de ijskou ? ik dacht dat je een auto vd zaak had ? of heb je die nog niet gehad ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
dadelijk de ijskouwerkt ook wel goed.
Maar goed, is allemaal maar tijdelijk
zal weer blij zijn als alles achter de rug is
liever vandaag nog dan morgen
ok werksequote:Op woensdag 20 februari 2008 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
maar ik ga weer werken. Maybe tot ergens in de dag, licht eraan hoe de dag verloopt
mogguh!quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh droxz, en de rest
hmm idd kut voor je man. nou , laat het maar gewoon over je heen komen, en morgen weer een dag hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Deze morgen was weer kut, om 7 uur staat mijn wekker, en om 7 uur begonnen ze weer met boren/tegelen/betonmengsel maken.. relaxt wakker worden is anders
Wil ik net wat gaan doen, zijn alle twee mijn collega's pleite, kan ik dus niet weg...
zo een dag gaat het dus weer worden....
das het voordeel van zelfstudie. geen controlequote:Op woensdag 20 februari 2008 09:24 schreef lynda het volgende:
Zo uur te laat me bed uit.. hoe bedoel je school boeit me weinig..
Ik ga toch me gezicht maar eens laten zien daar.. joepie jeej!
dat mis ik wel een beetje, als ik geen zin had in school ging ik niet, nu gaat dat niet meer zo makkelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:24 schreef lynda het volgende:
Zo uur te laat me bed uit.. hoe bedoel je school boeit me weinig..
Ik ga toch me gezicht maar eens laten zien daar.. joepie jeej!
school roelz! (achteraf gezien dan)quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:26 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
dat mis ik wel een beetje, als ik geen zin had in school ging ik niet, nu gaat dat niet meer zo makkelijk
hier valt het ook pas op na 4 jaar dat je niet op school bent geweest.. eigen verantwoordelijkheid hequote:Op woensdag 20 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das het voordeel van zelfstudie. geen controle
Dan hoor je ECHT thuis hierquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:37 schreef Arjan007 het volgende:
zal ik jullie eens wat vertellen?????
Heb vandaag TOTAAL niks te doen grrrrrrrrr.
zelfstudie dus!quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:39 schreef lynda het volgende:
[..]
hier valt het ook pas op na 4 jaar dat je niet op school bent geweest.. eigen verantwoordelijkheid he
Zelfstudie? Vertelquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das het voordeel van zelfstudie. geen controle
moet je hbo gaan doen of natuurlijk de LOIquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:41 schreef saban het volgende:
[..]
Zelfstudie? Vertel
* saban wilt ook misschien weer studeren
Waarschijnlijk HBO, maar thuis??quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je hbo gaan doen of natuurlijk de LOI
normale studie waar je een nummertje bentquote:
ik ben mn hele leven al een nummer, en dat zal altijd zo blijven vrees ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:45 schreef lynda het volgende:
[..]
normale studie waar je een nummertje bent
Heb zoooooooo geen zin![]()
Is wel kut na een stage je bent het fulltime werken ZO gewend en dan moet je nu de schoolbanken in en daadwerkelijk luisteren etc.. Het verplichte dan mag je dit en dan dat sucks gewoon..
nog 17 + 20 weken volhouden dan mag ik gelukkig afstuderen!
Maar hier niet hoor, hier ben je gewoon WhiteLightningquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben mn hele leven al een nummer, en dat zal altijd zo blijven vrees ik
dank je wel hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Maar hier niet hoor, hier ben je gewoon WhiteLightning
Mogguh!quote:
ja doe maar een droxz special!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik heb mijn pctjes opgehaald enzo, kan weer even zitten
Gisteren hele dag met 2 laptops bezig geweest, hoor ik net dat ze niet nodig zijn...
Weer een dag voor jan lul gewerkt dus...
* Dr.Droxz heeft koffie nodig, iemand anders thee, koffie of wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |