Done!quote:
Zo ben ik ooit eens boos geweest op mijn man omdat hij de hond moes uitlaten van me en dat niet deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wist dat ik regelmatig in mijn slaap praat en dat dat wijf van mij dan gaat meepratenmaar vannacht werd ik voor het eerst wakker van haar:
Zij: Waarom heb je mijn knutselspullen opgeruimd?
Ik: WTF![]()
Zij: Ja negeer me maar weer
Ik: weltrusten
Zij: Wanneer ga je het opruimen dan?
Ik: Waar heb je het over!!??![]()
Zij: Laat maar weer...![]()
Ik:.....![]()
In plaats van dat ik haar had moeten ondervragen en hopen dat ze eerlijk antwoord geeft ga ik weer slapen!
Wie? Danny Blind??? Later was je zeker bang dat hij je zou aanrijden in je droomquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:49 schreef _Arual_ het volgende:
Oh, en ik ben toen ik een jaar of 16 was, tijdens het WK voetbal, een keer slaapwandelend (unicum) naar de kamer van mijn ouders gegaan. En toen vroeg ik ze wie die voetballer met die toffe krullen was.
Ik vraag me nog steeds af wie ik daarmee bedoeld heb.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik schijn dat ook te doen en volgens insiders kun je mij helemaal uithoren...![]()
![]()
Ik haat knutselspullenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
Knutselspullen?
WTF.
Neuk jij een kleuter ofzo ?![]()
Ja herkenbaar, dat je je vantevoren voorneemt als dat ooit gebeurt dat je haar de meest ranzige seksfantasien gaat ontfutselen. Maar als het dan gebeurt denk je alleen maar:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
In plaats van dat ik haar had moeten ondervragen en hopen dat ze eerlijk antwoord geeft ga ik weer slapen!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:49 schreef _Arual_ het volgende:
Oh, en ik ben toen ik een jaar of 16 was, tijdens het WK voetbal, een keer slaapwandelend (unicum) naar de kamer van mijn ouders gegaan. En toen vroeg ik ze wie die voetballer met die toffe krullen was.
Ik vraag me nog steeds af wie ik daarmee bedoeld heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |