BE: Hier laat ik Maarten ook af en toe zijn eigen gang gaan en lekker alleen pruttelen.
Is toch prima als hij zichzelf ook vermaakt af en toe

Sinds 2 dagen doen we Maarten eerder naar bed. Normaal 23:00 laatste fles maar om ong 9 uur slaapt hij op de arm of is aan het huilen omdat hij moe is.
Ik zit dan echt de tijd af te wachten tot het 23:00 is terwijl we alle 3 moe zijn en willen slapen.
Nu gaat hij om 21:30 naar boven naar zijn kamer.....luier verschonen.....flesje geven......boertje doen en lekker in bed
Gaat super!!
Was wel bang dat hij in de nacht ook weer eerder zou komen maar zo ver het nu gaat niet.
Gisteren lagen we met z'n allen om 22:00 ong in onze bedjes en hij kwam om ong 5:00
Heerlijk gewoon!! Daarna weer in z'n bedje en geslapen tot ong 8:00.
Heb gewoon een heerlijk nachtritme.
Overdag is er totaal geen ritme en is het steeds afwachten wat hij wil maar zover ik nu merk is het na zijn 10:00 voeding slapen. Heb hem nu dan de hele tijd heelrijk bij mij in de doek en ik heb als vanouds een spel op de pc kunnen spelen. (Het kan toch geen kwaad een paar uur in die draagdoek??)
Hij slaapt en ik doe even mijn eigen ding.
De rest van de dag echt geen idee hoe het zal gaan maar het gaat nu zo lekker.
Tis wel jammer dat het weer zo naar is met die wind anders waren we gaan lopen in het bos maar helaas.