quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Sitecom WL-153 MiMo router, gratis af te halen in Rotterdam. Wie het eerst komt het eerst maalt.
Niet in de buurt dus. Ik kan geen auto meekrijgen, want mijn ouders moeten nog wat dingen naregelen van de crematie vandaag (mijn opa), dus laat maar dan. Jammer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
totaal niet
Eigenlijk woon ik niet eens in Rotterdam, maar in Capelle aan den IJssel.
Gossie, nu krijg ik wroegingquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet in de buurt dus. Ik kan geen auto meekrijgen, want mijn ouders moeten nog wat dingen naregelen van de crematie vandaag (mijn opa), dus laat maar dan. Jammer.
Halte Schenkel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:29 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik hoef geen wroeging. Andere topics heb je mijn labiele huilbuien wel kunnen lezen of nalezen.
Ik kan op zich morgenavond wel langskomen op de weg terug naar Rotterdam. Dan moet ik alleen even uitstappen op Alexander of Capelle, maar ik kom er langs iig.
Heb je wel eens een MiMo netwerk getest?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef tony_clifton- het volgende:
Hmm, TT per definitie niet voor mij weggelegt... alles wat met draadloze netwerken te maken heeft suckt de pan uit imo.
Nope, een kennis van mij. Doet het nog steeds perfect, terwijl hij in een compleet stalen kastje staat.quote:
Ow sorry, dacht dat jij hem zelf had. Hmz, lullig want nu heb ik hem aan Anthraxx beloofd. Anyway, als je interesse hebt in een 802.11N usb dongle moet je me ff PM'en.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nope, een kennis van mij. Doet het nog steeds perfect, terwijl hij in een compleet stalen kastje staat.
O nee, het was puur luxe voor mij dus het maakt mij niets uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat jij hem zelf had. Hmz, lullig want nu heb ik hem aan Anthraxx beloofd. Anyway, als je interesse hebt in een 802.11N usb dongle moet je me ff PM'en.
Nee, heb 2 routers gehad (1e was kapot, dan 2e gekocht) en ben nog nooit heel tevreden geweest van geen van beiden. Geef mij maar bedraadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je wel eens een MiMo netwerk getest?
MiMo is zeer stabiel en 802.11N is net zo snel als fast ethernet. Draadloos is de laatste 2 jaar sterk verbetert.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:52 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Nee, heb 2 routers gehad (1e was kapot, dan 2e gekocht) en ben nog nooit heel tevreden geweest van geen van beiden. Geef mij maar bedraad.
Indeed. Mijn 3com 802.11b uit 2001 / 2002 was enorm shit (de internetsnelheid wisselde per protocol, FTP was 2 megabit, NNTP was 3 megabit, HTTP was 2.5 megabit ), maar mijn Speedtouch 780 en Linksys WAG200G doen het puur om internet te serveren meer dan prima.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
MiMo is zeer stabiel en 802.11N is net zo snel als fast ethernet. Draadloos is de laatste 2 jaar sterk verbetert.
Wat heb je aangeschaft wat via de TNT wordt bezorgd ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-02-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport![]()
Oh en gecondoleerd Anthraxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |