Sta jij niet bekend als iemand die wel bied, maar het nooit afmaakt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef --HOOLIE-- het volgende:
100 geboden...waar evnt op te halen??
Omgeving Sittardquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:36 schreef pro2call het volgende:
waar op te halen?
Ik heb hier een ZE5414EA staan (een iets snellere type) welke van mijn neef is geweest en die heeft het ook altijd gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef tisauch het volgende:
De accutijd is nog max, daar ik deze frequent helemaal heb laten leeglopen en opnieuw heb opgeladen.
Wat btw max is hangt er natuurlijk vanaf of je draadloos doet internetten of alleen tekstverwerken.
Foto's volgen per morgen, owkee.
Heb destijds er 2 jaar garantie bijgekocht, echter nooit nodig gehad.
Per saldo natuurlijk beter.![]()
Een laptop als kattenbak? Phahahaha!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:32 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik heb hier een ZE5414EA staan (een iets snellere type) welke van mijn neef is geweest en die heeft het ook altijd gedaan.
Het enigste probleem was de kat van mijn neef, die had namelijk de laptop als kattebak gebruikt![]()
Maar na een lange en geduldige periode werkt dat ding weer afgezien van de toetsenbord (die de meeste schade van de kattepis heeft gehad), dus ik weet uit ervaring dat hij wel wat kan hebben.
Ik bied hierbij dan ook gelijk 145 incl. verzending, voor een kennis.
Weet je trouwens wat de oorzaak van de geluidsknop is?
Nettobod dus van EUR 177,05. Even voor de beeldvormingquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:30 schreef Mbrinkman het volgende:
185 inc verzenden. En dan mag je die wirelss kaart houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |