Sanne kom op wijffie, dit heet nou een luxeprobleemquote:Op maandag 18 februari 2008 23:34 schreef Sanne het volgende:
Ow daar zijn ze ineens allemaal hoor. Als je reputatie echt te grabbel ligt komen ze tevoorschijn als vlinders in de nacht.
RIP B. Neijman.
Hetiswas zo'n lekker ding.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sanne kom op wijffie, dit heet nou een luxeprobleemDat zijn de leukste problemen want ze zijn win-win
Dusssss gewoon lekker hyven (wellicht in minder beschonken toestand
) en die mannen het hoofd op hol brengen, beetje aftasten/testen, en een keuze maken
En? Wat is zijn antwoord?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef Sanne het volgende:
wAT ERG, ik heb die ene echt net ge-pm'd over dat geile.
Ik hoopte nog zodat het niet waar was.
Ban me! Nu!!!!
Dat ie die bandana niet meer had maar dat andere nog steeds was.quote:
Ruime pik-omtrek dus?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:40 schreef Sanne het volgende:
Dat ie die bandana niet meer had maar dat andere nog steeds was.
Aaaaw love is in the airquote:Op maandag 18 februari 2008 23:40 schreef Sanne het volgende:
OMG ik heb last van postume verliefdheid.
quote:
Ahjoh, die voelt nu aan d'r tepels dat er iets geils gebeurt met haar family memberquote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef Sanne het volgende:
Bliss zou trots op me zijn.
Als ze nu niet heel wanhopig probeerde eennalaatste in een pubquiz te worden,
Ik dank god op mn blote knieen dat ik de kroeg wat vroeger heb verlatenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Ahjoh, die voelt nu aan d'r tepels dat er iets geils gebeurt met haar family member![]()
Got dick on yo mind, dontcha?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik lees Bandana en iets over geilheid, ik put een en twee together en voila, pik-omtrek
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik lees Bandana en iets over geilheid, ik put een en twee together en voila, pik-omtrek
Axl Rose? Of bedoel je oral sex?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef Sanne het volgende:
http://www.spirit-of-meta(...)to/Axl_Rose-7839.jpg
Ik dacht zelf meer aan Axl Rose
[ afbeelding ]
maar dan knapper.
Ik zag dus een penis in de plaats van zn hoofd, anders snap ik niet waarom jij zo nat werd van die bandanaquote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef Sanne het volgende:
Ik dacht zelf meer aan Axl Rose
[ afbeelding ]
maar dan knapper.
Dat was toch altijd al hetzelfde?quote:
Nu moet ik aan die scene uit Superbad denkenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zag dus een penis in de plaats van zn hoofd
Axlquote:Op maandag 18 februari 2008 23:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zag dus een penis in de plaats van zn hoofd, anders snap ik niet waarom jij zo nat werd van die bandana
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:48 schreef Zhenar het volgende:
Nu moet ik aan die scene uit Superbad denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |