Lekker alerte, felle houding van dat paard ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Elefes het volgende:
Buitenbeentje: ik heb er wel eens wedstrijd gereden ja. Bij de pony's een paar keer (jaaaren geleden) en met mijn paard ook een keer.
Heb je daar een eigen paard, of rijd je een paard van iemand anders?
Ik vind dit trouwens zo'n mooi paard he, die aftekeningen:
[ afbeelding ]
Arabische paarden![]()
Daar gaat wel heel veel tijd in zitten hoor! Maar het is wel leuk om met zo'n beest een band op te bouwen.quote:
Een Splash Overo, zeldzaam bij Arabische paarden, tenzij dit een kruising QH-Arabier isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Elefes het volgende:
Buitenbeentje: ik heb er wel eens wedstrijd gereden ja. Bij de pony's een paar keer (jaaaren geleden) en met mijn paard ook een keer.
Heb je daar een eigen paard, of rijd je een paard van iemand anders?
Ik vind dit trouwens zo'n mooi paard he, die aftekeningen:
[ afbeelding ]
Arabische paarden![]()
Is dat de aftekening op het hoofd, of op het hele lichaam?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Splash Overo, zeldzaam bij Arabische paarden, tenzij dit een kruising QH-Arabier is
Splash overo is een bontvorm die zich vooral kenmerkt door grote witte aftekeningen op hoofd en benen, alsof het paard in de witte verf is gedoopt. Het kan heel goed zijn dat dit paard een kruising Arabier Paint of zo is, want volgensmij komt Splash bij arabieren niet voor... Rabicano wel, maar Splash niet voor zover ik weet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Is dat de aftekening op het hoofd, of op het hele lichaam?
Zou me niet verbazen als het een kruising is, gezien de bouw.. Maar het fijne weet ik er ook niet van
Foto's moet je gewoon hier posten! Wordt dit topic ook weer een beetje opgefleurd
Wat voor afstamming heeft je paardje?
Juweel: mooie foto, ze kijkt lief.
Ik vind dit wel een mooie foto trouwens, zoiets wil ik ook nog een keer doen.. Komt er meestal niet vanquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een keer met mij
Jel is een Blanc Rivage xx x Turbo (v. Pericles) KWPN merrie.
Ja, het was wel even leuk die punten ookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef Juweel het volgende:
Geweldige punten, gefeliciteerd!!
heb je ook foto's van de proef?
Sammz, leuke foto's! Mijn paard is een Baccarat ox. Moeders kant is Engels volbloed en een handjevol Arabieren
Ik probeer een nieuwe instructrice/teur te vinden, is nog niet zo makkelijk verdorie!
De opa van mijn Pony'tje is Baccarat! Arabische volbloeden in de afstamming is beterquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef Juweel het volgende:
Geweldige punten, gefeliciteerd!!
heb je ook foto's van de proef?
Sammz, leuke foto's! Mijn paard is een Baccarat ox. Moeders kant is Engels volbloed en een handjevol Arabieren
Ik probeer een nieuwe instructrice/teur te vinden, is nog niet zo makkelijk verdorie!
Heb je ook een pony?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De opa van mijn Pony'tje is Baccarat! Arabische volbloeden in de afstamming is beter
Pfoe het Gooi, daar ben ik helemaal niet bekend..quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef Juweel het volgende:
Ik woon in het Gooi, jij in Brabant meen ik me te herinneren? Nou, als je mensen weet graag!
Hij heeft inderdaad behoorlijk wat nakomelingen geproduceerd en is over de 30 geworden!
Ah okequote:Op maandag 25 februari 2008 13:51 schreef Samzz het volgende:
Mijn pony word nu gereden door een meisje bij mij op stal. Ze starten nu L2.
Persoonlijk vind ik de bouw van een AV beter geschikt dan die van een EV. EV's zijn gebouwd op racen, iets wat je in de sport toch eigenlijk niet wilt. En het beenwerk van een EV is niet je van het.
Ja, die is hetquote:Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef Samzz het volgende:
Dat zal het EASP geweest zijn, het stamboek van Karel de Lange. Die man heeft er verstand van.
Het verschil zie je vrijwel meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |