quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:35 schreef DaMart het volgende:
Excuses voor het uitblijven van een goedemorgenpost vandaag. Maar ik leefde even in een omgekeerde wereld. Ik was zo druk bezig met werk, dat ik niet aan FOK!ken toekwam.
neuh, ondergoed isquote:
valt me wel van je tegen hoor martquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:35 schreef DaMart het volgende:
Excuses voor het uitblijven van een goedemorgenpost vandaag. Maar ik leefde even in een omgekeerde wereld. Ik was zo druk bezig met werk, dat ik niet aan FOK!ken toekwam.
oeh, waar heb je dat vandaan?!quote:
rikkiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:41 schreef eer-ik het volgende:
jooo
hoe ist nou?quote:
ja, vertel, waar was je?!quote:
bij ons in de hoogvliet kon ik het nog kopenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:43 schreef Muck het volgende:
oeh, waar heb je dat vandaan?!
ik kan al weken nergens meer van die cupjes krijgen namelijk
na het startpakketje 1 keer een setje kunnen vinden bij de ceeduuzend, maar daarna was het terlkens overal uitverkocht
oh, ik weet al waaromquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:49 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe ist nou?
[..]
ja, vertel, waar was je?! [ afbeelding ]
*in de bus stapt en naar BX d'r hoogvliet gaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
bij ons in de hoogvliet kon ik het nog kopen![]()
je kan ze trouwens ook bestellen op de site www.chocomel.nl
welke senseo heb je, want hij kan niet met alle senseo'squote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
*in de bus stapt en naar BX d'r hoogvliet gaat
quote:
die hele oudequote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
welke senseo heb je, want hij kan niet met alle senseo's
dan kijk ik donderdag nog wel ff of ze er nog zijn, en dan stuur ik er wel eentje op
de nieuwe jip&janneke-faqquote:
bramquote:
ja, i kmoet ook op gaan ruimenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet trouwens echt op gaan ruimen hier
't is echt een enorme rommel hier.
Ohja, en heb geen schone kleren meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |