Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb Goossens wel een paar keer zien voetballen ja, en Luque heeft nog helemaal niks laten zien wat John niet zou kunnen.
Goossens heeft allleen wel de Toekomst.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zeg
In het boekje wel ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zeg
gewoon geen TD meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef Wooldoor het volgende:
Zou het kunnen?
Nieuwe staff:
Voorzitter: Johan Cruijff
Algemeen directeur: Keje Molenaar
Technisch directeur: Guus Hiddink
Trainer: Marco van Basten
Als Goossens een stuk meer zou spelen in het eerste zou hij waarschijnlijk een niveautje hoger spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet, als het aan mij ligt. We hebben Suarez en Leo al voor hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goossens heeft allleen wel de Toekomst.
Ik ben wel heel benieuwd wanneer hij in het 1e komt.
Ik vraag nogmaals, hoe vaak heb jij hem zien spelen? Aangezien je nooit in Amsterdam komt om bij Ajax 1 te kijken, lijkt het me heel sterk dat je wel op maandagavond bij Jong Ajax gaat kijken..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef toma het volgende:
[..]
Als Goossens een stuk meer zou spelen in het eerste zou hij waarschijnlijk een niveautje hoger spelen.
FM 08quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag nogmaals, hoe vaak heb jij hem zien spelen? Aangezien je nooit in Amsterdam komt om bij Ajax 1 te kijken, lijkt het me heel sterk dat je wel op maandagavond bij Jong Ajax gaat kijken..
Het is toch een 10?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet, als het aan mij ligt. We hebben Suarez en Leo al voor hem.
en dat baseer jij op?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef toma het volgende:
[..]
Als Goossens een stuk meer zou spelen in het eerste zou hij waarschijnlijk een niveautje hoger spelen.
Ja, 29 keer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:55 schreef F1Bas het volgende:
Zijn we al kampioen?
Gast jij kent mij niet. Hoe kun je dan oordelen over hoevaak ik bij Ajax kom? Als je het echt wil weten ga ik regelmatig naar wedstrijden van jong Ajax kijken en ik kijk ze als ik er niet bij kan zijn allemaal op internet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag nogmaals, hoe vaak heb jij hem zien spelen? Aangezien je nooit in Amsterdam komt om bij Ajax 1 te kijken, lijkt het me heel sterk dat je wel op maandagavond bij Jong Ajax gaat kijken..
Daar is hij al mee bezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, wie heeft Derksen betaalt om Jaakke eruit te werken?
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:07 schreef toma het volgende:
Gast jij kent mij niet. Hoe kun je dan oordelen over hoevaak ik bij Ajax kom? Als je het echt wil weten ga ik regelmatig naar wedstrijden van jong Ajax kijken en ik kijk ze als ik er niet bij kan zijn allemaal op internet.
Dat over Van Der Zee stond drie dagen geleden al in de Telegraaf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:24 schreef PaRaR het volgende:
Op de site van de VI staat een interview met zo'n Ajax-watcher. Die maakt kenbaar dat degene die zijn verklaring tegenover de commisie introk, niemand minder is dan de scout die van PSV over kwam; Hans van der Zee. Er worden ook meer namen genoemd over mensen die ontevreden waren over de verklaring zoals die door de interviewers was genotuleerd. Ik vind het een beetje vreemd dat een voormalig PSV scout ondervraagd wordt voor een rapport over de afgelopen 10 jaar Ajax.
ik ga alleen naar Jong Ajax kijken als ze hier in de buurt spelen. RKC, NAC, WillemII of PSV.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
jouw.
Wel bijzonder dan dat je zelden bij Ajax 1 gaat kijken maar wel Jong Ajax die hard bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |