Rumour has it was voor mij het eerste nummer wat gigantisch aansloeg. Heerlijke verrassend muziekpallet en catchy. Nu draai ik al een paar dagen het album grijs en Set fire to the rain vind ik ook bijzonder sterk, las ergens dat dit het nieuwe nummer gaat worden?
In ieder geval ijzersterke plaat. En ik ben het wel eens dat Adele één van de beste artiesten is van haar generatie. Ik vind dat ze trouw blijft aan haar muziekstijl en -smaak, daar waar de meeste jonge artiesten toch de trends blijven volgen. Je moet dan wel onderscheidend zijn om dan toch met je album zo aan te slaan bij het grote publiek. Toch vraag ik me af hoe groot haar bekendheid is in het buitenland? Volgens mij is Nederland toch wel één van de grootste Adele-groupies, ook wanneer je kijkt naar haar eigen site.
Het is verder ook een tof wijf (Paradiso 2 jaar terug was briljant ook in de interactie met het publiek), dus haar gegund. Het gaat dan misschien wel om de muziek als ik het plaatje in m'n cd-speler stop. Maar stiekem werkt dat toch extra mee.
Top plaat! Niet voor niets dat nergens in Haarlem vandaag het cd'tje meer te krijgen was