Pm eens een fotoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:14 schreef Sanne het volgende:
En GVD, iedere keer dat ik mijn mail check, staan er gewoon 2 berichten van hem!!!
Get away!!! Get out!!! I can't handle this candy.
Neuken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik sta ook al een jaar droog hoor![]()
check me hyves dan, je weetsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Pm eens een fotoWil wel weten waar jij zo op zit te soppen
Ik kan het niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Stop met je mail checken.
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef Sanne het volgende:
check me hyves dan, je weets
en wanneer voeg je me toe droppie?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
nee we hebben het over die andere, want die kwam ineens gisteren uit de hemel vallen en ik baal zo da t ik geen staatslot heb gekocht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
We hebben t nu toch over een ander dan die waar je een dat mee had of niet Sanne
als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.quote:
Neuh, wil jou best hyvenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:19 schreef Sanne het volgende:
als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
30 euroquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Neuh, wil jou best hyven
En Sanne, won jij ook niet wat tijdens de Nieuwjaarsloterij?
welke andere is dit dan nu weerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
nee we hebben het over die andere, want die kwam ineens gisteren uit de hemel vallen en ik baal zo da t ik geen staatslot heb gekocht.
Sorry.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
Nou ik ga naar bed![]()
Sanne dank je voor deze mooie afsluiting van de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |