abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56826021
gedaan?

Vanmiddag was het zo ver. ik was het zat. ik stak mijn middelvingerop en ja hoor de auto stopte nog voor me.

Wie heeft het ook wel eens meegemaakt dat de auto voor je stopte. of steek jij nooit je vinger uit.

Ik heb het nu wel geleerd en steek echt nooit meer mijn middelvinger op .

Gewoon omdat ik geen zin meer heb om mijn gelijk goed te praten tegen iemand anders die denkt dat hij gelijk heeft. Zinloze discussies op de weg dus.
pi_56826153
Wel op de fiets, als er zo'n oto door een plas heen scheurt en ik er heul onder zit
pi_56826192
Ja op de fiets middelvinger tegen auto opsteken omdat ze dan keihard langs je scheuren, door een plas rijden waardoor je zeiknat wordt, als ze op het fietspad gaan rijden (vandaag nog gehad) of als ze gewoon niet kunnen rijden.

Een keertje gehad dat diegene stopte en iets schreeuwde uit ze raampje
pi_56826211
Op de fiets idd wel eens ooit, als je afgesneden word of zo
  maandag 18 februari 2008 @ 22:39:24 #5
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56826286
Jah vooral bij vrouwen van 50-55 met dikke suv die geen voorrang geven. Bah wat haat ik dat soort volk
happen naar de baas
pi_56827485
Meestal op de fiets idd.
Als die auto's zo hard toeteren dat je de tyfus schrikt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_56829052
Ja.
Naar teringlijers die geen richting aangeven bij 't verlaten van een rotonde.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:25:16 #8
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56829090
Ja en metrochauffeurs die voor je wachten als je het perron oprent. Net voor de deur stoppen en spontaan je middelvinger opsteken en blijven staan voorde volgende metro.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56829192
Ik heb regelmatig de neiging, maar ben meer van het denken en/ of mompelen: 'hufter', 'achterlijke trut', 'stomme kloot', 'rij door slome', etc Alleen als anderen echt heel aso of dom bezig zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56829243
Oh ja hoor. Naar linksplakkers, mensen die snijden en nog veel meer kutvolk. Heb ook al vaker gehad dat ze wilden stoppen ja. Vervolgens vrolijk toeterend al middelvinger opstekend er voorbij rijden . Net alsof het zin heeft om met zulk volk een discussie aan te gaan .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_56829251
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb regelmatig de neiging, maar ben meer van het denken en/ of mompelen: 'hufter', 'achterlijke trut', 'stomme kloot', 'rij door slome', etc Alleen als anderen echt heel aso of dom bezig zijn.
En dat uit jouw mond .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_56829347
Net op de snelweg. 5 baansweg, ik probeer een vrachtwagen in te halen en die kerel geeft richting aan en komt zonder te kijken naar links. Dus ik wijk uit naar de derde baan. Daar komt net een of andere gefrustreerd mannetje aan rijden die het niet echt leuk vond dat ik me opeens op zijn baan bevond. Dus hij begint te toeteren en houdt z'n grootlicht aan. Toen heb ik even een silhouet van mijn middelvinger laten zien.
pi_56829365
Regelmatig.. ik kan me normaalgesproken best inhouden maar soms..

Ook regelmatig op de fiets (sla ook wel eens op een autoruit, altijd grappig hoe ze dan schrikken )
pi_56829428
1 keer maar in heel mijn leven en net op dat moment reed toevallig een politiewagen langs, en het leek alsof ik mijn vinger tegen de agenten opstak. !

Blijkbaar zijn ze het gewend en ze reden door. (wat ook raar is )
pi_56829439
Mwah...ben zelf meer van het toeteren of lichtsignalen Volgens mijn vriend erg aso
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_56829467
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:50 schreef geppie het volgende:
Mwah...ben zelf meer van het toeteren of lichtsignalen Volgens mijn vriend erg aso
O, geen middelvinger
pi_56829581
Nee dat doe ik echt nooit.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_56829623
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:36 schreef Mikkie het volgende:

En dat uit jouw mond .
Je kent me niet half.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56829633
Ik steek regelmatig me middelvinger op icm groot licht en claxoneren....maak per jaar gouw 60k km en dan maak je wel eens wat mee...

Mensen die je afsnijden omdat je niet snel genoeg op (kan) trekt of gewoon domweg niet kijken maar van baan wisselen ofzo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 01:18:12 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56829687
Ja hoor. Op de fiets naar lullo's waarvan ik vaak op hetzelfde punt geen voorrang krijg. Vanmiddag nog.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:54:52 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56834830
Ja, heb het een keer gedaan toen ik rechtdoor wilde en de auto naast me wilde ineens rechtsaf. Volgensmij had ik toch echt voorrang. Ik stak mijn vinger vrij duidelijk uit maar die asshole reed gewoon door. Ik wou bijna wat schreeuwen maar dat vond ik toch iets te ver gaan
Maar ik doe het echt alleen als ik afgesneden wordt oid en echt hard moet remmen zoals toen. Bij andere dingen zucht ik gewoon en fiets ik door. Er zijn zoveel n00bs in het verkeer. Doe je niks aan. Behalve dan zelf opletten.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_56835164
Ik doe dat nooit, ik ben meer van het verbaal schelden in de auto... Op de fiets hou ik me eigenlijk altijd rustig.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:12:27 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56835229
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:45 schreef Conjooo het volgende:
Regelmatig.. ik kan me normaalgesproken best inhouden maar soms..

Ook regelmatig op de fiets (sla ook wel eens op een autoruit, altijd grappig hoe ze dan schrikken )
moest je maar niet bij mij doen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:24:31 #24
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56835511
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:12 schreef Catch22- het volgende:

moest je maar niet bij mij doen

Want?

Heb zelf ook wel eens m'n vinger opgestoken tegen aso's die niet konden rijden; soms resulteerde dat in kleine kutgolfjes die dan opeens stoppen en de achtervolging inzetten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:27:12 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56835583
Jawel hoor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')