abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 17:42:58 #51
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57130819
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 16:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou spelen met

Velthuizen

Bouma
Mathijsen
Boula
Kromkamp

Heitinga
De Zeeuw

Affelay
Van der Vaart
Sneijder

Persie

Bank

Steek
Drenthe
Marcellis
Vd Wiel
Mendez
Babel
Kuyt
Huntelaar
Bakkal

De rest niet meer oproepen omdat je een team moet bouwen voor het EK en daar kan je weinig met spelers ruim in de 30
pi_57135955
Mendes.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57136426
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mendes.
Bij Oranje?
En Kromkamp en Bouma in de basis, geloof best dat dat gunstig is voor Argentinie maar voor Nederland dus niet
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59383321
Nederland is nu gigantisch goed bezig op het EK, er staat een goed team met kwaliteiten en met een sterke onderlinge band. Hoe zou van Marwijk er mee om moeten gaan, stel dat dit succes nog door gaat?

Kan je dan zomaar zonder problemen Seedorf en Van Bommel er gelijk weer bij halen en zelfs gelijk al weer opstellen? Volgens mij breek je daarmee het groepsgevoel enorm, terwijl je ook een beetje de 'autoriteit' van Van Nistelrooy, Van der Vaart, Van Persie en Sneijder onderuit haalt.

Op dit moment missen we eigenlijk niemand, en hoe rechtvaardig zou het dan zijn om bij de eerste wedstrijd gelijk anderen te selecteren die niet naar het EK zijn gegaan?
pi_59383756
Stel dat het s6 van Oranje leidt tot een succesvol EK, dan krijgt van Marwijk het de komende tijd zwaar.
Qua opstelling zal hij idd weinig kunnen gaan veranderen. Gaat hij één vvan de huidige spelers thuis laten om bv zijn schoonzoon erbij te halen, zal dat op veel kritiek stuiten.

v. Basten heeft tot nu toe echt alles de mond gesnoerd wat eerst kritiek had op zijn wijze van selecteren van de spelers.
Hoe gek kan het lopen in de voetbal wereld.
pi_59384041
Van Bommel en Seedorf kunnen lekker wegblijven Zorgen alleen maar voor onrust.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:09:23 #57
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59384108
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Van Bommel en Seedorf kunnen lekker wegblijven Zorgen alleen maar voor onrust.
Heel benieuwd hoe van Marwijk dat met zn schoonzoon op zou lossen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_59384387
Van Bommel er sowieso niet bij, heeft gewoon te weinig toegevoegde waarde. Seedorf presteert in Oranje ook minder dan die gasten die er nu de sterren van de hemel staan te spelen (ook voor het EK waren zij al beter). Houden zo dus
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:10:40 #59
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_59386136
Lekker zo houden, en dan rustig aan weer wat talenten erbij laten komen. Babel mag ook weer terug natuurlijk. Emanuelson voorlopig erbuiten. Jammer natuurlijk dat Sar stopt
pi_59386224
Als dit team blijt staan, dan zie ik v/d Sar nog wel overhalabaar om een prachtig WK te spelen
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:19:55 #61
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_59386298
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:15 schreef koentjuh18 het volgende:
Als dit team blijt staan, dan zie ik v/d Sar nog wel overhalabaar om een prachtig WK te spelen
Ik zou ook niet weten waarom hij zou stoppen, maar hij klinkt nogal standvastig als hij het hierover heeft.
pi_59386634
Volgens mij heb ik hem tijdje terug horen zeggen dat hij bij het winnen van het EK nog wel zou willen nadenken.

Hoewel hij ook gezegd heeft dat wanneer hij het EK gewonnen heeft helemaal wil stoppen! naja, zullen zien. feit blijft dat hij nu echt in wereldvorm is. Zo wil je natuurlijk wel herinnerd blijven lijkt me
pi_59388656
Ik snap niet dat sommige mensen hier in Huntelaar niet de ideale opvolger van RVN vinden. Met van Persie als schaduwspits erom heen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59388667
En Kromkamp en Zonneveld in Oranje? Alsjeblieft zeg, dan is Urby nog logischer
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59390156
Huntelaar is voorlopig gewoon nog een stuk minder in dan Van Nistelrooy. En dit ligt niet aan Huntelaar, gewoon topscorer in de eredivisie , maar aan de klasse van Ruud, die bijna topscorer is in de Champions League en het ook weer goed doet in Spanje.
pi_70300370
En voorlopig zijn we al lang en breed geplaatst voor het WK (toegegeven, de poule was simpel).
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
en dat Van Marwijk hem op zal volgen lijkt ook een kwestie van tijd voordat dit bevestigd gaat worden. Er komt dus een nieuwe trainer, met eigen visies, voorkeuren (voor systeem en spelers) en nieuwe selecties wellicht.
Dat was dus juist.
quote:
Nu met Van Marwijk wordt er al gelijk over de terugkeer van Van Bommel gesproken - maar hoe realistisch is dat? Hij is 2 jaar niet meer actief geweest in Oranje, in Duitsland doet hij het behoorlijk, maar is hij niet altijd heel erg onomstreden volgens mij en op het WK van 2010 is hij al 33.
Speelde wat mij betreft prima en verdient een basisplaats (samen met De Jong).

De ontwikkeling van oa Schaars, Maduro, De Zeeuw, Bakkal, Afellay zal ook zeker niet stoppen. Daarnaast is er twee jaar lang gewerkt door een vrij vaste groep en is daar toch - mag je hopen - een onderlinge sfeer en band die vrij redelijk moet zijn.
quote:
Wat moet er na het EK gebeuren? Moeten jongens als Van Bommel, Zenden (?), Hofland, Makaay (?), Ooijer, Melchiot er gelijk weer bij tijdens de eerste kwalificatiewedstrijd?
Nou, van dat rijtje zijn alleen Van Bommel en in mindere mate Ooijer een zekerheidje.
quote:
Hoelang kan je doorgaan met Van Nistelrooy, Van Bronckhorst, Landzaat en Seedorf?
Van Nistelrooij dus bedankt, Van Bronckhorst speelt (wel minder dan op het EK) en de rest hoor je ook niks meer van. Het kan snel gaan.
quote:
Tuurlijk zijn het in 2009 nog redelijk fitte 30'ers, maar in 2010 kan het ineens snel gaan qua achteruit gang. En dan is er ook nog die sterke ontwikkeling van de jonge middenvelders die we in overvloed lijken te hebben, de ontwikkeling van Huntelaar, etc.
Huntelaar was denk ik de #1 spits voor Oranje in zijn Ajax-tijd, maar sinds zijn overstap naar Real is hij geen vaste waarde meer. Op het middenveld staan we met Van Bommel, De Jong (of Schaars), Sneijder (of Van der Vaart) uitstekend. Dan heb je ook nog De Zeeuw en heel misschien Engelaar (al denk ik van niet).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70300627
Van der Sar mag lekker wegblijven, had ie maar heel de kwalificatie mee moeten maken. Zelfde geldt wat mij betreft voor Ruud
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70302155
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Van Bommel er sowieso niet bij, heeft gewoon te weinig toegevoegde waarde. Seedorf presteert in Oranje ook minder dan die gasten die er nu de sterren van de hemel staan te spelen (ook voor het EK waren zij al beter). Houden zo dus
Van Bommel doet het goed. Had ik niet gedacht.
pi_70302498
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 16:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou spelen met

Velthuizen Nog niet voldoende gepresteerd voor een basisplaats, wel voor een 2e keus

Bouma Geblesseerd, kan gebeuren. Nu zit er op linksback eigenlijk alleen Gio of eventueel Braafheid
Mathijsen
Boula
Kromkamp Heel het seizoen geblesseerd

Heitinga Nu Van Bommel, ik zelf zou het geprobeerd hebben met De Jong, Schaars, De Zeeuw en Mendes
De Zeeuw Is voorbij gelopen door fitte Schaars

Affelay Die moet al in de basis staan of in elk geval bij de top 14-15
Van der Vaart
Sneijder

Persie Nog steeds de beste centrumspits van Oranje

Bank

Steek
Drenthe Speelt te weinig
Marcellis
Vd Wiel
Mendes
Babel
Kuyt
Huntelaar
Bakkal Te weinig gespeeld

De rest niet meer oproepen omdat je een team moet bouwen voor het EK en daar kan je weinig met spelers ruim in de 30

Redelijk uitgekomen volgens mij Ooyer en Van Bommel zou ik persoonlijk niet hebben opgeroepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')