Doe niet zo naar tegen DaMart, hij kan er ook niets aan doen dat hij te laat wasquote:Op maandag 18 februari 2008 23:23 schreef Sanne het volgende:
Goddomme vuile teringlijer!
You out-blissed MissBlissquote:
Jij weet donders goed da t dit om jou ging!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo naar tegen DaMart, hij kan er ook niets aan doen dat hij te laat was
Precies. We waren gewoon ongeveer gelijk, maar Zhenar's post kreeg voorrang van FOK!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo naar tegen DaMart, hij kan er ook niets aan doen dat hij te laat was
It's raining men, halleluja, it's raining men...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef Sanne het volgende:
Ik doe het 1 x per jaar ja
Alleen op de dagen dat het neukbare mannen regent op Hyves.
Geile 40 jarige single mannen jaquote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
It's raining men, halleluja, it's raining men...
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij weet donders goed da t dit om jou ging!!!
Dat is nog eens een weersverwachting die ik Piet Paulusma zou willen zien voorspellenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef Sanne het volgende:
Ik doe het 1 x per jaar ja
Alleen op de dagen dat het neukbare mannen regent op Hyves.
Geeft niks, ik heb vanavond gewoon iemand gehyved dat ik vroeger zo geil van hem werd.quote:
That'll be the day!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is nog eens een weersverwachting die ik Piet Paulusma zou willen zien voorspellen![]()
"Ja dames en heren, het gaat mannen regenen, dus voor nu zeg ik: Oet man"quote:Op maandag 18 februari 2008 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is nog eens een weersverwachting die ik Piet Paulusma zou willen zien voorspellen![]()
Sanne!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:30 schreef Sanne het volgende:
Geeft niks, ik heb vanavond gewoon iemand gehyved dat ik vroeger zo geil van hem werd.
(als ie een bepaald artikel droeg.)![]()
Ik miste jou al !!!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sanne!!!Wat ben jij toch heerlijk spontaan
![]()
![]()
Echt geweldig!
"Nou, heeeehhh, we stoan hiea op Haaifs ennehhh... zoals jullie zien regent het nu mannen. Maar als je goead kijkt, nh, dan zea je dat t neat zómaer mannen zijn, mh, maer neukbare mannen! Jawel. Oeh, kijk hear naar dit prachtige exemplaer. Zien juulie? Uitermaete neukbaar!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spencersquote:Op maandag 18 februari 2008 23:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb vanavond gewoon iemand gehyved dat ik vroeger zo geil van hem werd.
(als ie een bepaald artikel droeg.)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |