abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56868131
http://www.riehlworldview(...)_holloway/index.html (helemaal naar beneden scrollen en daar beginnen met lezen, zeer genuanceerd, vind ik)
http://www.hollowaycase.com/
http://scrux.com/natalee/
http://www.scrux.com/forum/viewforum.php?f=33&sid=51dd37d38b5fbd58790fbb788db94ec4

Ik houd het bij deze bronnen en heel veel van wat o. zegt komt uit onbetrouwbare bronnen, echt ik heb die ook bestudeerd, maar ik geloof ze gewoon niet, ze zijn story-achtig, valse getuigenissen, stemmingmakerij, ze vertellen gewoon leugens om maar 1 ding te doen; Joran en zijn vader en waarschijnlijk ook de Kalpoes de schuld te geven; er worden echt leugens verteld. Dat is mijn mening, maar ik heb in dit draadje al een paar keer gezegd: neem je eigen bronnen en geloof wat je wilt geloven. Maar als hij dan begint met dat hij de enige is die alles weet en en waarheid weet, dan lig ik in een deuk, maar hij doet maar. Laat iedereen maar lezen, of niet lezen, en geloven wat hij/zij wil geloven. Maar die genuanceerder wil denken dan o. wordt door hem afgemaakt op dit forum. Jammer, zo is het niet een uitwisseling van gedachten, het zij zo. Ik houd me bij bovenstaande bronnen als de meest feitelijke en genuanceerde, in mijn optiek en de rest lees ik wel, maar daar sta ik veel en veel gereserveerder tegenover. De eerste site die ik hier boven geef, doet dat ook, laat zien wat er in de pers gebeurd (de Amerikanse pers) en roept op rustig te blijven nadenken en vooral ook af te wegen wat er via de pers tot je komt. Ik heb zelf gedachtes over wat er gebeurd zou kunnen zijn, maar niemand weet het zeker. En hopelijk komt die zekerheid er nog wel, who knows.
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:58:56 #177
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56868137
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef observer777 het volgende:

[..]

It has already been stated she had drank at C&C but her friends said she did not drink very much that night before she dissapeared. I disagree that she was drunk like some are trying to make it as a fact. One person here is even trying to imply she was using drugs..lol Also she isn't in that second pic on the bar..It's been proven that pic was photo shopped.

They were a group of kids partying and having a good time after graduating H.S. as to be expected. Natalee also drank during her time in Aruba but it will be proven she was drugged that night and not drunk off her ass like some want you to believe.

Who was it At 8:37PM on May 30th 2005 that was looking up Drugs,alcohol,the dangers of this for young people,the word bear and a lawyers office on the computer?. Then a catastrophic virus hits the computer and erases/corrupts most everything at 9:18PM less than a hour later. Who called Natalee a corpse already in the first or second day she was missing,No corpse no case? This is what is important in solving the case,not the MB kids or what Natalee drank before she was murdered.
Hi Observer777,

About the second picture, as far as i could find, the source of the first picture and the second it the same.
a US toerist, and these pictures were timestamped by the photocamera (according to what i found).
Could you please provide any evidance that would suggest the second picture was photoshopped. Wich it absolutely could be just dint find anything about the that so far.

I agree that the google searches suggest some combenation of drugs and alcohol. How ever there is NO virus that does an NSA approved 7 level wipe of the Harddisk (wich would make all data unrecoverable) so any data on the Harddrive can be retrieved. But it wasn't as far as i can find in the police reports. (there a german company called Convair wich are really good at data recovery, they did the 911 harddisks from WTC)
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_56868478
we zaten op hetzelfde moment te posten wallie, nou ja, de mijne is er boven terecht gekomen.
pi_56868580
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:58 schreef Rosite het volgende:
http://www.riehlworldview(...)_holloway/index.html (helemaal naar beneden scrollen en daar beginnen met lezen, zeer genuanceerd, vind ik)
http://www.scrux.com/forum/viewforum.php?f=33&sid=51dd37d38b5fbd58790fbb788db94ec4

Ik houd het bij deze bronnen en heel veel van wat o. zegt komt uit onbetrouwbare bronnen, echt ik heb die ook bestudeerd, maar ik geloof ze gewoon niet, ze zijn story-achtig, valse getuigenissen, stemmingmakerij, ze vertellen gewoon leugens om maar 1 ding te doen; Joran en zijn vader en waarschijnlijk ook de Kalpoes de schuld te geven; er worden echt leugens verteld. Dat is mijn mening, maar ik heb in dit draadje al een paar keer gezegd: neem je eigen bronnen en geloof wat je wilt geloven. Maar als hij dan begint met dat hij de enige is die alles weet en en waarheid weet, dan lig ik in een deuk, maar hij doet maar. Laat iedereen maar lezen, of niet lezen, en geloven wat hij/zij wil geloven. Maar die genuanceerder wil denken dan o. wordt door hem afgemaakt op dit forum. Jammer, zo is het niet een uitwisseling van gedachten, het zij zo. Ik houd me bij bovenstaande bronnen als de meest feitelijke en genuanceerde, in mijn optiek en de rest lees ik wel, maar daar sta ik veel en veel gereserveerder tegenover. De eerste site die ik hier boven geef, doet dat ook, laat zien wat er in de pers gebeurd (de Amerikanse pers) en roept op rustig te blijven nadenken en vooral ook af te wegen wat er via de pers tot je komt. Ik heb zelf gedachtes over wat er gebeurd zou kunnen zijn, maar niemand weet het zeker. En hopelijk komt die zekerheid er nog wel, who knows.
Riehlworld is a good place to read.. but my point is that every source points to the same suspects.. maybe different stories.. they were on the beach or they went to PVDS his house.. most of the things you read on internet, and in books, and what you read in statments.. all points to Joran and his bunch of friends.. and his sugardaddy..
pi_56868674
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:51 schreef KlaasOosterbos het volgende:
@Observer, I'm I'm very sorry that you react like this on people who say that Natalee did have some drinks; enough for standing on a bar (because when she is like you say a good girl than you don't stand on a bar when youre somber I think). In my post I said a in several ways that I'm not a Natalee-hater and I don't like it when you asume that I am because I give arguments with my opinion. You said yourself that the "we" have to look at the facts from the beginning..you ask proof..so I come with FBI statements from 2005..The fact that I don't have a list of goodthings to show with my name on it implicates that I'm "bad"? No, and for Natalee it's the same story; she was a human not a holy person. I don't say you are lying..but don't tell me that I'm..because I wrote nothing unthrue..I just tell about the way alcohol works on me and what I've read in the pv.

Btw. I think it's a shame what happened to her; I feel sorry for her parents and her beloved one's.. and like all other girls who are victim of crime; there's no excuse to make it wright (I underline this so you for sure read this part also!)

I think you come with good work in this case but when people say words like "intoxication" or drunk then you get emo..why?
i.m.h.o. a good observer looks from a distance and also take notice of things that are not so nice to know. You reaction sometimes is like a closed door and that's a pity because that way you make people leaf the discussion or just stick more to there own believes. Don't let it be like a shadow over all your other good input.
I am done with reacting about Natalee's state of mind, that's not the main point in this case and from what I've read about it I know that she and the other MB students just tried to have a nice time on Aruba..There is no reason why that had to end with dead, but unfortunate it did.

Keep up the good work and don't let the bad bugs bite!
No I don't think of you at all like that and I know what you were doing. You told me some things about yourself in a PM and I think you are a good person that wants to help and make a difference. You seem like a caring loving person and I wish I could show you all the hell Natalee's Family has been through,many of you have only seen a small part of the story.

For 32 months now they have been attacking a dead girl saying the most horrendous lies about her and her Family and they still do to this day. She isn't here to defend herself and I think it's important that it isn't blown out of proportion what Natalee was really like on this forum. Some people don't know any better and are accepting things that are not true at all as fact. I should probably let you guys discuss these things on your own without my input but these things were already known back in 2005. Some are saying she was drunk and on drugs and that she was part of the reason she was murdered. It's really hard to see that talk especially when it is really irrelevent and some are on these forums to distract and derail the truth. I look forward to hearing your thoughts on what happened to Natalee. Yes,to find the truth you most definetly have to go back to the beginning,everything since then has been in the opposite direction.

WOS: I will respond to your post later..I have some errands I have to do

[ Bericht 1% gewijzigd door observer777 op 20-02-2008 20:26:25 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_56868699
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:15 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Riehlworld is a good place to read.. but my point is that every source points to the same suspects.. maybe different stories.. they were on the beach or they went to PVDS his house.. most of the things you read on internet, and in books, and what you read in statments.. all points to Joran and his bunch of friends.. and his sugardaddy..
Klopt. Al denk ik wel dat bepaalde wegen niet onderzocht zijn, dus een tunnelvisie blijft mogelijk natuurlijk. Ik hoop zo dat ze de bewijzen nog vinden, oplossen deze zaak.
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:24:25 #182
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56868810
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:11 schreef Rosite het volgende:
we zaten op hetzelfde moment te posten wallie, nou ja, de mijne is er boven terecht gekomen.
voor mij al bekende bronnen. Maar deze hebben netzoveel waarde als Media, een niet te controleren verhaal, dat waar zou kunnen zijn
pi_56868887
Zoals we nu wel eens weten heeft Nathalee, net als al die anderen, tijdens haar vakantie gedronken.

So what? Al die scholieren dronken tijdens hun vakantie. De een wat meer en de ander wat minder.
Verandert dat iets aan het feit dat getuigen haar als laatste met Joran en twee vrienden in de auto hebben zien wegrijden en dat ze daarna nooit meer is gezien?

Waarom maakt iedereen zich daar zich zo druk over? Als het een ander meisje was geweest in plaats van Nathalee dat was verdwenen, waren er ook wel weer verhalen bedacht.

Ik geloof geen biet van dat negatieve geklets over Nathalee. Sommige verhalen zijn aantoonbaar onjuist.

Waarom doen mensen dat? Worden ze ervoor betaald ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door kinkajoe op 20-02-2008 21:25:26 ]
pi_56868931
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

voor mij al bekende bronnen. Maar deze hebben netzoveel waarde als Media, een niet te controleren verhaal, dat waar zou kunnen zijn
nou, dan heb je ze niet gelezen. Hoeft ook niet hoor, kost je dagen almetal, maar wat jij schrijft erover geeft niet weer wat deze sites doen en wat er op staat. 1 van de sites geeft bijvoorbeeld o.a. een mediaoverzicht als deel ervan, en reflecteert er ook hier en daarop. Maar goed, kijk maar wat je er mee doet en of je er iets mee doet.
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:29:17 #185
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56868949
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:27 schreef kinkajoe het volgende:
Zoals nu wel eens weten heeft Nathalee, net als al die anderen, tijdens haar vakantie gedronken.

So what?

-knip-

Waarom doen mensen dat? Worden ze ervoor betaald ofzo?
Jammer genoeg wel, Media managent heet het, het witte huis is er ook erg goed in geworden.
Wiki maar een op Rendon group. En nee die hebben hier niets mee te maken, maar zitten in het zelfde ahum vakgebied
pi_56869010
Interesting dat van die Rendon group, ongelooflijk zeg. Daarom moet je dus zo uitkijken met die media.
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:33:21 #187
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56869052
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:31 schreef Rosite het volgende:
Interesting dat van die Rendon group, ongelooflijk zeg. Daarom moet je dus zo uitkijken met die media.
they are the very best at what they do....
pi_56869216
Ja, ik heb net even wat zitten lezen over die randon groep, had er nog nooit van gehoord. Tja, o, o, wat een dieptrieste ellende, nou ja, als je maar goed probeert te blijven nadenken, is het enige wat je kan doen. Maar ze zullen wel heel geraffineerd zijn.
pi_56869637
rosite leuk dat je hier wat linkies post maar die stonden hier in december al op
het gaat er meer om wat je zelf te melden hebt natuurlijk
ik ken al die websites en forums ook en vind dat de meeste info staat op SM

http://www.riehlworldview(...)_holloway/index.html (helemaal naar beneden scrollen en daar

als je andere mensen persoonlijk aanvalt heeft dat weinig zin volgens mij ,het zijn gewoon mensen die hun best doen er er veel tijd instoppen om mogelijk iets te weten te komen wat bijdraagt tot een oplossing en opening .
zo leest fam de vries hier ook en vd sloot ook !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56869861
dank je Johan, maar ik ben echt niet bezig persoonlijk aan te vallen, maar als ik gedwongen wordt bepaalde versies en gedachten en beelden perse als de waarheid te moeten lezen, nee, dank je. En SM, doe je best, lees het, doe ik ook, maar ik ben zeer voorzichtig met zomaar voor waar aan te nemen wat daar staat. En eerder heb ik geprobeerd van gedachten te wisselen, maar ik voelde me afgemaakt worden door een bepaald persoon. En of de vries en van der sloot hier lezen, nou, je bent goed geinformeerd als je dat weet zou ik zeggen, maar het maakt verder niet uit, join the club zou ik dan tegen ze zeggen en laat wat van je horen.
pi_56870197
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:29 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Jammer genoeg wel, Media managent heet het, het witte huis is er ook erg goed in geworden.
Wiki maar een op Rendon group. En nee die hebben hier niets mee te maken, maar zitten in het zelfde ahum vakgebied
En het geld voor de campagnes om Nathalee zwart te maken komt ergens vandaag.
pi_56870292
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat, naast de negatieve publiciteitscampagne enkele mensen anti Nathalee posten gewoon omdat ze anti-Amerika zijn. Ik denk dat het feit dat Nathalee een Amerikaanse is, hier eventjes niets mee te maken heeft.
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:21:24 #193
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56870313
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef kinkajoe het volgende:

[..]

En het geld voor de campagnes om Nathalee zwart te maken komt ergens vandaag.
Yep van de ATAB......volgens mij

Aruban Toerist Associates Board, die hebben een media management bedrijf ingehuurd omdat ze vonden dat Aruba onterecht zwart werd gemaakt in de US media.
pi_56870397
ik vond op een website van een detective buro een foto die op 30 mei 2005 deze foto heeft getrokken volgens mij van google earth.
waarom precies op die datum ben ik nog niet achter
klik op de foto voor een grotere

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:27:32 #195
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56870471
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef johan555 het volgende:
ik vond op een website van een detective buro een foto die op 30 mei 2005 deze foto heeft getrokken volgens mij van google earth.

[ afbeelding ]
Intressant, heb namelijk contact met Digital globe en die zeggen dat ze geen imagery hebben op 30 mei 2005
(DG is een belangrijke bron ook voor Google earth/maps) en van google maps op 30 mei betekend jammer genoeg dat
de foto ouder is dan 30 mei (Google is jammer genoeg niet near realtime)
pi_56870472
ik hoop dat er eens een klokkenluider in aruba naar voren komt.
eind 2009 zijn er verkiezingen, misschien dat er dan beweging in komt.
of een kroongetuige, misschien zijn daar mogelijkheden.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56870571
nog erger rosite als je echt veel leest zoals je zegt
ben je hier blijkbaar niet bij het begin begonnen ha ha
ik heb dit tropic gestart op 19 dec 2007

Natalee Holloway (in the rebound)
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:35:29 #198
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56870710
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef johan555 het volgende:

[ afbeelding ]
Sorry johan555 maar dit is onzin, kijk even op

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=12.579392,-70.044537&spn=0.007058,0.009409&t=h&z=17

en dan zie je dat die 2 identiek zijn. Dit is niet van 30 mei 2005
pi_56870811
is die foto ouder denk je ?
pi_56870878
ja zie het ,dan is die er later bij gezet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')