Nou ja, je bent in goed gezelschap.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn, maar bedankt.
Hey single's dip of wat vervelends gebeurd ?quote:
Nog een reden dat het er niet van is gekomen, dat daten? Omdat je met je hoofd bij die jongen zit/zat?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:20 schreef Loveaholic het volgende:
Ik meld me. Ik ben sinds eind vorig jaar single. Sindsdien nog niet gedate, maar ik zou wel willen. Helaas is degene, die ik wel leuk vind (of vond, dat weet ik nog niet) weer bezet.
De jongens, die interesse in me hebben vind ik niets (behalve die ene jongenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog een reden dat het er niet van is gekomen, dat daten? Omdat je met je hoofd bij die jongen zit/zat?
bespeur ik hier een potentiele triosympathisant? (3 keer woordwaarde)quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef MLI het volgende:
Zo. Ik leef nog. En sinds een paar dagen weer wat beter in mijn vel, meer bezig met school en minder met mannen. Erg leuk aanbod gehad voor een zomerbaantje, maar ik weet nog niet hoe serieus het is. Maar als het doorgaat, heb ik geen tijd voor een eventueel vriendje, dat staat we vast. Oh ja: beetje scary ontwikkeling maar ik begin een beetje gevoelens te ontwikkelen voor een vriendin van me, dus even wat afstand nemen. Wel zo handig want zij valt alleen op jongens en ze heeft een vriend. Sowieso vind ik vrouwen steeds interessanter worden.
No way: ik deel mijn meiden met niemand!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
bespeur ik hier een potentiele triosympathisant? (3 keer woordwaarde)
Al die negativiteit in dit topic! Single zijn is tofquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey single's dip of wat vervelends gebeurd ?
idd lekker stappen daar.. Soho!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:27 schreef .Pas het volgende:
Londen is heeeel leuk! Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |