Ik ben mijn eigen Fokverjaardag vergeten, dus de jouwe zal ik zeker niet onthoudenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:39 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen vergeet mij ook altijd te feliciteren op Fok, dus I feel your pain![]()
Mijn Fok!verjaardag van vorige week is ook volledig genegeerd
Vertel, mits scenariowaardigquote:
"Vergeten"?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen Fokverjaardag vergeten, dus de jouwe zal ik zeker niet onthouden
ik kan helaas niet te veel vertellen - zit midden in de onderhandelingen rond de filmrechten - maar eh "Godzilla eat your heart out" zegt misschien wel genoegquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:25 schreef Zhenar het volgende:
En mijne is makkelijk te onthouden: Valentijnsdag![]()
Ik lees mijn eigen profiel niet echt vaak ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:25 schreef Zhenar het volgende:
"Vergeten"?Het staat in je profiel, sukkel
![]()
En mijne is makkelijk te onthouden: Valentijnsdag![]()
Mijn Fok!registratie is een goede indicatie van mijn liefdesleven op dat moment jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
romantisch dagje zal dat geweest zijn
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik lees mijn eigen profiel niet echt vaak ofzo![]()
Alleen als er iemand weer eens zo'n "20.000ste post"post plaatst
Ik krijg opeens Cloverfield flashbacksquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:27 schreef babette21 het volgende:
ik kan helaas niet te veel vertellen - zit midden in de onderhandelingen rond de filmrechten - maar eh "Godzilla eat your heart out" zegt misschien wel genoeg![]()
dat ik hier nog levend en wel zit, heb ik enkel en alleen aan mezelf te danken (de stoere "hij redt haar van gruwelijk monster"-scène moet ik dus maar zelf verzinnen)
wat is Cloverfield nou weer?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik krijg opeens Cloverfield flashbacks
Doeiiiquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:11 schreef babette21 het volgende:
ik geloof dat het tijd wordt dat ik wat zinnigs ga doen....![]()
ciaooo
Voor mij was dat eigenlijk het hoogtepunt van de filmquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
"How you gonna survive without Rob? He's like your main dude."![]()
![]()
Omdat het onze verstandhouding symboliseerde?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Voor mij was dat eigenlijk het hoogtepunt van de film![]()
Volgens mij heeft onze relatie meer humor dan Rob en camcorder guyquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:20 schreef Zhenar het volgende:
Omdat het onze verstandhouding symboliseerde?!
Jij bent die grofgebekte dikke en ik die softe slungeligequote:Op woensdag 20 februari 2008 13:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij heeft onze relatie meer humor dan Rob en camcorder guy![]()
Wij zijn meer die gasten uit Superbad
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:30 schreef Zhenar het volgende:
Jij bent die grofgebekte dikke en ik die softe slungelige
Amy Lee van Evanescense?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Dank je wel alllemaal. deze newbie is vandaag ook precies 3 jaar actief op fokmet account Amy-Lee
best suf, maar dat tekent wel hoe spetterend mijn verjaardagen altijd zijn
Ja.. een beetje te hard lopen doorwerken vanaf kwart voor 9 vannochtendquote:
Een kwestie van balans: 5 minuten werken 10 minuten fokken, enzquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:54 schreef Dizer het volgende:
Ja.. een beetje te hard lopen doorwerken vanaf kwart voor 9 vannochtend
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Een kwestie van balans: 5 minuten werken 10 minuten fokken, enzJe krijgt je werk niet af, maar geniet wel van je leuke baan
Hoi Svenkeltheequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ARE8hxmQesA!
Pffff:quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ARE8hxmQesA!
Haha, contradictio in terminisquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Pffff:
- Ik ga echt niet klikken op een titelloze youtube link.
- Ik ga echt niet 4 minuten naar kutmuziek luisteren.
Pffffffffffffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |