En dat uit jouw mondquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb regelmatig de neiging, maar ben meer van het denken en/ of mompelen: 'hufter', 'achterlijke trut', 'stomme kloot', 'rij door slome', etcAlleen als anderen echt heel aso of dom bezig zijn.
O, geen middelvingerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:50 schreef geppie het volgende:
Mwah...ben zelf meer van het toeteren of lichtsignalenVolgens mijn vriend erg aso
Je kent me niet half.quote:
moest je maar niet bij mij doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:45 schreef Conjooo het volgende:
Regelmatig.. ik kan me normaalgesproken best inhouden maar soms..![]()
Ook regelmatig op de fiets (sla ook wel eens op een autoruit, altijd grappig hoe ze dan schrikken![]()
)
quote:
O je steekt je vinger maar zo vaak op als je wil, maar je moet wel van mijn auto afblijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Want?
Heb zelf ook wel eens m'n vinger opgestoken tegen aso's die niet konden rijden; soms resulteerde dat in kleine kutgolfjes die dan opeens stoppen en de achtervolging inzetten.
Go ahead, make my day.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:09 schreef Catch22- het volgende:
O je steekt je vinger maar zo vaak op als je wil, maar je moet wel van mijn auto afblijven.
Met dat soort dingen moet je dus uitkijken als je naar een andere stad gaat. Dan kun je nog wel eens voor verrassingen komen te staan als mensen net zo heetgebakerd reageren als jijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:35 schreef Catch22- het volgende:
Maargoed, ik woon in Emmen en hier zijn de mensen nog rustig, dus het hoeft niet zo vaak
Sorry hoor, maar jij lijkt me de enige persoon dit verhaal die een middelvinger verdient.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Een keertje. Situatie: Tweebaansweg A4. 's Nachts rond een uurtje of 1. Helemaal geen auto te zien, behalve ik en een vrouw voor me. Ik reed behoorlijk hard (+-150) En dat vond mevrouw niet zo tof ofzo, want ze ging expres naar links en bleef daar rijden. Toen ben ik er maar rechts voorbij gegaan, en kon ze de welgemeende vinger krijgen.
Teringmoraalridders in het verkeer
En toen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:28 schreef Loohcs het volgende:
Twee minuten gediscussieerd, maar niet tot overeenstemming gekomen.
Want?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij lijkt me de enige persoon dit verhaal die een middelvinger verdient.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij lijkt me de enige persoon dit verhaal die een middelvinger verdient.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Ik heb geen auto / rijbewijs maar ik zelf erger me hier al kapot aan!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
Ja.
Naar teringlijers die geen richting aangeven bij 't verlaten van een rotonde.
Het is leuker als ze knipperen om naar rechts te gaan op een rotonde en dan erachter komen dat ze toch rechtdoor moeten en gewoon het knipperlicht aan laten staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb geen auto / rijbewijs maar ik zelf erger me hier al kapot aan!
Wij dus wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:18 schreef MacKniver het volgende:
Als ik boos word heb ik echt niet de neiging om een middelvinger op te steken. Dat zou mijn agressie niet sussen ofzo
Ja, dat mag niet he. Want je kwam aan z'n auto.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:45 schreef Rutger1983 het volgende:
ik sloeg op het dak van een auto die mij van het zebrapad af probeerde te rijden. Kwam die kerel terugrijden en achter me aan
Iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, dat mag niet he. Want je kwam aan z'n auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |