abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:24:52 #51
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56867282
Weer goedgekeurd op het cb, trouwens

Eli is inmiddels 8 kg en 70cm
Naast ons zat een meisje van 9,5 mnd (waar meneer lekker mee gesjansd heeft. achen, aaien, etc ) die dus ook ongeveer 8 kg woog Ahum...

Het was geen brulsessie, maar erg vrolijk was hij niet. du grijpen naar de stetoscoop ging absoluut niet, maar een blauw blokje kon we de goedkeuing wegdragen. Prima, dus.

wat ze zei over bijvoeden en allergische vader (PR) en zo, kwam er eigenlijk op neer, als je wil, kan je wachten tot 8 of 9 mnd, maar je kan het ook gewoon proberen. "bouwt een allergie zich niet meestal langzaam op?" ja, dat is waar, maar om hem daarom helemaal geen appel/peer/perzik/nectarine/kers/weet-ik-veel te geven is ook contraproductief. als Eli allergisch wordt, merk je dat vanzelf wel.
dus erg fijn het komt er gewoon op neer, volg je gevoel. kijk, zulke mensen mag ik wel

en zij zei eerst fruit en dan groente. ik zie wel. iig wel 3 dg achter elkaar 1 ding proberen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56877923
( ga zo eerst even bijlezen )

we zijn er achter, Jet kreeg teveel eten oeps..... we hebben er nu iom de fles van 4 uur er afgehaald en nu eet ze gewoon

7 uur fles
10 uur ( grote!! ) pot Olvarit fruithap
12 uur hele boterham + stukje fruit om zelf te happen daarna een melkfles
15.30 uur flesje thee met liga
18.00 uur warme hap en dat eet ze !!!!!!!!!!
19.30 papfles en dan naar bed

we doen het nu zo sinds maandag en het gaat super! Vandaag moet ik naar het cb met haar ik ben heel erg benieuwd!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56878176
Davinia...70cm en 8kg is toch prima?
tenminste..ilse was bij controle van 7maanden ook op paar gram na 8kilo!
lengte...nog geen 70cm volgens mij (?)

Beaker, mooi schema zo !
hier hetzelfde
wanneer slaapt jet nu tussendoor?
pi_56878243
Beaker, goed dat jullie erachter zijn wat het probleem was!! Maar hoe zijn jullie daar nou achter gekomen?

Davinia, fijn dat Eli ook weer is goedgekeurd! En eindelijk iemand met een positief verhaal over het CB

Hier vannacht maar een keer wakker geweest door wat gebrabbel, speen erin en weer verder geslapen. En daarna was het de wekker die ons wekte.. Toch ook wel weer eens fijn.
Eens kijken of het vandaag overdag wat gezelliger wordt. Al komen die mannen vandaag de dakgoot maken, die bij Chris zijn raam zit.. Dus in bed slapen zal wel weer lastig worden..
  donderdag 21 februari 2008 @ 09:41:00 #55
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56878653
Goeiemorgen allemaal! Ik ben weer op kantoor nadat ik eerst dat drukke slingeraapje op de creche heb afgezet.
Niet alleen zij is 's avonds doodmoe, ik ook! Ik word tegenwoordig echt weer van de wekker wakker en niet meer van een baby! Ze heeft het kruipen en optrekken helemaal ontdekt, loopt nu rondjes in de box en begint dat te krijsen, omdat ze dan tegen de muur aankijkt op een gegeven moment en da's niet zo gezellig.

Gisteravond was mijn man met haar thuis en die heeft haar uit de metalen hondenbench moeten plukken, ze had zich eraan opgetrokken en besloot dat je er dus ook in kon klimmen! Ze was al zo'n 10 cm los van de grond...

Het avondeten gaat hier niet zo heel goed op het moment. D'r kwark of yoghurt lust ze wel, maar de warme hap niet echt. Maar ik las laatst ergens dat kindjes die zo druk met hun ontwikkeling bezig zijn ineens een stuk minder kunnen eten. Nouja, we zien wel. Ben heel benieuwd hoe lang ze is, want volgens mij heeft ze een spurtje gemaakt.

even appelsap uitzwaaien
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:10:45 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_56879200
Feli appel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56879252
Anna toch, dacht je dat je een hondje was?

Davinia, laten we hopen dat Eli niet zijn vader's allergie heeft overgenomen, dan kunnen jullie later lekker met z'n 2-en genieten van fruitsalade
Goed aangekomen trouwens! Devin is in vergelijking met Eli en ilse wel een lichtgewicht, bij de laatste meting was hij 73 cm en 7960 gram.

Beaker, fijn dat jullie de oorzaak hebben gevonden en dat het nu zo goed gaat met Jet d'r nieuwe schema.

Vannacht was weer ouderwets gezellig, meneertje is van 3 tot 6 wakker geweest en verdomde het om te gaan liggen.Zijn bed, ons bed, het maakte niks uit, hij wilde alleen maar staan. En dat slaapt lastig, dus dan ga je maar heel hard huilen omdat je toch wel moe bent
Hij is vandaag een beetje gefrustreerd, grijpt naar zijn speeltjes die op de grond liggen en duwt ze per ongeluk weg waardoor ze (hard) over het laminaat heen wegglijden. Dan tijgert en sleept hij zich ernaartioe, grijpt ernaar en ze glijden verdorie weer weg... Brullen brullen brullen vandaag, dit is zijn dag niet. Komt ook door een tandje dat bijna door is denk ik.
.... met gevoel voor drama....
pi_56879363
Appelsap en Damian: hele fijne dag gewenst en tot in het dreumes topic!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:35:41 #59
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56880874
Doei Appelsap en Damian!! Geniet van je verjaardag!

Marit, Eli is nog geen 6 mnd, he? Maar netjes op het 60-percentiel lijntje, dus niet superzwaar of zo.
En "onze"CB-arts is zwanger, toen moest ik wel ff aan jou denken. is wel grappig om met je beeb naar een zwangere mevrouw te gaan, zeg maar.

Beaker, oorzaak van wat? Constipatie? Wel fijn dat het nu goed gaat!

Anna! 10 cm van de grond klimmen!!! Wow! Lekker sportief, dus

Devin ik zie het zo voor me. Die speeltjes steeds per ongeluk wegduwen!
Kersjes, heb je de huishoudbeurs verder goed overleefd? Geen klachten van je baas gehad dat je de mensen weg hebt gejaagd

het ontspeenbeleid is inmiddels een stapje terug. nu nog wel speen bij slapen. moeder en zoon zijn heerlijk synchroon aanhet kuchen en snotteren, en daardoor komt hij moeilijker in slaap. dus toch nog ff speen. Ach, het is ook wel zielig om hem te laten janken. en het helpt niet. ik heb het geprobeerd.
het was wel schattig vanochtend. eli kreeg zijn fles, was klaar, moest ff kuchen, waarna ik binnen 2 sec daarna ook moest kuchen, en eli helemaal stralen. "gezellig samen met mama kuchen"

heeft jullie kind ook een geheugen van een garnaal? vanmochtend kreeg hij honger, dus mopperend/brullend aangekleed, maar als ik hem overal kusjes geef, vind hij dat leuk. dus eerst brullen, kusje, kusje, ksuje en schateren van het lachen Een kinderhand is gauw gevuld.
Inmiddels verwacht hij ht ook el een beetje, dus gaat al grijnzen als hij op het aankleedkussen ligt
Hij is lief! Maar dat hadden jullie geloof ik wel al door

Nog 8 dagen tot eerste fruithap!
Ik denk dat het meloen wordt. is ook lekker zoet.
pi_56881493
Davinia, ik heb net meloen gekocht.. Gaan we morgen proberen..
Eli is zeker lang? Chris was ook 70,7 cm, maar bij 8910 gram. (op 6 mdn+3 dag)

Anna, aan de klim.. Wat knap zeg!

Dagdag Damian en appelsap tot over een half jaartje
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:20:55 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_56881863
Ruben heeft twee harde witte puntjes op zijn bovenkaak die heel netjes op een lijn zitten. Dit is toch geen tandje he??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56881970
Kan best hoor Troel!
Spannend met je BV. Thies had ook al snel tanden. Hij heeft me af en toe gebeten, dat deed wel pijn.
Maar als je goed oplet en in het begin je pink erbij houdt om hem snel af te koppelen lukt het prima hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_56882422
Troel, dat kan wel. Al is dat natuurlijk wel vroeg. Maar soms zitten er ook kleine witte bultjes op de kaakjes. (iets met een rare naam).
Je kunt altijd de theelepeltjetest nog doen.. Als het tikt, dan is het een tandje. als het niet tikt, zo'n bultje..
Hier zat ook zo'n bultje op de onderkaak.. Pas 3 maanden later is er werkelijk een tandje gekomen..
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:05:21 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56882720
Wat leuk dat m'n theelepeltjes-test inmiddels een ingeburgerd begrip is geworden! Maar het werkt wel, ja!

Ik was zelf niet zo blij met Anna d'r klauterpartij. Als ze het zat is, laat ze nl gewoon los. En dan valt ze wel hard. Maf kind.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56883164
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:20 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft twee harde witte puntjes op zijn bovenkaak die heel netjes op een lijn zitten. Dit is toch geen tandje he??
Kan best hoor Troel, alledrie onze kinderen hadden al 8 tandjes voor de 4 maanden. De middelste is zelfs geboren met al 1 tandje .
pi_56883375
Appelsap Damian is al 1 van harte gefeliciteerd !! Geniet ervan vandaag!

Ruben al aan de tanden! Jet heeft nog helemaal niks .....

Jet weegt nu 7700 gram en ze is 71 cm lang netjes dus, maar wel een beetje aan de "slanke" kant

Ze kreeg nog steeds 4 melkflessen en ook eentje vlak voor het avondeten en die hebben we dus laten vervallen en nu eet ze gewoon beetje uitproberen dus!

Daarnet heeft ze een hele boterham op, peer en een fles dus het gaat goed nu

Ze slaapt 's morgens van half 9 tot half 10, van half 2 tot half 4 en dan van half 8 tot half 8 volgende ochtend
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_56885024
Appelsap, van harte
pi_56887101
Hallo Appelsap,

Even snel vanaf de pc van mijn ouders waar ik op bezoek ben:

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Damian
Maak er een hele leuke dag van!

Stiemie sluipt weer onopgemerkt terug naar de woonkamer
pi_56890155
Appelsap van harte, en veel plezier in het dreumes topic!

Hier vandaag huisbezoek gehad van het consultatie bureau, eerste afspraak 6 maart. Verder heb ik vanacht eindelijk een nachtje goed geslapen, manlief daar in tegen is van 1 tot 4 met Dennis bezig geweest omdat hij constant jammerde/huilde en dat terwijl hij overdags tegenwoordig met 1 kreetje zelf in slaap valt. Nu gaan we het maar weer proberen om het bedje voor te verwarmen, mischien dat dat helpt. Verder gaat het allemaal erg goed met dennis en met ons.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_56892021
Hestria, fijn dat jij lekker hebt geslapen.. Vannacht hopelijk jullie alledrie!
Het is altijd weer even zoeken naar de oplossing..

Stiemie, ben je zo verslaafd dat je zelfs bij je ouders fokt
pi_56896937
Bedankt voor alle felicitaties!
We hebben een rustige dag achter de rug. Heerlijk genoten van Damian. En Damian heeft vooral erg genoten van zijn taartje en de cadeautjes! Zondag groot feest en dan is zijn verjaardag echt voorbij. (foto's komen dan wel. )
Waar gaat het geen met de tijd. Al weer 1 jaar.

Meike tot snel in het dreumestopic.
Voor de anderen, geniet nog even lekker want voor je het weet zijn ze groot.
pi_56899265
Af en toe slaapt Maarten ineens wat meer 's nachts. Enen keer 3 uur voeding dan 4 uur of half 5 en zelf een keer half 6.
Nu vanochtend keek ik op de wekker en het was ong 5 uur.....tja kan.....tijdje later weer kijken en was het al half 7!!!
Toen toch maar even gaan kijken want enge gedachten kwamen al weer omhoog bij mij
Mannetje lag dus gewoon nog heerlijk te slapen!
Ben terug naar onze slaapkamer gegaan en alvast aangekleed en daarna gewassen. Ben op bed blijven hangen met de tv aan en heb gewacht tot hij wakker werd en om 7 uur hoorde ik hem.

Erg fijn maar ook behoorlijk wennen dat hij ineens zo lang door geslapen heeft.Werd best een beetje bang.
Voor ons is het echt een bonus als hij ineens zo doorslaapt en vooral voor mij.
Dit is de 1ste nacht sinds vorig jaar april/mei dat ik echt een redelijke volle nacht geslapen heb

Hij heeft nu dus een voeding minder. Moet maar even kijken hoe ik het ga doen vandaag.

Appelsap: gefeliciteerd!!
pi_56899844
Gister geen tijd gehad om te feliciteren.....(werk)

DAMIAN gefeliciteerd ventje!! Tot snel in het dreumestopic

Meike staat bovenaan!

Mijn meis heeft weer een wat korter koppie, naar de kapper geweest, ging heel goed!
(waar koekjes toch niet goed voor zijn he ahum)
Staat zo leuk.....

(zal binnenkort wel een foto in het daarvoor bestemde topic spammen)

Goed groeiende beebs!!!!! Toppie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:22:52 #74
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56901318
Wat fijn dat maarten heeft doorgeslapen! Eng, he, die eerste paar keer? Eli sliep bij ons op de kamer de eerste 4 mnd, dus ik kon hem altijd horen. Was wel geruststellend, maar toch...

Wanneer hebben jullie de kinderstoel in gebruik genomen? kon je beeb al los helemaal goed zitten? (if any) en hebben jullie eentje met tafeltje of zonder, en waarom?

Nog 7 dagen tot eerste hapje... Bestaat daar ook een teller voor?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:25:59 #75
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_56901361
appelsap gefeliciteerd!!! Wat een mijlpaal he 1 jaar!!.

Davina je bent aan het aftellen zie ik naar de eerste fruithap. Ben benieuwd hoe hij het vind. Ga je voor de hapjes en prutje of voor de stukken uit het vuistje?
Hier een allergisch kindje voor een hele berg maar fruit en groente ging altijd prima. Genieten en vergeet vooral je foto toestel niet in de aanslag te houden voor de vieze gezichten.

beaker, jullie hebben jet overvoerd hihi maar toch is ze nog aan de slanke kant. Wel fijn dat ze dan nu gewoon eet en niet alleen de flessen wil. En wat een fijne nachtrust bij jullie zeg!!

deepfreeze, hoe is het met de dakgroot afgelopen. Heeft de kleine gewoon door geslapen. Hier is het nog steeds een vreselijk kabaal op het dak tot nu toe slaapt Zoë er gelukkig doorheen ondanks dat alles verhuisd en neergedonderd word boven haar wiegje (hoe krijgen ze het voor elkaar op zo een groot dak.) Soms staat het hele huis te schudden van de zooi die neergegooid word.

Memmel die kleine van jou word groot en ondeugend. Ze maakt duidelijk een grote sprong leuk om te zien maar doodvermoeiend voor jou en haar. En ja dan ga je ff wat minder eten of slapen want dan is ze zo bezig met haar ontwikkeling ik vond dat bij Mara super om te zien.
Die ging in een week tijd van liggen naar zitten, van zitten naar staan, en langs lopen en in die week had ze ook veel minder trek in eten en was niet te genieten tot ze het door had en toen was het weer allemaal prima.

kersjes dat is nou echt babyellende he. Zo sneu om te zien dat hij zo veel wil maar dat wat hij wil niet lukt of hij nog niet kan. Hopelijk komt zijn tandje snel door. Heb je al geprobeerd om hem op een kleed/dekbed/deken te leggen zodat niet alles meteen wegrolt?

Troel, kan hoor, Zoë haar tanden zitten al heel dicht bij het laatste stukje tandvlees je kan het heel goed zijn grote bulten. Volgens het cb is ze sneller dan haar zus (die was 10 maanden bij haar eerste tandje) Zoë kwijlt ook enorm.

ardenlyn, wat heerlijk zo een nacht. Ik kan me ook niet meer herinneren wanneer ik echt een hele lekker lange tuk heb gemaakt s nachts. Zoë is voorlopig nog niet van plan om er langer dan 4 uur tussen te laten (liever minder lang) En ik verlang ook echt naar een volle nacht slaap. Manlief slaapt overal door heen en dat vind ik geen probleem de wieg staat naast mijn bed en ik pak haar geef haar de borst en leg haar weer terug. Maar soms als dan om 7.00 Mara aan mij bed staat dan kan ik wel kriebelig worden van moeheid. Maar als ik dan eenmaal mijn ogen open heb is het leed al weer vergeten en ga ik gezellig aan de dag beginnen.

En die enge gedachts heb ik ook hoor soms durf ik niet eens te gaan kijken al hoewel dat bij Mara erger was omdat die gewoon alleen maar sliep en ik die voor de voedingen moest wekken. Zoë meld zich toch regelmatiger.

Karin ik ben jaloers op jou haar nou ja dat van je dochter hier heeft de oudste peen haar (moet wel ff bij gepunt wroden) en Zoë heeft ook maar een mini beetje wel heel donker dus lijkt het nog wat.

Zo nu heb ik voor het eerst sinds tijden iedereen gehad geloof ik.
Hoe het hier gaat. Hmm Zoë doet het erg goed zonder medicijnen ik ben zo trots, ik heb ook voor het eerst soja gegeten (boter) en dat ging ook goed. Joehoe dat geeft al weer meer ruimte in mijn voeding! Waar je al niet blij mee kan zijn he.
Verder heeft Zoë gister haar prikje gehad en is daar knap beroerd van. Mara huilde nooit bij een prikje maar Zoë werd al niet zo goed wakker en vervolgens heeft ze het hele cb bij elkaar gekrijst toen ze de prikjes kreeg. Zo sneu en gister middag tot nu slaapt ze alleen maar ze word af en toe wakker voor de borst verder slapen, slapen slapen en huilen als ze een schone luier moet mijn meisje.

En dat terwijl ze met het dak bezig zijn en dus alles boven haar wiegje doen. Zo sneu alhoewel zij er geen last van lijkt te hebben maar mij irriteerd het wel ik wil rust voor mijn meisje.
Ff offtopic, gister zijn ze geweest voor de offerte van het gat in het dak en een extra trap naar het dak ons dakterras begint steeds meer vorm te krijgen daar word ik dan wel weer happy van.

nou deze lap tekst ga ik posten doei
pi_56904047
Hahaha DF ik ben niet zo verslaafd hoor, maar ik wilde toch even snel Appelsap feliciteren en bedacht me ineens dat dat die dag anders helemaal niet meer kon vandaar

Davinia we hebben Linde vanaf een maand of 6 af en toe in de kindersteol gehad. In het begin echt alleen een 10/15 minuten tijdens het eten, maar nu wel langer en soms ook zodat ze aan tafel kan zitten spelen ( Ze heeft zo'n speelgoedding dat je met een zuignap op tafel plakt en waar ze dan lekker tegenaan kan meppen)Ze kan nu namelijk behoorlijk goed zelf zitten dus kan ze ook wat langer in de stoel. We doen er dan wel een extra kussen/dikke handdoek bij in haar rug voor wat extra stevigheid bij het zitten.

Ah Devin lastig he als je zoveel wilt, maar het nog niet (helemaal) zelf kan Hier ook af en toe van die vreselijk gefrustreerde brulpartijen omdat Linde graag zittend wil spelen maar niet zelf kan gaan zitten. Dan zet je haar neer en dan gaat het een tijdje goed totdat ze iets wil pakken dat te ver weg ligt en dan valt ze om.

Linde is hier steeds meer aan het proberen: zelf heen en weer omrollen, voeten pakken (sloffen en sokken uitdoen ), lekker eten, proberen te kruipen en heel veel kwebbelen. Ze staat zelfs al een beetje minder wiebelig als je haar rechtop vasthoudt
pi_56904572
DF, er is vast wel een of andere ticker te maken om af te tellen tot de eerste fruithap . Lijkt me erg leuk trouwens... (nog even geduld hier).

Mirte besloot vanmorgen weer op tijd wakker te worden (5 uur...). Maf kind is het ook eigenlijk . Eerst lekker doorslapen steeds en dan met 4 mnd besluiten dat je vroeg in de ochtend toch eigenlijk wel weer een hapje wilt...
Ik ben vanmorgen thuis gebleven, had me ziekgemeld. Ik was gisteren echt niet lekker en vandaag gelukkig wel beter, dus maar genoten van het even niks moeten (en 3 wassen gedraaid...).
Fake it till you make it...
pi_56904796
Nog maar 9 kindjes boven Linde in het lijstje. Wat gaat dat idioot snel zeg
pi_56905819
Nijna, ik denk dat je davinia bedoeld.. Chris zit al weer een paar weekjes aan het fruit/groente. maar dat aftellen is toch wel spannend.

Chris zit nog niet in de kinderstoel. Hij zakt nog te snel onderuit. Dat proppen met handdoeken werkt misschien wel, maar voorlopig staat hij met de wipstoel op tafel ook prima.. Wil eigenlijk wachten tot hij los ook beter kan zitten. Dat begint nu een beetje te komen. Dus misschien over een week of 2 wel..
We hebben hier een kinderstoel met blad.. Die kregen we bij Chris zijn spaarrekening

Chris heeft wel aardig geslapen, ondanks het klussen. Wel iets minder dan anders, maar dat is niet erg. En ze zijn alweer klaar, dus hij kan vandaag weer bijslapen..
pi_56906885
Oh ja, kinderstoel.. ook zoiets waar ik me nog in moet verdiepen, geloof ik
Red de zeehond!
pi_56907301
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef jellyrose het volgende:
Oh ja, kinderstoel.. ook zoiets waar ik me nog in moet verdiepen, geloof ik
Hier zitten ze in een IKEA kinderstoel. Bevalt prima en voor 15 euro ben je klaar (per stoel , hier dus weer x2...)
pi_56907464
Hahaha ja dat zal soms nog best tegenvallen qua uitgaves K_P met die dubbele flensen

Wij hebben een stokke. Bestelt via het linkje van P_iglet of piglet dat hier ooit eens stond. Ideaal!

Lekker stevige stoel. Ze hebben ze bij het kdv ook en daar zit ik er regelmatig ook zelf even op bij het brengen/halen
pi_56909837
Wij hebben ook een Stokke besteld, de Trip Trap dus. En die kan elk moment bezorgd worden!
Nu zit meneer gewoon op de bank, op schoot of in de Bumbo tijdens het eten. Of zoals gister in de wagen in de keuken terwijl ik aan het koken was en hem ondertussen alvast hapjes aan het voeren was
pi_56912415
Over onze nachtrust hoor je ons dan ook niet klagen

Die kinderstoel van de Ikea is een topper, ze zitten er zo lekker stevig in
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_56913041
DF, die F had dus eigenlijk een V moeten zijn . Verwarrend al die namen hahaha. (hersens zijn nog steeds niet op orde en dat komt vast ook nooit meer )

Wij hebben zo'n meegroeistoel van de prenatal, maar ook zo'n ikea ding op zolder liggen. Vond dat Ikea geval sowieso wel handig om mee te nemen als we bv eens naar de opa's en oma's gaan (gaan we morgen maar dan hoeft de stoel nog niet mee, want ze kan er toch nog niet in zitten ).
Jemig wat een volksverhuizing voor 1 nachtje logeren... Ben al 3 dagen aan het nadenken wat ik mee moet nemen voor Mirte alleen al .
pi_56913391
hahaha.. ik maak altijd een 'mee-te-nemen' lijstje
anders vergeet ik echt te veel denk ik.

Hier de ikea-stoel (en straks een geleende-stokke)
en bevalt prima!
Ik heb op het blad een soort trommeltje vastgebonden, kan ze heerlijk trommelen en zichzelf vermaken als ze er in zit.
Net met z'n drietjes aan tafel gezeten, (zónder blad) en met de bal over gaan rollen.
Groot succes
Voelde erg leuk, lekker knus familiemomentje.
pi_56914476
Klinkt gezellig Marit, zo'n familie-moment aan tafel
Ga ik me vast op verheugen, even wachten op onze stoel.

Even een goed tip over ballen trouwens: Soms worden ballen verkocht in van die netjes. Als ze nog zo klein zijn kun je beter het netje eromheen laten, dat grijpt een stuk makkelijker en je kan dan nog steeds rollen, gooien en stuiteren met de bal.

Nijna, veel plezier met jullie logeerpartijtje!
Wij gaan morgen ook een nachtje weg. We hadden een bon voor een gratis overnachting + ontbijt, dus nu gaan we morgenochtend eerst manlief's nieuwe auto halen in Dronten en daarna door naar Drenthe
We hebben met oud en nieuw ook al bij mijn zwager + gezin gelogeerd, maar dat is toch anders en aangezien zij zelf ook 2 kleintjes hebben maakte het niet zoveel uit als ik wat vergeten was (en dat was dus ook zo). Nu dus "echt" naar een hotel, heb er zo'n zin in! Lekker met z'n drietjes wandelen, relaxen...en het wordt nog mooi weer ook
pi_56914938
Ik wens iedereen alvast een gezellig weekend

Ik ga met Jet tm dinsdag naar een vriendin in Groningen ( erg vervelend )
Dus ff geen Fok!

Toedeloe!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_56923361
Leuik beaker, veel plezier in Grun!!!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:28:00 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56923487
Veel plezier beaker
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56923824
*valt topic even binnen en ziet het woord 'kinderstoel' icm IKEA.

Tip (van Chacama): Als je kind eenmaal kan zitten is die stoel ook heel handig om je kind in te douchen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_56929430
En dat voor die paar Euro .
pi_56930279
Voeding hier gaat best goed, ook 's nachts...

Jennifer komt rond 20.00 of 21.00 en slaapt dan 5 uur achter elkaar. Ik krijg haar ook met geen mogelijkheid wakker...
Dan heb ik haar 's nachts dus 1x rond een uur of 1 of 2 (late laatste voeding voor de nacht.) Dan midden in de nacht rond 4 of 5 en dan 's ochtends weer.
Hier helpt het ook goed om haar bedje goed warm te houden. Lekker een kruikje in het wiegje dan is de kleine tevreden.

Weet iemand trouwens of babietjes heel actief kunnen dromen?? Als Jennifer 's middags bij mij in slaap valt en daar lekker blijft liggen dan lijtk het alsof ze heel actief droomt, ze doet ook heel erg bewegen met haar armpjes...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 24 februari 2008 @ 01:19:58 #94
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56940170
De IKEA kinderstoel is inmiddels on huis.. wat een grandioos ding!! en dat voor maar 20 euro (incl blad en stoelverkleiner) Onwijs bedankt voor de tip dames!
Red de zeehond!
pi_56941568
de douche-tip hierboven heb ik in mijn hoofd opgeslagen !
kan best eens heel handig uitkomen!
pi_56942668
@Ticootje:
Volgens mij begint het dromen pas met een maand of 9?
Denk dat de spieren van Jennifer nog een beetje een eigen leven leiden....
Nog lekker ongecontroleerd dus...
Geniet maar lekker van je kleine meisje
pi_56942941
Heb ook het idee dat dromen vanaf een maand of 8 - 9 begint. Ik hoor 's avonds of 's nachts soms een harde gil en daarna niets meer....
pi_56943794
En ik dacht echt dat ze in dromenland was. Ze doet het alleen als ze bij mij ligt....

Voor de mensen die even lekker weg gaan: Veel plezier! Heerlijk even eruit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_56947346
Ticootje, hier lijkt het ook weleens alsof Chris droomt. Aan het bewegen met beentjes/armpjes/ogen, en wat rare geluiden.. Maar of ze echt dromen? Geen idee..
Als ik op internet zo rondneus, dan lees ik dat kinderen tussen de 1-3 jaar bewust worden van hun dromen (dus het ook meenemen bij het wakker worden). baby's dromen waarschijnlijk wel om de dag te verwerken, maar hebben daar geen herinnering van.. Ze hebben in ieder geval de lichte "slaap" waarin volwassenen dromen, dus men neemt aan dat baby's ook dromen..
maar kan zo snel geen wetenschappelijk artikelen vinden
pi_56962688
Goedemorgen allemaal.. Hopelijk heeft iedereen net zo lekker geslapen als ons

Wanneer doen jullie het ledikant naar beneden? Chris wordt wat bewegelijker, en we denken dat het bijna tijd is zijn ledikant een stand lager te zetten..
Ik dacht dat zichzelf op kunnen trekken tot zit zo'n grens was. Maar zoals jullie op onderstaande foto kunnen zien, kan hij zich ook wel (bijna) buikwaarts over de rand trekken.. En hij heeft zo ook al eens op zijn buik, maar dan met zijn hoofd boven de rand gehangen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')