Die kans zit er in. Maar ze kunnen zo ook wel bedenken, dat het andere kamp nu bevestigd heeft gekregen dat Brian nog steeds persoonlijke eigendommen steelt, dat Amanda zo'n slechte band met haar familie heeft dat het eigenlijk gewoon sneu is, en dat Mike een marionet van Brian is.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:19 schreef jassy het volgende:
Amandel is btw ook echt over de pis nu. Ik weet zeker dat ze de beelden hebben gezien als ik ze zo hoor praten!
Precies, voelt eindelijk een beetje als gerechtigheid, toch ?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk dit.
Niet op VOL volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hahahah en hij heeft niet op Fok gekeken![]()
Standaard...een piepklein beetje druk en de stoppen slaan door bij die twee. Zeker als ze op elkaar aangewezen zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
Hel apart, paniek bij B&A terwijl er nog geen ruk tegen ze gedaan is.
Typisch toch.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
3 dagen, en toen kwam er weer een gastspeler, of 2... of, wat was t nou/quote:Op maandag 18 februari 2008 23:25 schreef Charmian het volgende:
Goh eigenlijk nog nooit eerder meegemaakt dat het Brian-kamp in de minderheid was...of heb ik ooit iets gemist?
Zeker. Ik weet ook wel dat deze euforie van korte duur is. Maar toch ff lekker.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, voelt eindelijk een beetje als gerechtigheid, toch ?
hij zit gewoon fok te fokkenquote:
Klopt. Hij heeft Fok al een paar keer bedankt voor ZIJN topicquote:
ze vinden het waarschijnlijk zóóó oneerlijk!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
Dat IS brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Mike kopieerd Brrr.
De ultieme adoratie
[ afbeelding ]
Een beetje redelijke zwerver heeft tegenwoordig wel een telefoonquote:Op maandag 18 februari 2008 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar gaat ie heen bellen dan? Het Leger des Heils? Ik bedoel hij kent toch voor de rest helemaal geen mensen die een telefoon hebben.
Dat mag nu even. Die stoken elkaar alleen maar verder op.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef BuffyJan het volgende:
Lekker praten onder de douche Brain en Mannie
Je bedoelt toen Selene een paar dagen weg was? Toen was LL er toch nog?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef Liess het volgende:
[..]
3 dagen, en toen kwam er weer een gastspeler, of 2... of, wat was t nou/
Wat bekijk jij dingen toch vreemd.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit gewoon fok te fokken
hij weet nu ook wel hoe de vlag er op deze afdeling bijhangt
heerlijke valse nichten humor
Selene is niet goed bij d'r paasei.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ze vinden het waarschijnlijk zóóó oneerlijk!!!
Zoals Selene zei "iedereen die binnen komt is voor huub"
yeah... right...
ik ben geen fan van eric, maar nu wil ik hem echt niet missen!!
nee volgens mij kwamen die russen toen ze in de minderheid waren ofzo. Don't know...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je bedoelt toen Selene een paar dagen weg was? Toen was LL er toch nog?
Dat gevoel heb ik ook, en aan Brian zijn reactie te zien komen er rattenverdelgers aan...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:31 schreef Sug4r het volgende:
Komt er nog iemand?
Hij liegtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft rode wangen.
Japio is soms best wel een zeikerd wat dat betreft, Huub daarentegen soms weer te open. Die gasten moeten elkaar gewoon aanvullen en niet moeilijk tegen elkaar doen en allebei for the win gaan. Daarna kunnen ze snode plannen tegen elkaar aanvoeren maar nu ff nog niet, alsjeblieft dankuwel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:32 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap heeft snode plannen maar wil t niet out in the open
Huub: wat is dit voor bullshit we vertellen alles en eerlijk tegen elkaar
Jaap: op de lange termijn
Huub: waarom raak je nu afgepist
Jaap: je weet best hoe t zit, bespreek t off stream met me
Een snood plan om iemand weg te krijgen. Hij zegt uit t B&A kamp
Poort in beeld
ga wat vaker met vals nichten om dan begrijp je me welquote:Op maandag 18 februari 2008 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat bekijk jij dingen toch vreemd.
Hij heeft al verschillende keren verteld dat die op Fok is geweest. Dat daar speciaal voor hem een topic is gemaakt met informatie.
Waar zie jij dat als fokken dan?
Eric kan voor mij niet meer stuk na vanavondquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ga wat vaker met vals nichten om dan begrijp je me wel
Goedkopere winnaar he, daar heeft ie het met Cora ook over gehad laatst.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef BuffyJan het volgende:
Brian zit ermee dat Huub 8 ton boete heeft
Jaap: dat was ook mn insteek
Ik durf het bijna niet te zeggen...........................quote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef Kinga het volgende:
Claire begint op Dennis te lijken.... morgen.....
Die twee moeten veel meer met elkaar praten...dat maakt ze veel sterker in het spel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap is mooi eerlijk nou tegen Claire.
Volgens mij denkt hij dat het off-stream is, ze waren nl eventjes weg van de streams.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap is mooi eerlijk nou tegen Claire.
Oh, Super dat je dat post. Ik snapte hem al niet. Had dit niet mee gekregen...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Goedkopere winnaar he, daar heeft ie het met Cora ook over gehad laatst.
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..quote:Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die twee moeten veel meer met elkaar praten...dat maakt ze veel sterker in het spel.
Zoals ze nu doen...heel goed.
Bij Lieke had ik nooit het idee dat het gemeend was. Bij Claire heb ik dat wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij Lieke had ik nooit het idee dat het gemeend was. Bij Claire heb ik dat wel.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
huub ziet er weer goed uit de laatste tijd.
Ik vind de normale gesprekken die Jaap met iemand heeft altijd leuk om naar te luisteren, zelfs die toen hij met Nadia had.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Leuke streams ook. Toen Jaap van die gewone gesprekken met Lieke had ook, heel leuk om naar te luisteren..
Waarom wordt ze niet gewoon vervangen voordat DGK helemaal is doodgebloed.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen...........................
Bij Claire vergeleken was Dennix een 'leuke speler'
als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...
Bedoel je die gesprekken waar ze zich zo kon inleven in de gewichtsproblemen van Jaap dat ze spontaan in huilen uitbarstte, omdat ze zich er zo mee kon vereenzelvigen? Dat waren juist de eerste gesprekken waaruit bleek hoe verknipt ze was...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...
Al die typetjes heeft hij ook helemaal niet nodig. Heel cliche, maar jezelf blijven is toch altijd het beste. Zoals hij nú is vind ik hem zo leuk!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.
En als hij weg zou zijn uit de kooi, dan zou de kooi een stuk saaier zijn.
Hij is gewoon leuk.
Zoals die ook die russen steeds in de maling zat te nemen, prachtig!!
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.
En als hij weg zou zijn uit de kooi, dan zou de kooi een stuk saaier zijn.
Hij is gewoon leuk.
Zoals die ook die russen steeds in de maling zat te nemen, prachtig!!
hij is weer hersteld van de energie zuigende ice-bitch lieke.quote:
About what?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer effe een ingreep, te veel info aan Huub van Eric ..
Hij staat bij mij ook hoog. En die switch naar dat groepje van brian, amanda, natasja, nix en nada, daar zat volgens mij ook een luchtje aan.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja zeker was dat leuk![]()
Jaap moest wel van kamp wisselen als eenling tussen die stelletjes, hij is nog steeds mijn favoriet.
Ik heb audio-streams meelopen, geen beelden helaas .......quote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Taurus het volgende:
Ik wil héél graag een filmpje van dat doorvertellen van Eric aan Huub & Jaap, heeft iemand die al (gevonden)?![]()
![]()
Op vol zie ik niks en hier ook niet..
Okee, dat dat niet al te best is en Talpa daar hard heel hard z'n best voor doet om dat zo te houden?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Over het imago van Huub buiten op de fora en op de TV.
Hij had het over het gesprek dat Huub had vanmiddag met Raspoetin. Huub zei tegen die rus dat hij beter dan hem was, beter dan de hele mensheid, zelfs beter dan God.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |