Als dat het probleem is...probeer eens mee te rennen? Kijken hoe lang je dat vol houdtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:54 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Dat wel ja, alleen je wordt er zo lui van.
das waar maar dat zeg ik er niet bijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je vandaan komt.. of heen moet, net hoe je het bekijkt
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, daar word je moe van, da's nog erger.
Wacht maar tot je je rijbewijs hebt, daar wordt je pas echt lui van.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:54 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Dat wel ja, alleen je wordt er zo lui van.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je rijbewijs hebt, daar wordt je pas echt lui van..
dank!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Yonah het volgende:
[..]
dank!
alles goed hier in dit forum?
* Yonah kijkt vanaf zijn wolk
oeh... je zou zijn kloon kunnen zijn, deze is zeker zo scherp!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Yonah het volgende:
oh jah ik ben best wel een engeltje ja
hmm nee, mijn date van zaterdag komt zaterdag weer
handjes boven de dekens dan hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Yonah het volgende:
oh jah ik ben best wel een engeltje ja
hmm nee, mijn date van zaterdag komt zaterdag weer
kloon?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oeh... je zou zijn kloon kunnen zijn, deze is zeker zo scherp!
oh, mn handjes wil ik best boven de dekens houden hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Yonah het volgende:
[..]
oh, mn handjes wil ik best boven de dekens houden hoor
en de rest van je lichaam er ook bovenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Yonah het volgende:
[..]
oh, mn handjes wil ik best boven de dekens houden hoor
ik heb een dekbedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie dékens nodig?!
....
quote:
mjah, als ik slaap slaap ik prettiger onder "iets"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie dékens nodig?!
....
dont you hit me!quote:
[blond]ohhh.... je hebt het over slapen.... wat maakt het dan uit waar je handen zijn? [/blond]quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:07 schreef Yonah het volgende:
[..]
mjah, als ik slaap slaap ik prettiger onder "iets"
jij snapt hetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:00 schreef Wexy het volgende:
[..]
en de rest van je lichaam er ook boven
Je vroeg er om!quote:
doe nie zo blond.... slapend horen je handen boven de dekens dat weet je tochquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[blond]ohhh.... je hebt het over slapen.... wat maakt het dan uit waar je handen zijn? [/blond]
geen idee, IK begon er niet overquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[blond]ohhh.... je hebt het over slapen.... wat maakt het dan uit waar je handen zijn? [/blond]
ik geloof niet dat ik controle heb over mijn handen als ik slaapquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
doe nie zo blond.... slapend horen je handen boven de dekens dat weet je toch
ow dus jouw handjes gaan hun eigen weg?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik controle heb over mijn handen als ik slaap
of juist welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dus jouw handjes gaan hun eigen weg?
hmz wil ik niet naast jou slapen
als dreamer nie eens weet wat er gebeurd????? nou ja zeg lekker hoor.... naast een persoon die heerlijk bezig is maar zelf niet weet wat er gebeurd.... ickyquote:
of wel., doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
als dreamer nie eens weet wat er gebeurd????? nou ja zeg lekker hoor.... naast een persoon die heerlijk bezig is maar zelf niet weet wat er gebeurd.... icky
neehee sex is niet lekker als de ander niet geestelijk aanwezig issssssquote:
Och... wat kan er nou helemaal gebeuren... er liggen geen messen of zo naast mijn bed, dus voor horrortaferelen hoef je niet bang te zijn denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
als dreamer nie eens weet wat er gebeurd????? nou ja zeg lekker hoor.... naast een persoon die heerlijk bezig is maar zelf niet weet wat er gebeurd.... icky
haalt de trampoline van stal en gaat oefenen om straks zo hoog te kunnen springen dat hij naast Yonah op de wolk plaats kan nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Yonah het volgende:
[..]
dank!
alles goed hier in dit forum?
* Yonah kijkt vanaf zijn wolk
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
neehee sex is niet lekker als de ander niet geestelijk aanwezig issssss
je kan mijn matras wel gebruikenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haalt de trampoline van stal en gaat oefenen om straks zo hoog te kunnen springen dat hij naast Yonah op de wolk plaats kan nemen
nee jij had het er over dat jij niet weet wat jij in je slaap met je handen doettttttttttquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We hadden het over slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen!
quote:
en ook nog last gehad van de sneeuw?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef MisterO het volgende:
Jee, heb net mijn 2e rijles gehad en het ging zooo slechtDe motor sloeg constant af wanneer ik weer bij een stoplicht kwam, en ipv 30 reed ik constant 50 in een rustig wijkje.. Oh en ik knalde 1 keer bijna tegen een paal...
Ik kan de koppeling ook niet uitstaan
nee, maar wel van mist! heel erg leuk als je voor de tweede keer rijdt... boehoe ik haat autorijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook nog last gehad van de sneeuw?
Oh sorry, ik zie nu mijn blunder pas, ik had je in de vluggigheid aangezien voor Wondererquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
nee, maar wel van mist! heel erg leuk als je voor de tweede keer rijdt... boehoe ik haat autorijden![]()
Maar hij gaf me wel een compliment voor mijn bochten, die kan ik wel goed lol
das waarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is ie zo niet meer nieuw hoor!
jij weet heul niet hoe groot mijn matras is... en hoe trampoline achtigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is die toch te klein
Ik ben echt zo blij dat ik in een automaat leer rijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef MisterO het volgende:
Jee, heb net mijn 2e rijles gehad en het ging zooo slechtDe motor sloeg constant af wanneer ik weer bij een stoplicht kwam, en ipv 30 reed ik constant 50 in een rustig wijkje.. Oh en ik knalde 1 keer bijna tegen een paal...
Ik kan de koppeling ook niet uitstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |