kan gebeuren, vraagje hoeveel van het eiland heb jij van lucht foto's.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef johan555 het volgende:
ja zie het ,dan is die er later bij gezet
lokaal schijnt dit niet meer echt te leven... (op aruba dan bedoel ik)quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:27 schreef Caesu het volgende:
ik hoop dat er eens een klokkenluider in aruba naar voren komt.
eind 2009 zijn er verkiezingen, misschien dat er dan beweging in komt.
of een kroongetuige, misschien zijn daar mogelijkheden.
wat wil je nou zeggen? Dat de sites waarover ik het heb hier als eens eerder hebben gestaan, geeft toch niets, dat is al weer zo'n tijd terug. Nu kwam het in de uitwisseling van pas over bronnen en wat dan enz. Ik volg de bronnen die ik noem al heel lang, veel eerder dan dat ik hier wel eens kwam. Ik snap niet wat je nou eigenlijk wil zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:30 schreef johan555 het volgende:
nog erger rosite als je echt veel leest zoals je zegt
ben je hier blijkbaar niet bij het begin begonnen ha ha
ik heb dit tropic gestart op 19 dec 2007![]()
Natalee Holloway (in the rebound)
je ziet dat haventje toch? met die bananenbootjes - neem ik aan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:55 schreef johan555 het volgende:
de detail kaarten van MS Virtual Earth gaan trouwens juist tot het Marriott.
'plaats delict', als het daar al is, staat er dus niet op.
welke beach is dat dan ?
http://www.nu.nl/news/115(...)rang_naar_Aruba.htmlquote:Justitieminister Rudy Croes wilde begin juni nog alle banden met het koninkrijk verbreken, deelde hij in een radio-interview mee.
north palm beach.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef johan555 het volgende:
zal straks eens zoeken zijn er zoveel
moet eigenlijk de naam vd beach weten
Johan555quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef johan555 het volgende:
zal straks eens zoeken zijn er zoveel
moet eigenlijk de naam vd beach weten
Met 5000 euro kon je vast wel een bootje huren, om 4 uur snachts....quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:45 schreef KlaasOosterbos het volgende:
..wat ik me nu dus afvraag; dat strand (Palmbeach) is niet eens zo groot want geflankeerd door Eaglebeach en Hadicurari, en zo heel veel boten liggen er nu ook weer niet (lijkt me ook een beetje upperclass/kwaliteit wat daar ligt) en dan dat watersportbedrijf van die broer van der Eem dat medio 2005 dus is opgedoekt..dat ook op Palmbeach zat..waarschijnlijk allemaal toeval..maar ik geloof niet in toeval..broer vd Eem zou ook een huisbezoek bij vdSloot hebben gedaan (snorrie weet niet meer waar ik het las)..damned, het kriebelt
dit is met vloed,quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:49 schreef johan555 het volgende:
bij die fishman's huts is wel een ietswwat ranzige lokatie om met een net meisje naar toe te gaan
[ afbeelding ]
schijnt wel de plek te zijn voor tortelduifjes. heeft meer weg van een afwerkplek als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:49 schreef johan555 het volgende:
bij die fishman's huts is wel een ietswwat ranzige lokatie om met een net meisje naar toe te gaan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |