Niet alles visualiserenquote:
Ja dat dacht ik ook!quote:
had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom staat er ook in de op dat ik niet kan tellen
alweer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had ik nog niet gezien
zit ook maar weer schuimpjes te eten
zelfs mn collegas hier hebben msn , dus dat zegt wel wat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook!
@WL, weet geeneens of ze msn heeft?
Macht der gewoontequote:
Ik zal eens gaan pielen met m'n N95quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:16 schreef saban het volgende:
Werkplek is voldoende, er hoeft niemand te zitten of er hoeft niemand op internet
Ze zal het ook wel hebben denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zelfs mn collegas hier hebben msn , dus dat zegt wel wat.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan pielen met m'n N95
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zelfs mn collegas hier hebben msn , dus dat zegt wel wat.
Geen MSN? Zwaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier heeft niemand MSN...alleen de IT afdeling (duh..die downloaden de hele dag door die gasten) en Team leaders
ik ben inmiddels allang weer thuis dus kan niet foto makenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef saban het volgende:
* saban post zijn werkplek dan maar .. even zoeken
Oh dat had ik helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef draculettetje het volgende:
@sgele ben nog steeds benieuwd hoe het gister bij de dierenarts is geweest
Ik heb wel MSNquote:
maakt niet uit hoor, gelukkig dat het niks ernstigs was!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh dat had ik helemaal niet gezien
Gelukkig niks heel ernstigs een virale infectie... Ze krijgt meer medicijnen dan normaal voerArm beestje..
Schrok me wel kapot gisteren...overal bloed en slijm..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, gelukkig dat het niks ernstigs was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |