En voorlopig zijn we al lang en breed geplaatst voor het WK (toegegeven, de poule was simpel).
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:en dat Van Marwijk hem op zal volgen lijkt ook een kwestie van tijd voordat dit bevestigd gaat worden. Er komt dus een nieuwe trainer, met eigen visies, voorkeuren (voor systeem en spelers) en nieuwe selecties wellicht.
Dat was dus juist.
quote:
Nu met Van Marwijk wordt er al gelijk over de terugkeer van Van Bommel gesproken - maar hoe realistisch is dat? Hij is 2 jaar niet meer actief geweest in Oranje, in Duitsland doet hij het behoorlijk, maar is hij niet altijd heel erg onomstreden volgens mij en op het WK van 2010 is hij al 33.
Speelde wat mij betreft prima en verdient een basisplaats (samen met De Jong).
De ontwikkeling van oa Schaars, Maduro, De Zeeuw, Bakkal, Afellay zal ook zeker niet stoppen. Daarnaast is er twee jaar lang gewerkt door een vrij vaste groep en is daar toch - mag je hopen - een onderlinge sfeer en band die vrij redelijk moet zijn.
quote:
Wat moet er na het EK gebeuren? Moeten jongens als Van Bommel, Zenden (?), Hofland, Makaay (?), Ooijer, Melchiot er gelijk weer bij tijdens de eerste kwalificatiewedstrijd?
Nou, van dat rijtje zijn alleen Van Bommel en in mindere mate Ooijer een zekerheidje.
quote:
Hoelang kan je doorgaan met Van Nistelrooy, Van Bronckhorst, Landzaat en Seedorf?
Van Nistelrooij dus bedankt, Van Bronckhorst speelt (wel minder dan op het EK) en de rest hoor je ook niks meer van. Het kan snel gaan.
quote:
Tuurlijk zijn het in 2009 nog redelijk fitte 30'ers, maar in 2010 kan het ineens snel gaan qua achteruit gang. En dan is er ook nog die sterke ontwikkeling van de jonge middenvelders die we in overvloed lijken te hebben, de ontwikkeling van Huntelaar, etc.
Huntelaar was denk ik de #1 spits voor Oranje in zijn Ajax-tijd, maar sinds zijn overstap naar Real is hij geen vaste waarde meer. Op het middenveld staan we met Van Bommel, De Jong (of Schaars), Sneijder (of Van der Vaart) uitstekend. Dan heb je ook nog De Zeeuw en heel misschien Engelaar (al denk ik van niet).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.