Je zou anders nog voor de zekerheid je dierenarts kunnen bellen, misschien kan hij je telefonisch nog advies geven?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:49 schreef Sebasser het volgende:
Ik hoorde net van iemand dat ik hem koffiemelk moest geven om het braken te stimuleren, en nu lees ik net (nadat ik koffiemelk had toegedient) dat dat juist niet moet.
nu is ze iig buiten.. sprong opeens weg toen ik de deur even opendeed..
Ze heeft al een keer eerder een klein beetje weten binnen te krijgen, na een beetje raar gedrag ging alles verder goed.
Die kan ik niet rond deze tijd bellen, dierenambulance om advies vragen een mogelijkheid?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Je zou anders nog voor de zekerheid je dierenarts kunnen bellen, misschien kan hij je telefonisch nog advies geven?
Ik weet niet wat het precies voor schade doet.
Dan is ze al verslaafd. Ik zou morgen nicotine-pleisters kopen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:49 schreef Sebasser het volgende:
Ik hoorde net van iemand dat ik hem koffiemelk moest geven om het braken te stimuleren, en nu lees ik net (nadat ik koffiemelk had toegedient) dat dat juist niet moet.
nu is ze iig buiten.. sprong opeens weg toen ik de deur even opendeed..
Ze heeft al een keer eerder een klein beetje weten binnen te krijgen, na een beetje raar gedrag ging alles verder goed.
Godsamme, hoe verzint ie hetquote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik stelde net een sigaret samen uit mijn pakje shag
Mijn oom rookte de hele dag lang tot z'n 98ste toen ie overleed.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:22 schreef SIRfuckalot het volgende:
maakt niets uit dat een kat shag eet ...
de mijne deed dat ook altijd (wel kleine plukjes en kwijlen dat ie deed) en die is 22 geworden
quote:Het gif (nicotine) werkt vooral op de skeletspieren en het autonooom zenuwstelsel, zodat in ernstige gevallen sterfte door verstikking optreedt (de ademhalingspieren worden verlamd).
Mja dat is de tabaksplant, ik weet niet hoe het zit met gewoon tabak.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:40 schreef Sebasser het volgende:
jezus, ik hoop maar dat hij het goed maakt buiten.
Nog een jong katje van 3/4 jaar.
Dat gaat niet in deze buurt, ze kan overal zitten.. ik heb in een straal van 500 meter om het huis gezocht, maar niet gezien..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef Barbaaf het volgende:
Je bent haar niet aan het zoeken?
Grappig, mijn schoonouders hadden een kat die helemaal wild werd -met mijn pakje shag- als mijn pakje shag op tafel lag. De kat is nu geRIPped, maar dacht niet dat dat door de shag kwam.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik stelde net een sigaret samen uit mijn pakje shag, vervolgens leg ik hem open naast me neer om eerst een fles drinken te halen.
Ik kom terug, en mijn kat blijkt te eten uit mijn pakje shag, ik weet niet hoeveel ze precies heeft gehad..
Iemand die weet of dit schadelijk is? en vooral of ik niet ff naar de dierenarts moet gaan?
Dat doet die van mij ook, ik moet mijn pakjes altijd goed opbergen of hoog wegleggen anders wordt ze idd helemaal wild..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:58 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Grappig, mijn schoonouders hadden een kat die helemaal wild werd -met mijn pakje shag- als mijn pakje shag op tafel lag. De kat is nu geRIPped, maar dacht niet dat dat door de shag kwam.
Gelukkig maar, misschien heeft ze het al uitgekost.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef Sebasser het volgende:
Hij is binnen, en maakt het voor zover ik kan zien goed.
Het laten braken heeft alleen nut als het gebeurd binnen een half uur na inname.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:45 schreef makkie88 het volgende:
vinger in dr keel steken
Fijn te lezen dat hij weer binnen is.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef Sebasser het volgende:
Hij is binnen, en maakt het voor zover ik kan zien goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |