Van Ajacieden jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanavond lekker genieten van het CL voetbal
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Jaaaaa Lingo spelen wie er beter is Goossens of Luque, dan worden we zeker kampioen.
Alsof ook maar iets wat hier gezegd wordt invloed heeft op het kampioen worden (of niet).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Jaaaaa Lingo spelen wie er beter is Goossens of Luque, dan worden we zeker kampioen.
Daar lijkt het ook op jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bonjovi heeft weer pilletjes uit mama´s medicijn kastje gesnoept volgens mij...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Flikker op met je snoepenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hou alsjeblieft op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op met je snoependoor veel snoepen krijg je gaatjes en tandartsen zijn net zo erg als Wegereef
Doe is liefquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op met je snoependoor veel snoepen krijg je gaatjes en tandartsen zijn net zo erg als Wegereef
Zou Ajax niet achter zulke jongens aan moeten zitten ?quote:'Manchester United aast op jeugdige Belg'
19 februari 2008
Manchester United heeft belangstelling voor de pas 15-jarige verdediger Paul Jose Mpoklu, zo meldt Het Nieuwsblad. De Belg met Congolese roots is momenteel actief bij de jeugd van Standard Luik.
Mpoklu mag volgens de Belgische krant binnenkort op proef komen bij ManUnited. Hij liep in Engeland al eens stage bij Tottenham Hotspur. Beide clubs zouden de verdediger willen vastleggen zodra hij zestien wordt en een profcontract tekent bij Standard. Mpoklu is een neefje van Jose Bosingwa van FC Porto.
Hier zou naar mijn idee helemaal niemand achteraan mogen zitten, maar das een andere discussie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:57 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Zou Ajax niet achter zulke jongens aan moeten zitten ?
Ligt eraan wat je erop zet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:49 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand wat de regels zijn voor spandoeken? Mag je die mee naar binnen nemen op de lange zijde?
Met Ten Napelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef Blight het volgende:
Straks InternAjaxionale kijken dan maar.
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
Niet genoeg nee. Ik zou liever Wormgoor zien dan Colin. Of Goossens ipv Luque. Dat scheelt overigens ook bakken met geld.
De afgelopen 5 jaar zijn er 20 spelers ofzo gedebuteerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
Niet genoeg nee. Ik zou liever Wormgoor zien dan Colin. Of Goossens ipv Luque. Dat scheelt overigens ook bakken met geld.
Op ajax.nl staat dit over spandoeken:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:49 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand wat de regels zijn voor spandoeken? Mag je die mee naar binnen nemen op de lange zijde?
quote:Ben jij Ajacied en wil je Ajax steunen bij wedstrijden door zelf een vlag of spandoek te maken? Het sfeerteam biedt je graag hulp aan. Deze hulp bestaat uit het geven van de benodige tips en eventueel zelfs van materialen. Je kunt voor vragen contact opnemen met het sfeerteam via het
e-mailadres sfeerteam@ajax.nl.
"Maar dat is logisch"quote:
Nu de titel is verspeeld mag van mij Goossens spelritme krijgen. Luque loopt volgend jaar toch wel weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zeg
De betere blijven wel bij het eerste.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Debuteren is iets anders dan in het eerste blijven, tis toch zonde dat die jongens zo snel weer uit het eerste verdwijnen...
Hoorde het net bij DWDD.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:13 schreef VoreG het volgende:
Cruijff is dus ook bij de ledenvergadering
Logischquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:13 schreef VoreG het volgende:
Cruijff is dus ook bij de ledenvergadering
quote:Cruijff aanwezig bij ledenraad
Erelid Johan Cruijff is vanavond aanwezig bij de ledenraad als het rapport 'Ajax, de weg naar winst' van de Commissie Coronel wordt besproken met het bestuur van de club. Het gebeurt niet vaak dat Cruijff naar een vergadering van de ledenraad komt, waar ereleden aanwezig mogen zijn.
Johan Cruijff is speciaal ingevlogen uit Barcelona om bij de ledenraad aanwezig te zijn. Van meerdere kanten wordt door ereleden en ledenraadsleden aangekondigd dat de positie van John Jaakke onhoudbaar is geworden. De Telegraaf meldde vanmorgen ook al dat vanavond de vertrouwensvraag gesteld wordt aan de huidige voorzitter.
Cruijff komt niet zomaar overvliegen vanuit het warme Spanje naar het koude Nederland. Helemaal niet na zijn commentaar op het bestuur laatst in de Telegraaf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
Ik hoop écht dat Cruijff iets bij Ajax komt doen, tuurlijk is het een zeikert maar alles wat hij zegt is logisch
Ik kan mij niet voorstellen dat de ledenraad hem nog volledig kan steunen na zo'n rapport en zoveel commotie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef Silenus het volgende:
Dat de positie van Jaakke onhoudbaar is geworden is nu wel algemeen bekend en volkomen logisch, nu moet alleen de ledenraad (die hem nog niet heel lang geleden heeft herbenoemd voor een periode van zoveel jaar) dat nog inzien en de kogel is door de kerk.
Als hij nu weer z'n handen afhoudt van het 'Probleem Ajax' moet hij daarna wel voor altijd z'n bek houden. Zijn columns en gekwaak zorgen binnen Ajax (waar Cruijff nog altijd veel aanhangers heeft) alleen maar voor onrust en tweespalt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
Ik hoop écht dat Cruijff iets bij Ajax komt doen, tuurlijk is het een zeikert maar alles wat hij zegt is logisch
ja letterlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
quote:
Nee, en Man Utd. moet er ook met z'n poten vanaf blijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:57 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Zou Ajax niet achter zulke jongens aan moeten zitten ?
quote:Gregory van der Wiel trainde apart van de groep met fysiotherapeut Frank van Deursen. De jonge verdediger kampt nog altijd met de naweeën van een knieblessure. De Ajacied moest zich dinsdag wat de balcontacten betrof tevreden stellen met een dribbel rondom het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |