v=XgjhbcoEnCA&eurl=http

Brian en Amanda spitten in jou documenten en bekijken je USB stick!! Hou ze in de gaten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_57040734
Hangplek voor vrije gedachten
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:31:28 #82
162917 tuinfluiter
pi_57047657
Jaap, sorry vandaag geen spelinfo, niet dat ik gehoord heb.

Verkleedpartij Jaap en Melissa.
http://www.clipser.com/watch_video/112941&mvpageno=1

Filmpje: Veel dank aan snelle Lambal.
pi_57062298
http://nl.youtube.com/watch?v=dwJ9kMyl1AM

Zo gaat Brian met Amanda om!!! Dit is wat jullie niet weten! Doe er wat mee!! Pak eindelijk eens Brian en Amanda aan, dat is wat wij op de fora al maanden hopen!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_57064904
Jaap als achter niet wil dat je Brian aanpakt, moet je hem niet te hard aanpakken
Het is een sterke speler die kan je beter te vriend houden
pi_57065750
Jaap, ik heb dit niet van mezelf, maar gelezen in een COS.

brainless kan op het internet komen met de PSP, er is een Wifi verbinding in de villa en brainless weet de SSID en het wachtwoord en verwijderd deze weer als hij ermee klaar is. Saboteer dat ding.

En Japie, zet hem op, je kunt het.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:53:16 #86
162917 tuinfluiter
pi_57072668
Jaap zijn videoclip
http://www.clipser.com/watch_video/114064&mvpageno=1

Filmpje: Met dank aan Lambal.
pi_57087646
Brian vertelt dat hij op Bonaire met dictionairy attacks gebruikersaccounts heeft gekraakt.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_57092044
Jaap 1 tip: Lees deze shit NIET. Ga in de 8 uur lekker cora ballen ajb en gezellig keuvelen met je familie. Dit alles hier kan en mag je toch niks mee doen.

Ciao, hou je rustig

PS. elke dag een keertje zeggen dat amanda kankerdom is mag wel natuurlijk
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:51:51 #89
162917 tuinfluiter
pi_57095744
Brian de Hacker?
http://www.clipser.com/watch_video/115093&mvpageno=1

Filmpje : Met dank aan Lambal.
  zondag 2 maart 2008 @ 02:16:30 #90
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57097796
pi_57101291
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef Suikeroom het volgende:

Jaap is slim genoeg om te snappen dat Huub en Claire het beter met hem voorhebben dan Brian en Amanda.
  zondag 2 maart 2008 @ 13:03:48 #92
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_57102324
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:09 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Jaap is slim genoeg om te snappen dat Huub en Claire het beter met hem voorhebben dan Brian en Amanda.
wat maakt het nou uit wie het beter met m voor heeft? zo snel mogelijk Huub of Claire dumpen en op naar een finalefase!!

tip om Huub zn kansen te verminderen: zorg ervoor dat ie zoveel mogelijk piano speelt op een dag, veel boeken leest.. pak je tv momentjes met andere.. doe er alles aan om hem een zo'n passief mogelijke speler te maken..
  zondag 2 maart 2008 @ 14:19:55 #93
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_57103909
Hallo Jaap,

de verslagen op Villa Vandaag zijn bijna altijd halve waarheden!
Roekiepoekie draait en konkelt er lustig op los!

Bijna altijd in het voordeel van A en B - het gebruik van de Nederlandse taal daar, is om te huilen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')