Robbie FCDB, ik zie dat jij nog vrijgezel bent. Misschien moet je hier even kijken:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu is de vraag nog wie zijn James en kevin van Fok?
Ik laat de eer aan jou, met je goede looks.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Robbie FCDB, ik zie dat jij nog vrijgezel bent. Misschien moet je hier even kijken:
http://dis1919.hyves.nl/leden/
Dat is dat corps waar Elsemieke Jaakke per se bijwilde, GeenStijl maakte daar nog een rel van.
Zitten wel wat PNO'tjes tussen.
Dan heb je het ook over Jasza.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals die berichtjes in het Engels die iemand neer had geflikkerd. Enfin, IQ-lozen genoeg hier...
dat dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over Jasza.
Al dat gedoe rond Elsemieke was gewoon voor de ouwehoer, jammer dat dan inderdaad weer zo'n kutpuber tof moet gaan doen. Nu is het geintje er jammer genoeg af. Op vrijdag dus geen Elsemieke meer, maar gewoon weer bier, hoeren en kermis, helaas.
Gij heiden!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Oprotten met dat bier.
Ja, precies. Dat dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over Jasza.
Al dat gedoe rond Elsemieke was gewoon voor de ouwehoer, jammer dat dan inderdaad weer zo'n kutpuber tof moet gaan doen. Nu is het geintje er jammer genoeg af. Op vrijdag dus geen Elsemieke meer, maar gewoon weer bier, hoeren en kermis, helaas.
*kijkt op kalender*quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:55 schreef F1Bas het volgende:
Zijn we al kampioen?
Wij zijn elk volgend jaar kampioen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*kijkt op kalender*
Is het al 2012 dan?
Niet genoeg nee. Ik zou liever Wormgoor zien dan Colin. Of Goossens ipv Luque. Dat scheelt overigens ook bakken met geld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jeugd krijgt nu geen kans wil je zeggen?
Jij ziet die jongens wel eens voetballen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
Niet genoeg nee. Ik zou liever Wormgoor zien dan Colin. Of Goossens ipv Luque. Dat scheelt overigens ook bakken met geld.
ik zou letterlijk dit doen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef Wooldoor het volgende:
Zou het kunnen?
Nieuwe staff:
Voorzitter: Johan Cruijff
Algemeen directeur: Keje Molenaar
Technisch directeur: Guus Hiddink
Trainer: Marco van Basten
Ik heb Goossens wel een paar keer zien voetballen ja, en Luque heeft nog helemaal niks laten zien wat John niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij ziet die jongens wel eens voetballen?
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb Goossens wel een paar keer zien voetballen ja, en Luque heeft nog helemaal niks laten zien wat John niet zou kunnen.
Goossens heeft allleen wel de Toekomst.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zeg
In het boekje wel ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zeg
gewoon geen TD meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef Wooldoor het volgende:
Zou het kunnen?
Nieuwe staff:
Voorzitter: Johan Cruijff
Algemeen directeur: Keje Molenaar
Technisch directeur: Guus Hiddink
Trainer: Marco van Basten
Als Goossens een stuk meer zou spelen in het eerste zou hij waarschijnlijk een niveautje hoger spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet, als het aan mij ligt. We hebben Suarez en Leo al voor hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goossens heeft allleen wel de Toekomst.
Ik ben wel heel benieuwd wanneer hij in het 1e komt.
Ik vraag nogmaals, hoe vaak heb jij hem zien spelen? Aangezien je nooit in Amsterdam komt om bij Ajax 1 te kijken, lijkt het me heel sterk dat je wel op maandagavond bij Jong Ajax gaat kijken..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef toma het volgende:
[..]
Als Goossens een stuk meer zou spelen in het eerste zou hij waarschijnlijk een niveautje hoger spelen.
FM 08quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag nogmaals, hoe vaak heb jij hem zien spelen? Aangezien je nooit in Amsterdam komt om bij Ajax 1 te kijken, lijkt het me heel sterk dat je wel op maandagavond bij Jong Ajax gaat kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |