Een spel dat "te" mooi is?!quote:
ik neem aan dat jullie ook clantrainingen met taktiek doen dan ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind dat geen goed argument (teamwork).
Wij (mijn "clan") spelen juist met teamspeak voor de gezelligheid,
en om juist samen te spelen
Chaotisch kan het zeker zijn, maar daar kies je meestal zelf voor door b.v
naar een drukke server te gaan ofzo.
Nee, wij doen gaan wars en training niet. Wij spelen puur voor de fun,quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik neem aan dat jullie ook clantrainingen met taktiek doen dan ?
mja dat kan ook maar zo bedoelde ik het niet. het is ieder voor zich op zon manier, ook al zit je in hetzelfde teamquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, wij doen gaan wars en training niet. Wij spelen puur voor de fun,
maar spelen gewoon op onze eigen server samen dmv b.v teamspeak
je mist heeel wat hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:01 schreef saban het volgende:
[..]
Ja. Mario zou ik ook nooit in 3D willen spelen.
moet zeggen dat ik dat wel bij crysis heb. gewoon kijken naar de omgeven, en heey fuck... wat is dat.... ohh ik wordt neergeschotenquote:
Gefeliciteerdquote:
ah je trakteert meteen lekker! doe maar een gevulde koekquote:
Ik was al weg toen je dat postte...eerhm hoe toevallig..ik heb dus ECHT gevulde koeken bijquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je trakteert meteen lekker! doe maar een gevulde koek
goed zo! je mag blijvenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was al weg toen je dat postte...eerhm hoe toevallig..ik heb dus ECHT gevulde koeken bij
quote:
Natuurlijk vind ik dat relaxt, kom gezellig op teamspeak!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dat kan ook maar zo bedoelde ik het niet. het is ieder voor zich op zon manier, ook al zit je in hetzelfde team
maarteamspeak is zowieso veel beter met gamen vindt ik, bovendien veeeel gezelliger
ik ga vandaag gelijk een nieuwe mic kopen trouwens. haha
kom ik weer s kijken bij je als je het goed vind
Dat had ik alleen in het begin, je blijft kijken! Net als met COD4, maar daar raak je aan gewendquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik dat wel bij crysis heb. gewoon kijken naar de omgeven, en heey fuck... wat is dat.... ohh ik wordt neergeschoten![]()
Succes en plezier bij je vriendin!quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:50 schreef draculettetje het volgende:
zo de lunch er weer op zitten
nu de boel afsluiten en dan ga ik ff bij een vriendin op bezoek
weinig fok voor mij vandaag dus!
wens jullie een fijne middag! morgen ben ik er zeker weer!
ik dnek ook niet dat je veel te schelden heb hahahquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat relaxt, kom gezellig op teamspeak!
oja, je zal me bijna niet meer herkennen, want ik scheld niet meer
Alsnog ben ik dat met teamplay niet met je eens,
maar dat is mijn mening, jij hebt een mening, niets mis mee toch
mja als de groenteman weer op bezoek is geweest heb ik last van staar hahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik alleen in het begin, je blijft kijken! Net als met COD4, maar daar raak je aan gewend
en alles gaat weer prima toch
Ik zou willen dat het hier rustig wasquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
net uit de pauze, is lekker rustig vandaag
weer klaar maken voor drukke avond
Siesta dan maar ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het hier rustig was
En godver altijd als die lunch erin zit, dan heb ik zin om niks meer te doen
Goed plan jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat daar een heel topic voor geopend moet worden zeg...
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik heb genoeg te schelden hoor, vooral als ik met die kut wapens 150 headshots moet maken hahahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dnek ook niet dat je veel te schelden heb hahahschelden zal ik nooit verleren, probeer me in te houden, maar als ik eenmaal gefrustreerd wordt gaat het vanzelf hahahah
maar iedereen zn eigen mening hoor, houdt de discussie op gang.![]()
heb je trouwens op youtube de vele cheats al gezien ???
echt triest dat dit nog steeds mogelijk is
Ik ook, maar dan de positieve versie hahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als de groenteman weer op bezoek is geweest heb ik last van staar hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |