ik zou wel altijd een camera bij het raam leggen iig, kan handig zijn om je leraar je toch net die 5,5 te laten gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maak foto's van de hoerenlopers in kwestie en chanteer ze ermee
Je weet zellufquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
op het zandpad moet je niet lopen ouwe die vrouwe zijn niet te vertrouwe ouwe anders zullen ze een dildo in reet douwe ouwe
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Cambeelden streamenkan je misschien nog wat aan verdienen
Haha, dat zat ik laatst ook te denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maak foto's van de hoerenlopers in kwestie en chanteer ze ermee
Rijden ze in jouw straat ook voorbij?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:25 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zou wel altijd een camera bij het raam leggen iig, kan handig zijn om je leraar je toch net die 5,5 te laten geven
ik woon trouwens ook in een straat met een paar bordelen, maar moet zeggen dat ik er weinig last van heb. Sjonnies met te harde muziek zijn er gewoon altijd..
Volkomen terecht.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:34 schreef Sander170 het volgende:
Misschien even offtopic maar doen ze in de Hardebollenstraat in Utrecht ook aan PZC ????
PZC?quote:
Ja, waar staat dat voor?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
PZC? Ja en wat is daar de vraag over?
Het betekent gewoon PZC: Pijpen Zonder Condoom.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, waar staat dat voor?
Ik ben niet zo bekend met hoerenlopersjargon
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het betekent gewoon PZC: Pijpen Zonder Condoom.![]()
Zo word dat gewoon benoemd in het sexwereldje.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het betekent gewoon PZC: Pijpen Zonder Condoom.Provinciaal Zeeuwse Courant![]()
wrom weet iemand zoietsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het betekent gewoon PZC: Pijpen Zonder Condoom.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |