Kheb de halve dag zitten PHP-en...ga's wegquote:
Altijd als hij late dienst (dus 9 / half 6) gaat hij lessen, fuck it! Dat gaat hij maar even anders plannen ofzo....quote:
Nou enquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kheb de halve dag zitten PHP-en...ga's weg
Ook niet mijn vakgebied, maar ik moet toch iets als ik niks te doen hebt op werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, da's niet bepaald mijn vakgebied
Lekker hier blijven postenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef saban het volgende:
[..]
Ook niet mijn vakgebied, maar ik moet toch iets als ik niks te doen hebt op werk
Dat kusje is nou weer niet nodig ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:54 schreef Sgele het volgende:
Ik ga naar huus! (sorry droxz!)
Fijne avond!
Dat is natuurlijk meer bukkake en geen zin meer hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, da's niet bepaald mijn vakgebied
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk meer bukkake en geen zin meer hebben
Inderdaad, ik heb nu gvd echt, maar dan ook ECHT geen zin meer hahahahaquote:
shutdown_in_progressquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
fu kut fok!
gewoon kut jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:24 schreef lynda het volgende:
[..]
gewoon kut ja![]()
maar goed dat ik morgen rond dit tijdstipHet is dat jij Lynda bent, want anders!....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb
Geniet er van
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ik gebruik nu die text based FOK! layout (ik internet hier te veel ofzo....),quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:28 schreef lynda het volgende:
ik deed het ook expres in een spoiler hehe
Schat, dat bedoelde ik niet, bij die nieuwe latout kan je gewoon op dat plusje voor die spoiler klikken... voor luie mensen zoals ik zeg maarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:33 schreef lynda het volgende:
daar is die spoiler ook voor uitgevonden schat
En wel helemaaaaaaaal met je muis er overheen..erop en over is de moeheid
FUCKING GE-NI-AAL!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:29 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YOfZPZJHnKg
\0/
hihi hier moet ik dan wel weer om lachenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:29 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YOfZPZJHnKg
\0/
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
dracu ... heb jij nog vrije tijd over die ik mag hebben ?
Hij heeft het te druk, gok ikquote:
ik heb ook nog wel 5 vrije dagen over andersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
dracu ... heb jij nog vrije tijd over die ik mag hebben ?
we zullen je missen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:07 schreef Bellerophon het volgende:
Morgen ben ik er trouwens nietZit dan bij de IGN voor een dag ofzo?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
haha, ach jah,
* Crazy-M moet gewoon vroeger naar bed, en ff rust momenten nemen
dan moet alles weer goed komen, maar jah, tijdelijk teveel dingen aan de kop. Mijn dag inhoud:
opstaan, binnen 30 min eten, wassen, klaar maken voor werk. Dan auto (ijsvrij maken) instappen en file rijden., werken, dan weer auto in, file in, thuis: eten binnen een kwartier tijd, en weer drukte van de avond in .... dus vandaar:
* Crazy-M need some time
Haha ik jullie ookquote:
Nah ik denk alleen morgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en het kan dus zijn dat het niet alleen morgen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |