Nee idd hij kan beter tegen huub gaan spelen, daarom is Brian ook zo populairquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:37 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Onzin is het plaatsen van die onzin brief.Jaap heeft geen eigen verhaallijn meer omdat hij niks laat zien.De popo was ook duidelijk.Jaap is saai terwijl hij zoveel meer kan.Jaap is ook sterk en intelligent en dan moet hij tegen en Claire gaan spelen???Fijn advies...........not
1 keer per 3 weken of zo wast ze dr haar met dr pruik af. Dit gebeurd altijd OFF STREAM. Dus het is echt heel belangrijk voor dr.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef avonne het volgende:
PRUIK
Amanda gaat zwaar over de zeik als je hardop zegt dat ze een pruik draagt.
Volgens Amanda is het een haarstukje, maar het is gewoon een PRUIK
Daarnaast doet amanda nooit de pruik af, zelfs niet in bed of in de douche. En ze heeft jeuk.
Zou ze vlooien hebben?
Weet je wie pas echt van hun padje af zijn....quote:Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef trettie het volgende:
Ze zijn nu al helemaal van hun padje af
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
Brian: ik hou niet van die lucht.....ga weg...schuif weg..Brian:ik hou niet van die haren,schuif weg....als je je eigen haren heb dan mag je zo liggen.
Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Guuskeee het volgende:
Aangezien er zoveel prachtige en uitgebreide OP's worden gemaakt heb ik dit topic aangemaakt waarin ik van plan ben elke nieuwe OP te gaan plaatsen. Nog idealer zou het zijn wanneer de OP-posters deze zelf gaan plaatsen.
Dit is dus geen vervanging van de Updates ( [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE! ), maar een aanvulling. Als je nu 's morgens / 's middags /'s avonds stopt met COSsen en je gaat de volgende dag (of een paar dagen / weken) verder kun je hier snel even alles bijlezen.
De OP-posten die hier geplaatst gaan worden, worden zo opgebouwd: eerst de link naar de COS, dan de topic-starter, en vervolgens de OP.
Er wordt hier dus niets anders gepost dan de COS-OP's.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef kahaarin het volgende:
[DGK] [COS OP'S] Openings Posten
[..]
Hier kun je even snel kijken wat er opvallend was op sommige dagen, er staan ook veel CAP's in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |