Naar welke Gouden kooi heb jij gekeken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:33 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Jaap speelt samen met een zogenaamde 'wifebeater' dus als hij Brian daarmee zwart maakt, maakt hij Huub ook zwart want die doet hetzelfde (al dan niet meer zelfs). Bij Huub beginnen de verhalen buiten de Gouden Kooi...... dat hij Hedda ook een keer geslagen heeft in een ruzie. Bovendien heeft Huub de allereerste keer dat hij dat vertelde (tegen Sylvia en Amanda in de Game Room lang geleden) gezegd dat hij twéé keer in zijn leven een vrouw heeft geslagen, maar hij heeft het altijd alleen maar over die ene keer met Hedda gehad…… In de Gouden Kooi heeft Huub ook een laaaaange lijst met respectloze dingen die hij tegen vrouwen heeft gedaan, een paar:
- meerdere vrouwen bespuugd en in het gezicht gelikt en het nodige duw en trekwerk
- een pistoletje tegen Palma smijten (wat best hard aankomt gezien Huub’s honkbalkwaliteiten)
- een tomaat tegen Amanda smijten (in de ruzie buiten met Natasia en de bloempot)
- ook al zijn er geen beelden van, Huub en Amanda’s reacties geeft duidelijk weer dat hij Amanda daadwerkelijk off cam getrapt heeft bij de paardenbak. (Lieke zou aan Amanda (toen ze op het laatst goed gingen met elkaar) toegegeven hebben dat ze dat van Brian overdreven had bij de paardenbak)
- Lieke tegen de muur van de private gedrukt en in bed zou Huub haar meerdere malen hardhandig vastgepakt hebben volgens Lieke
- het bekendste is nog wel Amanda dronken voeren en dan proberen om sex met haar te hebben terwijl ze minstens 5 keer nee zei, maar goed dat is Amanda’s eigen stomme fout
- een stoel naar Amanda gooien (in de ruzie van Eric Dikeb)
Etc etc
Brian heeft nog nooit Amanda daadwerkelijk geslagen, ook al schuiven de meesten het onder die titel omdat het dan heftiger overkomt. Na het bekende ‘bef-incident’ spuugde Brian in Amanda’s gezicht en gaf haar ook een duw naar achteren in haar gezicht nadat ze tegen Brian aan het tetteren was dat er niets gebeurd zou zijn en hem wou wegduwen van Huub. Die duw verklaard ook dat Brian met zijn vinger in haar mond kwam en met zijn nagel wat open krastte waardoor ze bloed proefde. Als hij haar van links of rechts geslagen zou hebben dan kon dat niet gebeurd zijn. Maar toch is het not done!! Maar vlak Amanda in dezen niet uit want die heeft ook losse handjes. Zo sloeg zei bijvoorbeeld Brian na de rijbewijsstemming hard tegen zijn arm (waarna er door Brian weer een deur uit vloog toen hij Amanda achterna ging om verhaal te halen). Ook schijnt ze hem voordat Brian haar grof onder de douche sleurde hard te hebben staan slaan op zijn borstkas. Ook de laatste keer dat Huub een boete kreeg moest Brian Amanda vasthouden om Huub niet aan te vliegen. Brian maakt er nooit geen issue van omdat hij denk ik bang is dat het gevolgen heeft voor Amanda, maar misschien werken Amanda’s losse handjes nog wel in jullie voordeel…… Brian heeft zich de laatste weken duidelijk meer in controle.
Jaap zal deze dingen ongetwijfeld al zelf opgeslagen hebben, maar misschien toch handig als herinnering want als Jaap en Huub tegenover elkaar komen te staan in de finale is dat misschien handig. (Dat is ook denk ik wat gebeurd en dan is van de 5 huidige Miljonairs Huub zijn grootste tegenstander) Jaap's lijst is veel korter wat dat betreft:
- wat groupies en hoeren betasten en belachelijk maken
- Lieke’s kleding afscheuren
- Amanda tegen een raam drukken met zijn gewicht
- Amanda in haar borsten knijpen
- alcohol in Amanda’s ogen gooien
- een oproep doen aan zijn ‘gestoorde fans’ over de streams om de moeder van Brian wat aan te doen nadat Brian een straatnaam noemde (van Cora)
In dit topic staan zo veel dingen vertrokken en veel onwaarheden dat Amanda en Brian je alleen maar uit zullen lachen als je het tegen ze gaat gebruiken. Daar moet Jaap dus wel mee oppassen. Zo heeft Amanda nog nooit onder een bankje in de sauna zitten schuilen of sloeg Brian niet Amanda onder de dekens maar zichzelf op zijn borst (zo werd later duidelijk uit hun gesprek).
Brian en Amanda hebben in de afgelopen 3 maanden maar zo’n vijf keer ruzie gehad en dan over Brian die Huub liet weten dat hij een brief van Lieke in het vuilnis had gevonden, Amanda’s veelvuldige dronkenschap of slordigheid, nou poeh poeh….. Als dat alles is als je 24/7 opgesloten zit in de Gouden Kooi….. Als ik dat met Huub en Lieke vergelijk………
Het zijn verhalen met een kern van waarheid, maar na post op post erger en verdraaid zijn geworden (of sommige nemen Huub’s woorden over die niet eens op waarheid berust zijn) en dus zullen ze niet hard aankomen.
Brian en Amanda houden er bovendien al weken rekening mee dat Jaap nog naar buiten gaat (al vanaf zijn 2 uur stemming) en spreken alleen on cam uit wat ze willen dat uitkomt dus dit is of onbelangrijk of juist foutieve informatie.
Het enige wat misschien handig is om te weten is dat Brian en Amanda vandeweek afgesproken hebben om beiden tot aan de finale niet veel alcohol te drinken. Dat plannetje met Tommy om Amanda dronken te voeren had dus weinig kans van slagen.
Al met al…. Ik denk dat Jaap weinig zal hebben aan dit topic en dat het volledig af zal hangen van de komende spelregels. Daar gaat de redactie nog een zware klus aan krijgen want hoe gaan zij in godsnaam iets verzinnen wat eerlijk is?!!
Jaap’s beste kans om te winnen…….. De regels moeten duidelijk maken dat er nog maar 1 ontslagronde komt en hij dus Huub eruit kan stemmen, zonder dat het gevolgen heeft voor zijn positie. Huub is een veel betere optie dan Claire want dat lijkt me gewoon de meest onlogische winnaar….. En als Claire goed nadenkt ziet ze ook in dat als ze niet met Jaap meestemt, zij degene is die er uit ligt. Claire en Huub zeggen dat het geen invloed heeft op hun relatie als ze elkaar wegstemmen, dus dat zou niet in de weg moeten staan……
Ik heb geen flauw idee hoe het nou zit met ‘het hokje’, maar misschien mag Huub niet eens weggestemd worden van de redactie omdat ze dan inkomsten van sms’jes mislopen of wat dan ook. Hmmm, er is wat dat betreft misschien wel veel wat wij als kijker niet weten….
Ik ga voor Jaap duimen dat hij wint in de finale van Huub, maar als hij Huub niet wegstemt in de komende ontslagronde zal het lastig worden voor hem. Ik gun het Jaap meer omdat ik Huub gewoon graag op zijn bek wil zien gaan. Als je zooooo’n grootspraak hebt over dat je gaat winnen en je beter bent dan de rest vind ik het gewoon erg mooi om te zien als hij hoort dat niet zo is. Dat ‘shot’ zal priceless zijn, haha. Maar we zullen het zien……. Ik vind het sowieso niet eerlijk voor alle Miljonairs dat de originele manier van winnen (wie het langst blijft zitten) niet meer kan dus hoop ik wel dat ze allemaal nog wat moois krijgen van RTL want anders zijn ze echt vet gebruikt!
Lekkersimpel kom je naar dit topic ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:
1. Mike heeft de USB stick van Jaap gevonden (GEJAT) tijdens het schilderen van de master-bedroom. En heeft het hierover gehad met Brian in het papiaments.
In dit filmpje geeft Mike het aan Palma toe dat hij de USB stick heeft.
http://www.goudenkooiii.w(...)mike_heeft_de_u.html
In dit filmpje hebben Mike en Brian het over de USB stick in het papiaments. Brian zegt dat hij het er niet over mag hebben. En Mike insinueert dat hij tijdens het K1 Max gala de USB stick gaat overhandigen aan Kenneth (broer Brian) op de wc.
http://www.clipser.com/watch_video/95876&mvpageno=1
Dan is het erg met Jaap.Binnen 5 minuten heb je dit toch gelezenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
HEEFT IEDEREEN HIER HET IDEE DAT JAAP 48 UUR NONSTOP DEZE SHIT GAAT LEZEN OFZO
Precies!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef Guuskeee het volgende:
.
Japio, in plaats van claire eruit te stemmen kan je 1000 keer beter je echte tegenstanders aanpakken! Claire heeft 0,0 inbreng en is geen tegenstander, maar juist extra backup!
Hoe dom kan je zijn als je met zn 3en in de meerderheid bent, je je eigen meerderheid gaat opgeven, zonder enig voordeel hieraan te beleven.
Onthoud dat Brian al de gescripte winnaar is. Amanda heeft al gezegd dat door de febo hun beloofd is dat Brian de winnaar gaat worden. En jij gaat tegen Claire? Dommer kun je niet zijn. Claire is niks, beeldvulling, maar BRIAN GAAT WINNEN, hoe dan ook. Leg je erbij neer of doe er iets aan!!
Godverdomme!! Je kan het toch? De terror moet NU beginnen! NU BEGINNEN OF KANSLOOS KIJKEN HOE BRIAN GAAT WINNEN.
HELEMAAL WAARquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:01 schreef rooie3 het volgende:Jij en Huub hebben recht op de winst en niemand anders.Ga lekker los en wacht niet te lang. Je zal een hoop streamers een plezier doen.
En blijf samen met Huub en andersom ook.Gooi je Huub eruit of Huub jouw dan is de weg vrij voor Brian.
Hier ben ik het zzzzzoooooo mee eens. Als Claire eerder vertrekt dan Amanda of Brian dan staat de winnaar vast. Het is nu of nooit. Ga los op A en B. Dan is er kans voor jou én Huub in de finale. Anders zal Brian winnen. Niet omdat ie de beste speler is maar omdat hij enorm bevoordeeld wordt door de febo. Op Villa Vandaag en in de TV uitzendingen wordt alles in het voordeel van B en A uitgelegd. De febo is het gevaar en niet Claire en Huub.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef Guuskeee het volgende:
.
Japio, in plaats van claire eruit te stemmen kan je 1000 keer beter je echte tegenstanders aanpakken! Claire heeft 0,0 inbreng en is geen tegenstander, maar juist extra backup!
Hoe dom kan je zijn als je met zn 3en in de meerderheid bent, je je eigen meerderheid gaat opgeven, zonder enig voordeel hieraan te beleven.
Onthoud dat Brian al de gescripte winnaar is. Amanda heeft al gezegd dat door de febo hun beloofd is dat Brian de winnaar gaat worden. En jij gaat tegen Claire? Dommer kun je niet zijn. Claire is niks, beeldvulling, maar BRIAN GAAT WINNEN, hoe dan ook. Leg je erbij neer of doe er iets aan!!
Godverdomme!! Je kan het toch? De terror moet NU beginnen! NU BEGINNEN OF KANSLOOS KIJKEN HOE BRIAN GAAT WINNEN.
TERROR OP BRIAN IS COOLquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
HELEMAAL WAAR
en wees niet zo laf... TERROR op Brian
Er is maar één persoon die dat zonder fysiek geweld kan... en dat ben jij
Jaap trap niet in de leugens en manipulaties van de 14 jarige dokus diedirk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:19 schreef diedirk het volgende:
Jaap trap niet in de leugens en manipulaties van meester leugenaar/manipulator Huub.
Die Dirk zeurt toch al een maand over Claire .Miscast dit bla bla bla.Wat moet Jaap dan doen ,Huub eruit gooien en met Claire verder.Beetje tegenstrijdig van Die Dirk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaap trap niet in de leugens en manipulaties van de 14 jarige dokus diedirk.
Begrijp dat er hier tussen de posters brian fans hier zitten die je expres verkeerde informatie willen verschaffen om je op je bek te laten gaan, zoals de hier door mij gequote stakker.
PC Eend is ook een brian en amanda fan, zijn post zijn erop gericht jou de kooi te laten verliezen, terwijl je een zeer grote kans maakt als je er maar voor zorgt dat jij en huub overblijven in de finale.
dan komen die smsjes vanzelfquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:44 schreef mootie het volgende:
Yep, als je de streamers blij wil maken...... je populariteit verhogen: PAK EINDELIJK BRIAN EN AMANDA AAN!
zeggen ze nu al uren ,maar zie nergens King Jaap.Alleen maar MrD met zijn foto,s.Lijk wel MR D site.Die Huubsoppers afzeikt.Terwijl de Huubsoppers ook voor Jaap zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap online op
http://www.kingjaap.nl/20(...)_eigen_site_bez.html
Die USB-stick confrontatie gaat 'm ook niet worden, let maar op.quote:Zojuist een telefoontje van Cora gehad met de vervelende mededeling dat Jaap niet op de site mag dan enkel en alleen even kijken. Dit was natuurlijk wel te verwachten dat dit niet van de regie zou mogen. Er is iemand bij hem om toe te zien of Jaap niets doet wat niet mag van de regie. Dus Jaap zal niets reageren en chatten wat hij zelf wel graag wilde. Tja Jaap, je hebt blijkbaar de verkeerde naam.
Ik vind de keuze van Jaap voor deze websitebeheerder ook niet echt getuigen van veel inzicht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
zeggen ze nu al uren ,maar zie nergens King Jaap.Alleen maar MrD met zijn foto,s.Lijk wel MR D site.Die Huubsoppers afzeikt.Terwijl de Huubsoppers ook voor Jaap zijn.
Hij mag in ieder geval wel kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:27 schreef schatje het volgende:
NowLive:
[..]
Die USB-stick confrontatie gaat 'm ook niet worden, let maar op.
Heeft Sjoerd denk gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind de keuze van Jaap voor deze websitebeheerder ook niet echt getuigen van veel inzicht.
Nou snap ik waarom Jaap dus zo laag scoort.Die Mister D verpest alles voor hem.Die Sjoerd was ook al zo snugger toen om te zeggen dat hij met Dennis verder moest.Dennis was een topperquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef Dementor het volgende:
Als je schrijft op die site dat Jaap met Huub verder moet past de webmaster die berichten gewoon aan.
Kutsite dus ik kom er niet meer zonde Jaap!
Ja en wat hebben we daar aan ,als het verkeerde dingen zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw er op dat LekkerSimpel Jaap vandaag persoonlijk ziet, en hem het één en ander mondeling zal meedelen.
LS wil Huub er uit, daar heeft hij zelf een bloedhekel aan. Dus hij gaat Jaap adviseren met Claire verder te spelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw er absoluut op dat LekkerSimpel Jaap vandaag persoonlijk ziet, en hem het één en ander mondeling zal meedelen.
Zoniet... mag ie wel een permban![]()
alweer? nou, permanent deze keer
Er staan meer foto,s van MR D dan van Jaap op King Jaapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:26 schreef akveor het volgende:
Owww Jaap laat je niet adviseren door Lekker Simpel. Die stelt zijn Huub haat boven jouw winst....
hij durft niet eens zijn gezicht te laten zien... die denkt dat ie victoria becham is...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er staan meer foto,s van MR D dan van Jaap op King Jaap
quote:Wij vonden het wel de moeite waard het volgende door te vermelden. Uit betrouwbare bron die 100% betrouwbaar is kunnen wij het volgende zeggen. Jaap is volledig op de hoogte van het USB verhaal, hij heeft ook het filmpje gezien waarin Mike dit deed, net als het filmpje van het onder de deken incident van Brian en Amanda. Het make-up tasje van Claire die op de grond gegooid werd heeft Jaap ook gezien. Als Jaap in de villa hier niets over zegt is dat niet omdat hij dat niet wil, maar omdat hij dat niet mag. Maar 1000% zeker is dat Jaap op de hoogte is van het bovenstaande. Jaap heeft op diverse sites zijn belangrijke info weten te halen.
Goeie tipquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
Probeer niet slimmer dan Huub het spel te spelen. Maar probeer elkaar aan te vullen.
Dat is toch blasfemische incest?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:26 schreef Dark het volgende:
Jaap,
Brian en Amanda worden op Villa Vandaag neergezet als de nieuwe Messiah en zijn Maria!
Blijf vooral geloven in je eigen waarheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:31 schreef Poezewoes het volgende:![]()
[..]
Naar welke Gouden kooi heb jij gekeken?
Ik herken weinig van je verhaal![]()
Weet je wat stakkers zijn, mensen die gillend klaarkomen op een telefoontje van ericquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaap trap niet in de leugens en manipulaties van de 14 jarige dokus diedirk.
Begrijp dat er hier tussen de posters brian fans hier zitten die je expres verkeerde informatie willen verschaffen om je op je bek te laten gaan, zoals de hier door mij gequote stakker.
PC Eend is ook een brian en amanda fan, zijn post zijn erop gericht jou de kooi te laten verliezen, terwijl je een zeer grote kans maakt als je er maar voor zorgt dat jij en huub overblijven in de finale.
nou niet zo uit de hoogte doen hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wat stakkers zijn, mensen die gillend klaarkomen op een telefoontje van eric![]()
Het viel meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:19 schreef miesy het volgende:
[..]
nou niet zo uit de hoogte doen hoor.
dat viel toch allemaal trouwens wel mee?
en overwacht een eric aan je telefoontje hebben, daar zou ik ook wel vrolijk van worden.
^lieke-brian-amanda lover^quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef coldstar het volgende:
Hoi Jaap, ook maar even reageren op de valreep. Ondanks dat ik net las dat je niet mag lezen op internet. Mocht dit weer een broodje aap verhaal zijn, wil ik je het volgende laten weten .
Zoals je ziet, staan de beste stuurlui weer aan wal. Het zal je opgevallen zijn, dat ook hier veel dezelfde mensen jou goede raad willen geven. De reactie''s van Nowlive zullen je vast niet verbazen. Vervolgens wordt er al gedreigd ook, las ik al. Als je niet voor Huub kiest, zijn er mensen die dan voor Brain zullen zijn. Hieruit kan je volgens mij al op maken, hoe goed ze het met jou voor hebben ( niet dus).
Ik hoop dat je zo vestandig bent en goed na denkt alvorens je jezelf helemaal op Huub gaat focussen. Huub is en blijft in de veronderstelling dat alleen hij de winnaar is. Een aantal mensen heeft Huub zo de hemel ingeprezen, waar hij niet mee om kan gaan. Hierdoor staat Huub niet meer met beide benen op de grond en is hij volgens mij helemaal de weg kwijt . Huub is in de veronderstelling dat hij de king of the world is. Hij ziet de realiteit niet meer en is voordurend bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Hij is al heel lang bezig, om jou voor zijn karretje te spannen. Ook zijn fans, die hier ook posten, zijn voor hem en niet voor jou. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan en geloof niet alles wat er geschreven wordt. Zij zijn degene die de popu poul voor Huub omhoog SMSsen. Ze SMSsen voor kapitalen. Dat wil nog niet zeggen dat hij de populairste is, dat is hij zeker niet.
Speel het spel op je eigen manier en laat je niet van de wijs brengen door allelei nep verhalen. Probeer alles op een rijtje te zetten, maar blijf naar mijn idee niet aan Huub vast zitten. Huub heeft jou heel hard nodig, maar wel alleen voor zichzelf. Ik wens je heel veel wijsheid en succes toe.
idd ik gun Jaap alleen de winst als ie met Huub overblijft... anders heeft een spelletje met Huub gespeelt en dan mag Jaap wat mij betreft zelfs van Brian verliezen. De keuze is om eindelijk eens tegen B en A te spelen ipv het steeds maar weer in z'n eigen kamp te zoeken. Claire wegstemmen is het verzwakken van z'n eigen kamp. Als ie Claire werkelijk zo zwak vind heeft ie niets van haar te vrezen. Maar Jaap is gewoon laf... kiest waarschijnlijk voor de makkelijkste weg en die zal de winst aan Brian bezorgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef coldstar het volgende:
Hoi Jaap, ook maar even reageren op de valreep. Ondanks dat ik net las dat je niet mag lezen op internet. Mocht dit weer een broodje aap verhaal zijn, wil ik je het volgende laten weten .
Zoals je ziet, staan de beste stuurlui weer aan wal. Het zal je opgevallen zijn, dat ook hier veel dezelfde mensen jou goede raad willen geven. De reactie''s van Nowlive zullen je vast niet verbazen. Vervolgens wordt er al gedreigd ook, las ik al. Als je niet voor Huub kiest, zijn er mensen die dan voor Brain zullen zijn. Hieruit kan je volgens mij al op maken, hoe goed ze het met jou voor hebben ( niet dus).
Ik hoop dat je zo vestandig bent en goed na denkt alvorens je jezelf helemaal op Huub gaat focussen. Huub is en blijft in de veronderstelling dat alleen hij de winnaar is. Een aantal mensen heeft Huub zo de hemel ingeprezen, waar hij niet mee om kan gaan. Hierdoor staat Huub niet meer met beide benen op de grond en is hij volgens mij helemaal de weg kwijt . Huub is in de veronderstelling dat hij de king of the world is. Hij ziet de realiteit niet meer en is voordurend bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Hij is al heel lang bezig, om jou voor zijn karretje te spannen. Ook zijn fans, die hier ook posten, zijn voor hem en niet voor jou. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan en geloof niet alles wat er geschreven wordt. Zij zijn degene die de popu poul voor Huub omhoog SMSsen. Ze SMSsen voor kapitalen. Dat wil nog niet zeggen dat hij de populairste is, dat is hij zeker niet.
Speel het spel op je eigen manier en laat je niet van de wijs brengen door allelei nep verhalen. Probeer alles op een rijtje te zetten, maar blijf naar mijn idee niet aan Huub vast zitten. Huub heeft jou heel hard nodig, maar wel alleen voor zichzelf. Ik wens je heel veel wijsheid en succes toe.
ik ben beroemd!! Iedereen weet dat Eric mijn nummer heeft en mij heeft gebeld!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wat stakkers zijn, mensen die gillend klaarkomen op een telefoontje van eric![]()
idd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik ben beroemd!! Iedereen weet dat Eric mijn nummer heeft en mij heeft gebeld!![]()
![]()
PC Eend, ik vind het jammer voor je dat je zo'n negatief persoon bent. Dat verklaard natuurlijk wel meteen je adoratie voor het trailer trash.
juist.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
idd ik gun Jaap alleen de winst als ie met Huub overblijft... anders heeft een spelletje met Huub gespeelt en dan mag Jaap wat mij betreft zelfs van Brian verliezen. De keuze is om eindelijk eens tegen B en A te spelen ipv het steeds maar weer in z'n eigen kamp te zoeken. Claire wegstemmen is het verzwakken van z'n eigen kamp. Als ie Claire werkelijk zo zwak vind heeft ie niets van haar te vrezen. Maar Jaap is gewoon laf... kiest waarschijnlijk voor de makkelijkste weg en die zal de winst aan Brian bezorgen.
Hoeveel heeft de febo aan je geboden Jaap? Hoeveel zand hebben ze je in de ogen gestrooid?
vind je zijn Kenneth Info Topic niet leuk ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik ben beroemd!! Iedereen weet dat Eric mijn nummer heeft en mij heeft gebeld!![]()
![]()
PC Eend, ik vind het jammer voor je dat je zo'n negatief persoon bent. Dat verklaard natuurlijk wel meteen je adoratie voor het trailer trash.
Ik negatiefquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
klinkt misschien niet lekker positief, maar het klinkt wel realistisch (realistisch betekend: 1 volgens het realisme 2 overeenkomstig de waarneembare werkelijkheid 3 reëel, nuchter).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik negatief
Jij begint mensen stakkers te noemen, wie kaatst kan de bal verwachten![]()
Trailer trashdat klinkt tenminste lekker positief
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:
Post hier kort en bondig de spel informatie waar Jaap wat aan heeft.
AUB geen onbenullige discussies voeren hier die het topic alleen maar vervuilen.
Gewoon alleen de feiten op een rij.
In dit filmpje geeft Mike het aan Palma toe dat hij de USB stick heeft.
http://www.goudenkooiii.w(...)mike_heeft_de_u.html
Dus brian, amanda en Jaap wonen echt in een trailerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
klinkt misschien niet lekker positief, maar het klinkt wel realistisch (realistisch betekend: 1 volgens het realisme 2 overeenkomstig de waarneembare werkelijkheid 3 reëel, nuchter).
Gelukkig ben jij alleen maar heel erg ontopic bezigquote:Maar dit is jaap's info-topic, en aangezien je er al genoeg in gebaggerd hebt, weerhoud ik me vanaf nu op enig commentaar op je posten. No offense.
Hoelaat vertrok Jaap vanuit DGK?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:29 schreef miesy het volgende:
japie gaat zo alweer richting villa.
ben benieuwd.
exclusiefquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoelaat vertrok Jaap vanuit DGK?
Is het 8 uur inclusief reistijd?
10:30, is wat ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoelaat vertrok Jaap vanuit DGK?
Is het 8 uur inclusief reistijd?
Shit, dan ben ik net te laat met m'n verzoek zeker?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:29 schreef miesy het volgende:
japie gaat zo alweer richting villa.
ben benieuwd.
yep, partyhour is overquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Shit, dan ben ik net te laat met m'n verzoek zeker?
ik zou hem er geld voor betalen, zo graag had ik dit willen meemaken!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:41 schreef ruby het volgende:
Jaap, wil je weer eens als vanouds de boel onderkotsen en dan vooral Brian en Amanda? Dank je.
Weet je wat ik nou zo fout aan jou post vind? Jij bent zo'n verschrikkelijke fanatiekeling als het om huub gaat, dat ik er soms wel eens eng van word. In mijn beleving, zie je net zo als Huub de realiteit niet meer. Het zal een troost voor je wezen dat jij hier niet helemaal alleen in staat. Gelukkig zijn dat maar een aantal mensen die op een hand te tellen zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
idd ik gun Jaap alleen de winst als ie met Huub overblijft... anders heeft een spelletje met Huub gespeelt en dan mag Jaap wat mij betreft zelfs van Brian verliezen. De keuze is om eindelijk eens tegen B en A te spelen ipv het steeds maar weer in z'n eigen kamp te zoeken. Claire wegstemmen is het verzwakken van z'n eigen kamp. Als ie Claire werkelijk zo zwak vind heeft ie niets van haar te vrezen. Maar Jaap is gewoon laf... kiest waarschijnlijk voor de makkelijkste weg en die zal de winst aan Brian bezorgen.
Hoeveel heeft de febo aan je geboden Jaap? Hoeveel zand hebben ze je in de ogen gestrooid?
huub geeft jaap niet de kans om te winnen? je zegt dus dat huub een of andere superman is die kan bepalen wie er wint en wie niet, en jaap een sukkel is die nooit van huub kan winnen. Letterlijk jouw woorden: Huub bepaald volgens jou dus wie er wint.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
=knip=
Jij sugereerd dingen in mijn ogen, die je zelf geloofd. Of het de waarheid is weet je volgens mij zelf niet eens. Waar staat dat Jaap met Huub moet spelen? Denk jij nou werkelijk als Jaap met Huub blijft spelen dat Huub hem de kans zal geven om hem te laten winnen. Dat geloof je toch zelf niet.. Huub speelt met Jaap alleen, om zelf bescherming. Dat heeft hij trouwens zelf toegegeven, vandaar dat hij niet met Claire de finale in wil gaan. Hij durft het met Claire nog steeds niet aan.
=knip=
Hoe leuk is het van de negatievelingen zelf, te horen hoe negatief je bent....snap jij het nogquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik negatief
Jij begint mensen stakkers te noemen, wie kaatst kan de bal verwachten![]()
Trailer trashdat klinkt tenminste lekker positief
1. Nee dat zeg ik juist niet. De enige die denkt dat hij superman is, is huub zelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:37 schreef Guuskeee het volgende:
.
ik weet dat je een fanatieke huub-hater bent, maar kijk eens wat je zelf zegt:
[..]
huub geeft jaap niet de kans om te winnen? je zegt dus dat huub een of andere superman is die kan bepalen wie er wint en wie niet, en jaap een sukkel is die nooit van huub kan winnen. Letterlijk jouw woorden: Huub bepaald volgens jou dus wie er wint.
bronquote:Jaap zijn dag zit er weer bijna op, en hij heeft het reuze naar zijn zin gehad. Jaap zelf is niet veel op internet geweest en heeft andere dingen gedaan. Jaap heeft diverse mensen mogen bellen maar hij mocht geen mensen van Nowlive bellen omdat de regie niet blij is dat de dingen die gelekt worden op Nowlive terecht komen. Wij vinden dat toch wel een compliment voor Nowlive, want dat wil zeggen dat de info die op Nowlive staat dus vaak klopt. Diegene die Jaap heeft gesproken aan de telefoon hebben op de luidspreker gestaan, omdat de mensen van de productie die erbij waren mee moesten luisteren of er geen info aan Jaap werd gegeven. Jaap heeft midden in zijn woonplaats staan zoenen met een standbeeld waar hij natuurlijk veel bekijks had, en ook heeft zijn hond Stinky veel van Jaap mogen genieten. Het USB verhaal zal in de villa geen vervolg krijgen omdat het volgens Jaap geen probleem is.
Btw, Akveor is juist geen Huub fanatiekeling en heeft heel vaak kritiek op Huub.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
1. Nee dat zeg ik juist niet. De enige die denkt dat hij superman is, is huub zelf.
2. Een Huub hater is mij net weer te veel van het goede. Inderdaad moet ik hem niet zo. Ik denk
wel dat jij meer haters in de kooi hebt zitten als ik.
3. Huub bepaald niet wie er gaat winnen, ik zou zeggen gelukkig niet.
4. Dus niet mijn woorden verdraaien en /of ze zo uitleggen in jou bevindingen.
en nog wat......de post waar jij mij quote, was niet voor Akveor. Dit was voor Guuske die quote mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Btw, Akveor is juist geen Huub fanatiekeling en heeft heel vaak kritiek op Huub.
En...... dan mag ik daar niet op reageren?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
en nog wat......de post waar jij mij quote, was niet voor Akveor. Dit was voor Guuske die quote mij.
foei!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En...... dan mag ik daar niet op reageren?
Okay duidelijk
Haha, ik bekijk DGK vooral speltechnisch. Mijn voorkeur gaat idd uit naar Huub (maar ook Jaap als ie samen met Huub speelt tot 22 mei gun ik Jaap de winst en ook Claire).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou zo fout aan jou post vind? Jij bent zo'n verschrikkelijke fanatiekeling als het om huub gaat, dat ik er soms wel eens eng van word. In mijn beleving, zie je net zo als Huub de realiteit niet meer. Het zal een troost voor je wezen dat jij hier niet helemaal alleen in staat. Gelukkig zijn dat maar een aantal mensen die op een hand te tellen zijn.
Jij sugereerd dingen in mijn ogen, die je zelf geloofd. Of het de waarheid is weet je volgens mij zelf niet eens. Waar staat dat Jaap met Huub moet spelen? Denk jij nou werkelijk als Jaap met Huub blijft spelen dat Huub hem de kans zal geven om hem te laten winnen. Dat geloof je toch zelf niet.. Huub speelt met Jaap alleen, om zelf bescherming. Dat heeft hij trouwens zelf toegegeven, vandaar dat hij niet met Claire de finale in wil gaan. Hij durft het met Claire nog steeds niet aan.
Maar nou wat anders......wat als Jaap met Claire gaat spelen en Huub eruit knikkeren aan het einde van de maand ? Hoe denk je dat Huub gaat reageren? Zal hij dan nog zo verliefd zijn op zijn vriendinnetje? En hoe reageer jij dan? Ik denk dat Huub helemaal door het lint gaat als dit gebeurd. Dit terwijl zowel Jaap als Claire net zo goed recht hebben om te winnen. Je kan zeggen dat het niet helemaal eerlijk zou zijn als Claire het zou winnen, maar toch heeft ze er ook recht op.
Ik zal je eerlijk zeggen, van m ij mag Huub eruit einde van de maand. Dan zijn we gelijk af van al dat gezeik af. Laten Jaap, Claire, Amanda en Brain het maar uitzoeken.
Ik reageerde op Coldstar, en dan ga je zomaar reageren? Het moet ook niet gekker worden!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:06 schreef blomst het volgende:
[..]
foei!
sorry ik mag hier natuurlijk ook niet op reageren
wat een stom filmpjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:55 schreef tuinfluiter het volgende:
(Jaap in de tuin tijdens zijn uitje )
http://www.youtube.com/watch?v=OuWP_DQD1PM
Filmpje: Met dank aan KingJaap.
Verweet jij mij niet eerder van baggeren in dit topic, waar je zo op tegen was?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:37 schreef Guuskeee het volgende:
.
ik weet dat je een fanatieke huub-hater bent, maar kijk eens wat je zelf zegt:
[..]
huub geeft jaap niet de kans om te winnen? je zegt dus dat huub een of andere superman is die kan bepalen wie er wint en wie niet, en jaap een sukkel is die nooit van huub kan winnen. Letterlijk jouw woorden: Huub bepaald volgens jou dus wie er wint.
Ik denk meer dat hij bedoelde dat het minder verwarrend was en meer 'sense' zou maken als je een quote daarvoor had gepakt waar hij het wel tegen akvoer had misschienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En...... dan mag ik daar niet op reageren?
Okay duidelijk
Eindelijk eens iemand die het wel begrijpt. Thnxquote:Op zondag 9 maart 2008 05:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij bedoelde dat het minder verwarrend was en meer 'sense' zou maken als je een quote daarvoor had gepakt waar hij het wel tegen akvoer had misschien![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:22 schreef PC eend het volgende:
En de waarheid mag ook gezegd worden, moest erg lachen toen Jaap de waarheid over de huubgroupies vertelde na die fandag
Meer van dat
Dank je Jaapquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dat hij zich rot moest lachen om de info die hij kreeg en dat er complot theorieen zijn die te stom zijn enz enz!Hij vergeet ff dat wij het moeten doen met wat we te zien/horen krijgen en dat de info voor hem bedoeld was om hem te helpen in het spel.Lullig om die mensen dan nu af te zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |