Vanmorgen op het nieuws bij A'dam 6KM ofzo... lekker handig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha
Nah ben benieuwd hoeveel km file ik morgen voor mijn kiezen krijg
Ja ik hoorde het, moet rond 6.20 voorbij Almere... zuchtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanmorgen op het nieuws bij A'dam 6KM ofzo... lekker handig.
Succesquote:
hier ook,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt altijd kotsmisselijk van mensen die zeggen 'oh maar als ik het anders had kunnen doen dan..'
Dan had je eerder maar na moeten denken. Tuurlijk iedereen maakt fouten, en het is de kunst om daar mee om te gaan en sterker van te worden. En Beller en zijn dame hebben dat goed begrepen
Ohjee..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, moet rond 6.20 voorbij Almere... zucht
vroeg opstaan dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, moet rond 6.20 voorbij Almere... zucht
Ja daarom, het is mijn eigen onkunde en tekortkoming geweest. En ik heb ontzettend door het stof moeten gaan omdat vertrouwen terug te winnen. Maar praten, tjah daardoor leer je elkaar kennen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt altijd kotsmisselijk van mensen die zeggen 'oh maar als ik het anders had kunnen doen dan..'
Dan had je eerder maar na moeten denken. Tuurlijk iedereen maakt fouten, en het is de kunst om daar mee om te gaan en sterker van te worden. En Beller en zijn dame hebben dat goed begrepen
Jepz, moet er om 08.00 zijn, en het is een uurtje (iets minder) rijden... komt wel goed denk ikquote:
Geven en nemen... geven en nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier ook,
ik ben echt niet de liefste geweest en zeker ook niet de makkelijkst
we hebben dan ook besloten om te trouwen dat we nu ook weten hoe het is om echt samen door een dieptepunt te gaan en we daar dus samen sterker uit worden
(niet dat dat de reden is om te trouwen hoor!)
Amenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom, het is mijn eigen onkunde en tekortkoming geweest. En ik heb ontzettend door het stof moeten gaan omdat vertrouwen terug te winnen. Maar praten, tjah daardoor leer je elkaar kennen.
Je ziet het toch bijna genoeg stellen fout gaan omdat ze gewoon weg niet communiceren.
eerhm...je moeder...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geven en nemen... geven en nemen
hetzelfde met hoe ik nu ben met revalidatie, hij zegt ook maar jij bent niet veranderd, je karakter is hooduit nog sterker (als dat al mogelijk is) is geworden!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geven en nemen... geven en nemen
Hallelujah!quote:
Dat is heel goed mogelijk, tegenslag laat pas je ware karakter naar boven komen he... vind ik danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hetzelfde met hoe ik nu ben met revalidatie, hij zegt ook maar jij bent niet veranderd, je karakter is hooduit nog sterker (als dat al mogelijk is) is geworden!![]()
verdorie
Waar moet je die pics uploaden dan? ik kan het niet handig trouwens...er zit zo'n 50 man personeel voor me...en die willen niet allemaal op internet denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef saban het volgende:
even tussendoor .. post eens een foto van je werkplek .. als dat mogelijk is
Van het pand ook?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef saban het volgende:
even tussendoor .. post eens een foto van je werkplek .. als dat mogelijk is
doe alleen de mooie vrouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar moet je die pics uploaden dan? ik kan het niet handig trouwens...er zit zo'n 50 man personeel voor me...en die willen niet allemaal op internet denk ik
da's pas in juliquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg , trouwen, feestjes enzo....... waar is het gebak ?
hiervoor ook al samen genoeg tegenslag gehad en toen reageerde ik dus op die totaal andere manierquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk, tegenslag laat pas je ware karakter naar boven komen he... vind ik dan
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe alleen de mooie vrouwen
ik heb makkelijk praten, zit een lelijke vent met een baard voor me haha
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hiervoor ook al samen genoeg tegenslag gehad en toen reageerde ik dus op die totaal andere manier
Er werken hier wel een paar MILFS maar dat zijn helaas geen directe collega's van mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe alleen de mooie vrouwen
ik heb makkelijk praten, zit een lelijke vent met een baard voor me haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |