haha ja idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:54 schreef mcDavid het volgende:
Hou het er voorlopig maar op dat je moeder poep lult.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha ja idd.
Die leidingen in de muur? Hoe lopen die?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:24 schreef Sakura het volgende:
Een stopkontakt kan wel heel erg stinken, misschien dat je daar koppijn van krijgt.
Stinken doet zo'n ding trouwens alleen als je oude bedorven stroom hebt, even informeren bij je electriciteits bedrijf naar de houdbaarheids datum van jullie stroom.
is dat net zoiets als wcpapier dat over de datum is??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:24 schreef Sakura het volgende:
Een stopkontakt kan wel heel erg stinken, misschien dat je daar koppijn van krijgt.
Stinken doet zo'n ding trouwens alleen als je oude bedorven stroom hebt, even informeren bij je electriciteits bedrijf naar de houdbaarheids datum van jullie stroom.
Ja en zout. Zout die over de datum is mag je ook niet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:44 schreef McWurth het volgende:
[..]
is dat net zoiets als wcpapier dat over de datum is??
Precies! Ik kan me alleen maar aansluiten bij deze post. Ik heb tegenwoordig groene stroom, en die ruikt echt een stuk beter. Zo'n fijn natuuraroma.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:43 schreef Noin het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom mijn ouders zijn overgestapt van Nuon naar Essent. Vroeger hadden ze echt een heel muffe geur op de slaapkamer, maar sinds de overstap op Essent is het echt veeeel beter. Daarbij is de stroom van Essent ook nog eens een stuk stiller. Je hebt wel eens van die lampen die je aanzet, en dan hoor je gewoon zoemen. Als je een goede stroomleverancier hebt, heb je daar veel minder last van.
En voor zover ik weet, is een zoemtoon (ook al hoor je hem niet bewust!) heel slecht voor je, en krijg je juist DAAR de hoofdpijn van.
ik heb stroom uit windenergie, nou het blaast heel je stopcontact uitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Precies! Ik kan me alleen maar aansluiten bij deze post. Ik heb tegenwoordig groene stroom, en die ruikt echt een stuk beter. Zo'n fijn natuuraroma.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:43 schreef Noin het volgende:
(...) of desnoods een losse stekker met alleen een draad (wel de draadeindes onder je bed doen zodat je er niet per ongeluk op gaat staan als je uit bed stapt want dan krijg je dus stroom!).
Dat heb ik ook, ik krijg nekpijn van de tocht die uit mn stopcontact komt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb stroom uit windenergie, nou het blaast heel je stopcontact uit
Ik had altijd Essent maar ben om geld te besparen nu overgestapt naar Nuon en ik weet nu wel waarom Nuon goedkoper is... stinkt dus echt!! Heb Nuon al gebeld maar zij zeggen er niks aan te kunnen doen, ligt gewoon aan de goedkopere kwaliteit volgens hun. Nu denk ik er aan om maar weer Essent te nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:43 schreef Noin het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom mijn ouders zijn overgestapt van Nuon naar Essent. Vroeger hadden ze echt een heel muffe geur op de slaapkamer, maar sinds de overstap op Essent is het echt veeeel beter.
Kan dat ook?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:44 schreef McWurth het volgende:
[..]
is dat net zoiets als wcpapier dat over de datum is??
Het moet dan wel een geleidende klamboe zijn. Dta kun je voor elkaar krijgen door de standaard klamboe met metallic lak in te spuiten of een special koperen of kolstofvezelen klamboe te kopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef Re het volgende:
nou het is wel zo dat er natuurlijk een soort versterkte resonantie optreedt als je het veld tussen 2 stopcontacten verbreekt (als in: je gaat er tussen liggen) ... een klamboe kan dat eventueel verhelpen...
Een klamboe van Faraday... Kun je bij mij kopen trouwens... 49,99 ex verzendkosten....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
Het moet dan wel een geleidende klamboe zijn. Dta kun je voor elkaar krijgen door de standaard klamboe met metallic lak in te spuiten of een special koperen of kolstofvezelen klamboe te kopen.
maar dan zou ik hem niet aarden anders krijg je alsnog de reflux voor je kiezen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
Het moet dan wel een geleidende klamboe zijn. Dta kun je voor elkaar krijgen door de standaard klamboe met metallic lak in te spuiten of een special koperen of kolstofvezelen klamboe te kopen.
ff raggen met de pleeborstel en je reet zal vast wel minder gaan jeuken...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kan dat ook?![]()
Vandaar dat ik altijd jeuk aan mijn reet heb.
Dan ben je dus opgelicht. "Wind-energie" kan ook van biogas van koeienwinden zijn he!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:13 schreef Salatrel het volgende:
komt door door die vieze stroom... die stinkt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan ben je dus opgelicht. "Wind-energie" kan ook van biogas van koeienwinden zijn he!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Lucille het volgende:
Maak je soms gebruik van draadloze stroom?
[ afbeelding ]
http://www.thinkgeek.com/stuff/41/wec.shtml
Misschien had ik je moeten vertellen dat dit artikel ooit op de eerste dag van de 4e maand is geplaatst.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
WTF!
hoeveel watt kunnen die dingen aan?
leuke reacties btw
En toch bestaat draadloze stroom echt. Google maar eens op "inductie".quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien had ik je moeten vertellen dat dit artikel ooit op de eerste dag van de 4e maand is geplaatst.
Bij je stroomleverancier gelijkstroom aanvragen i.p.v. wisselstroom, maar dan expliciet vermelden dat je alleen de positive stroom wilt, of een polenwisselaar in je meterkast laten inbouwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:17 schreef Dibble het volgende:
Nou slaap ik soms dichtbij een stopcontact. Als ik andersomlig heb ik eentje naast mijn bed, die is dan dichtbij m'n hoofd. Nou heb ik soms dat als ik dus zo lig ik even in slaap val () maar dan met fockin koppijn wakker wordt. Mijn moeder zei eens dat je niet in de buurt daarvan moet slapen omdat het negatieve energie kan afgeven.
Heeft het iets te maken met elkaar?que?
Ty btw, kusjes Dibble
TS lijkt het ook vergeten te zijn??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:58 schreef Triggershot het volgende:
Maarre mensen, verder hebben we niet vergeten dat we in WFL zitten ofzo?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:54 schreef mcDavid het volgende:
Hou het er voorlopig maar op dat je moeder poep lult.
lijkt me niet verstandig om het electrische veld te gaan verstoren met een magneet, voor je het weet centreer je alle negatieve electrischiteit naar je borstkas ... nou daarmee is dat beetje hoofdpijn een peuleschil.quote:
Hey je moet er wat voor over hebben om te kunnen FOK!kenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
TS heb je soms ook draadloos internet ?? Daar kun je barstende koppijn van krijgen, zeker als je in dezelfde kamer werkt als de router staat straling je weets.Bovendien als er gepingt moet worden schieten de vlammen door de kamer, ik heb geen aansteker meer nodig...
Kwestie van zorgen voor een goeie firewallquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
ovendien als er gepingt moet worden schieten de vlammen door de kamer
Ja, bizar he. Haal m snel terug naar WFL, waar ie thuishoort!quote:
ja, maar dan krijgt hij pijn in z'n grote teen ... is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:45 schreef RTB het volgende:
Draai je bed 180 graden (en dan niet dat je dus onder je bed gaat liggen met het matras bovenop je), en kijk of het scheelt?
Idd, vooral zorgen dat je een goede firewall hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Kwestie van zorgen voor een goeie firewall
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |