hahaha, ja zie jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja klopt had deze al gepost, maar was meer voor die andere gozer hahaha
Opruimen? Daar doe ik niet aan
Ik heb van a2k/upc/chello 2 ruimte's, en dubbele (zo veel) mail adressen ed... maar volgens hun niet!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niks mis mee heur!
Ik moet ergens ook maar wat ruimte online zien te vinden om foto's weg te knallen..
Ik maak geen plaatjes joh, ik ben ITér en fix alles wat iemand verkloot zeg maarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:13 schreef saban het volgende:
Ik wou net zeggen wat moet je met 5 schermen, maar je maakt dus images.
Alsnog waarom 5 schermen?
KVM Switch
Fijne avond!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga afsluiten hiero, prettige dag , en tot morgen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb van a2k/upc/chello 2 ruimte's, en dubbele (zo veel) mail adressen ed... maar volgens hun niet!
Nou dan lekker niet, blijf ik het toch gewoon zo gebruiken
Mooie tijd zeg, ik moet nog 2 uurquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga afsluiten hiero, prettige dag , en tot morgen
Domme gasten daar bij UPC zeg, maar doe ik er eens mijn voordeel mee hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:18 schreef Sgele het volgende:
[..]heul handig!
Nee ik zou volgens Versatel ruimte moeten hebben.... maar niet dus
Das wel minder ja, gaat je "vrije" tijd hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
net aan het denken: meest lullige moment dat je gebeld kan worden voor een storing als je storingsdienst (piket) hebt
tja ....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das wel minder ja, gaat je "vrije" tijd hahaha
Verklaar Ghost eensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak geen plaatjes joh, ik ben ITér en fix alles wat iemand verkloot zeg maar
Laptops desktops printers.. noem het op en fix het meestal op mijn buro hahaha
Als je ligt te......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
net aan het denken: meest lullige moment dat je gebeld kan worden voor een storing als je storingsdienst (piket) hebt
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
vrouw met storing / piket dienst is ook lullig ....
jah, heb net mn mond vol ...
Je moeder, díe heeft haar mond vol!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
vrouw met storing / piket dienst is ook lullig ....
jah, heb net mn mond vol ...
Och hij is er ook weerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe heeft haar mond vol!
nieuw nederlandstalige woordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, half, ik kom soms ff kijken of er nog iemand ge-jemoederd kan worden
Keep the spirit alivequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik gebruik Ghost om pc's/laptops opnieuw te imagenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef saban het volgende:
[..]
Verklaar Ghost eens
of je was een image aan het terugzetten
quote:
Je moeder, die kan pas ge-jemoederd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog veel minder zin ja.. laat het voorop staan dat ik jullie privedemotivator ben ja!quote:
Ik heb van ellende zelfs een blikje cola uit de automaat gehaaldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog veel minder zin ja.. laat het voorop staan dat ik jullie privedemotivator ben ja!
(ja, ik heb het van mijn moeder.... *zucht*)
Die kikker z'n moeder...die had krachtige kakenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
De Amerikaanse wetenschappers maakten uit de eerste onderzoeken op dat de Afrikaanse kikker een opvallend grote mond en krachtige kaken had.
jij vist zeker ook wel eens op karper, met zn kaken ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kikker z'n moeder...die had krachtige kaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |