Doei Appelsap en Damian!! Geniet van je verjaardag!
Marit, Eli is nog geen 6 mnd, he? Maar netjes op het 60-percentiel lijntje, dus niet superzwaar of zo.
En "onze"CB-arts is zwanger, toen moest ik wel ff aan jou denken. is wel grappig om met je beeb naar een zwangere mevrouw te gaan, zeg maar.
Beaker, oorzaak van wat?

Constipatie? Wel fijn dat het nu goed gaat!
Anna!

10 cm van de grond klimmen!!! Wow! Lekker sportief, dus

Devin

ik zie het zo voor me. Die speeltjes steeds per ongeluk wegduwen!
Kersjes, heb je de huishoudbeurs verder goed overleefd? Geen klachten van je baas gehad dat je de mensen weg hebt gejaagd

het ontspeenbeleid is inmiddels een stapje terug. nu nog wel speen bij slapen. moeder en zoon zijn heerlijk synchroon aanhet kuchen en snotteren, en daardoor komt hij moeilijker in slaap. dus toch nog ff speen. Ach, het is ook wel zielig om hem te laten janken. en het helpt niet. ik heb het geprobeerd.
het was wel schattig vanochtend. eli kreeg zijn fles, was klaar, moest ff kuchen, waarna ik binnen 2 sec daarna ook moest kuchen, en eli helemaal stralen. "gezellig samen met mama kuchen"

heeft jullie kind ook een geheugen van een garnaal? vanmochtend kreeg hij honger, dus mopperend/brullend aangekleed, maar als ik hem overal kusjes geef, vind hij dat leuk. dus eerst brullen, kusje, kusje, ksuje en schateren van het lachen

Een kinderhand is gauw gevuld.

Inmiddels verwacht hij ht ook el een beetje, dus gaat al grijnzen als hij op het aankleedkussen ligt

Hij is lief! Maar dat hadden jullie geloof ik wel al door

Nog 8 dagen tot eerste fruithap!

Ik denk dat het meloen wordt. is ook lekker zoet.