Vroegâh nog wel eens op de BBC. En ik hoop ook op E!...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:31 schreef RacerDKB het volgende:
Dat wordt toch uberhaupt niet in Nederland uitgezonden?
Kan ik ook niet ontvangenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
Op Pro 7, Duitse zender.
Hun Programma:
00:30 Oscar 2008 - Der Countdown
01:00 Die ProSieben Red Carpet Show
02:00 Oscar Preshow 2008
02:30 Oscar 2008 - Live
Méén je dat...?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:41 schreef Andyvie het volgende:
Heb je wel digitale tv? Film1 zend die dag namelijk ongecodeerd uit. Dus zelfs als je geen abonnement hebt, kun je het wel zien.
Sorry, ik schreef ook een beetje te snel misschien...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet gezien.
Moet je nog wel digitale tv hebben natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 19:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Méén je dat...?![]()
Ik ben gered!!!
UPC...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moet je nog wel digitale tv hebben natuurlijk
edit ja heb je dus blijkbaar
Zo...! Dat zijn niet de minsten...!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
en daarvoor ook nog enkele films ongecodeerd. toe maar jullie worden verwend
10.45u. An American in Paris (OSCAR® winnaar 1952)
12.40u. Gone with the Wind (OSCAR® winnaar 1940)
16.35u. Battle of Citizen Kane – documentaire
18.25u. Citizen Kane (OSCAR® winnaar 1942)
20.25u. A Streetcar Named Desire (OSCAR® winnaar 1952)
22.30u. Casablanca (OSCAR® winnaar 1944)
Die heb ik allemaal al gezien.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
en daarvoor ook nog enkele films ongecodeerd. toe maar jullie worden verwend
10.45u. An American in Paris (OSCAR® winnaar 1952)
12.40u. Gone with the Wind (OSCAR® winnaar 1940)
16.35u. Battle of Citizen Kane – documentaire
18.25u. Citizen Kane (OSCAR® winnaar 1942)
20.25u. A Streetcar Named Desire (OSCAR® winnaar 1952)
22.30u. Casablanca (OSCAR® winnaar 1944)
Oh wat zonde, ik dacht dat het 23 op 24 was...! :Squote:Op maandag 18 februari 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
Is Film1 die dag gratis met elk UPC abbo? Vet!
Toch wel beetje jammer dat het op de nacht van 24 op 25 wordt uitgezonden om half 3 en ik dan 8 uur op moet staan
Vorig jaar heb ik de hele show via die TVUplayer gekeken, daarmee kun je een heleboel zenders gratis bekijken. Waaronder dus ABC.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:47 schreef dutch-mamma het volgende:
Nergens een streampje online? Ik heb een laptop mee...
Okee, bedankt voor de tip, ik ga hem vanavond op de laptop zetten!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de hele show via die TVUplayer gekeken, daarmee kun je een heleboel zenders gratis bekijken. Waaronder dus ABC.
Moet nog steeds een uitzoeken hoe dat werkt met het zoeken van Film1 op m`n digitale kastje
En ik heb maandag lekker vrij gevraagd![]()
Klopt, en daar zitten nu ook voorpremieres bij (vorige jaren had ik de meeste al gezien).quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:13 schreef RuneRose het volgende:
Kan in Tuchinkski ook geloof ik. VOor 25 euro kan je dan de hele dag oscarkandidaten kijken, en vervolgens de oscars live in de bios.
omg omg omgquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:00 schreef burgwal het volgende:
Hierbij hoe je het moet kijken bij de verschillende digitale tv aanbieders met zendernummer die ongecodeerd uitzendt zondag(zie http://www.film1.nl/oscars/programma.php)
UPC 101
@Home 111
CanalDigitaal 11
Casema 101
Multikabel 38
Delta 11
Caiway 301
Tele2 30
Je moet ook vrij vragenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:04 schreef Cee het volgende:
[..]
omg omg omg![]()
Ik ga maandag liters koffie drinken op m'n werk vrees ik.
Wel weer jammer dat ze There Will Be Blood en Into the Wild op zondag tegelijk laten draaien, waardoor je moet kiezenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:34 schreef California het volgende:
Klopt, en daar zitten nu ook voorpremieres bij (vorige jaren had ik de meeste al gezien).
There Will Be Blood, Into the Wild, The Savages, Across the Universe.
bij mij is dat iig niet het geval..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:10 schreef Ori het volgende:
Bij @Home is het tegenwoordig kanaal 101, die hebben een tijdje geleden de indeling veranderd.
En als ze echt gul zijn, zijn ook 1.2 en 1.3 ongecodeerd, maar dat zal wel niet
Vanuit mijn tijdelijke verblijfplaats (Parijs): bedankt!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef Davey538 het volgende:
voor mense zonder digitale tv en dus geen film 1
hier is het op internet te kijken in hd formaat: http://www.channelsurfing.net/watch-abc.html
ik lees hierzo:quote:Op zondag 24 februari 2008 19:58 schreef Palomar het volgende:
Is het ook te zien met Digitenne? Ik heb nl. nog ergens zo'n usb-ontvangertje liggen waar je normaal alleen publieke omroepen mee kunt kijken.
Geniale site, super bedankt!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef Davey538 het volgende:
hier is het op internet te kijken in hd formaat: http://www.channelsurfing.net/watch-abc.html
graag gedaan, er is trouwens ook een live verslag te luisteren op radio 1. maar met beeld is het leuker (http://www.channelsurfing.net/watch-abc.html) 1 ding installeren en live naar zender ABC kijken. rond 2 uur is het daar live te zienquote:
Deze site wil niet meer!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:27 schreef Davey538 het volgende:
Casema is dus kanaal 100quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:00 schreef burgwal het volgende:
Hierbij hoe je het moet kijken bij de verschillende digitale tv aanbieders met zendernummer die ongecodeerd uitzendt zondag(zie http://www.film1.nl/oscars/programma.php)
UPC 101
@Home 111
CanalDigitaal 11
Casema 101
Multikabel 38
Delta 11
Caiway 301
Tele2 30
bij mij werkt hij nog perfect nu staat er een een of ander basket bal iets op, maar het kan aan je internet liggen. heb ik ook al eerder gehad. gewoon alles wat internet vereist afsluiten, dus ook msn enzo als dat aanstaat. en dan heb je kan dat hij het weer doet.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Tom89 het volgende:
[..]
Deze site wil niet meer!... Eerder deze avond al even gecheckt en toen deed ie het fantastisch, nu laadt ie alleen de banners. Hebben meer mensen dit?
Toen was ik nog bijna zo neurotisch om de webpagina maar de rest van de avond open te laten staan, maar uiteindelijk toch maar even afgesloten met het idee 'daar kan ik over een paar uur ook nog wel op'.
Kent iemand nog een andere site? Of een oplossing? De site zal wel overbelast zijn of wat dan ook.
Heb op m'n PC TVUplayer al draaien, maar de zenders die ik kon vinden die het uit zullen zenden (NRK1 en CCCTV 6) hebben vreselijk signaal.
Balen zeg, had de 'ceremonie' graag gevolgd. Heb helaas geen digitale televisie, dus ben een beetje afhankelijk van het internet.
denkd at je het gewoon een paar keer moet proberen. Of gewoon wachten. Bij mij doet ie het nu ook gewoon. Had hem eerder op de avond ook al geprobeerd en aan laten staan, maar toen ging ie op een gegeven moment ook stilstaan. Dus maakt denk ik niet uit of je hem nu open laat staan of niet...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef Tom89 het volgende:
[..]
Deze site wil niet meer!... Eerder deze avond al even gecheckt en toen deed ie het fantastisch, nu laadt ie alleen de banners. Hebben meer mensen dit?
Toen was ik nog bijna zo neurotisch om de webpagina maar de rest van de avond open te laten staan, maar uiteindelijk toch maar even afgesloten met het idee 'daar kan ik over een paar uur ook nog wel op'.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:04 schreef Davey538 het volgende:
[..]
graag gedaan, er is trouwens ook een live verslag te luisteren op radio 1. maar met beeld is het leuker (http://www.channelsurfing.net/watch-abc.html) 1 ding installeren en live naar zender ABC kijken. rond 2 uur is het daar live te zien
wel redelijke internet verbinding vereist. en in internet explore onder pagina kan je inzoemen, zo heb ik op 200% full screen. en prima beeld
Nuttige bijdrage, top!quote:
Hoop 't ook. Heb inmiddels m'n macbookje opnieuw opgestart, airport paar keer aan en uit gezet en zowel safari als firefox tig keer herstart. Maar het blijft zwart.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage, top!
Hoppelijk kan ik het vanavond zien via dat channelsurfing.
Duurt tot half zes.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:39 schreef rooie60 het volgende:
Tot hoe lang duurt het ik neem het op vanaf 01.30 als de uitreiking begint ,voor een collega,neem aan dat 4 uur genoeg is??
Bij mij deed 'ie het ook, maar net hield hij er opeens weer mee op.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:39 schreef Chielus het volgende:
He Channelsurfing werkt opeens. Strake streaming, geluid loopt goed, geen buffers. Nu nergens aankomen en even volhouden tot 2 uur. (alléé'n fokken dan)
of anders via TVU-player?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:32 schreef MMaRsu het volgende:
bij mij niet misschien moet ik het met IE proberen?
Geweldige avatar biggetje
resolutie instellen op 640x480 oid....?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is channelsurfing ook full screeen te krijgen en zo ja, hoe ?
druk op page rechtsboven, dan zoom en dan 200%quote:Op maandag 25 februari 2008 00:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is channelsurfing ook full screeen te krijgen en zo ja, hoe ?
ik zie geen knop rechtsbovenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:40 schreef biggetje het volgende:
[..]
druk op page rechtsboven, dan zoom en dan 200%
Rustigggggquote:Op maandag 25 februari 2008 00:54 schreef JeanVe het volgende:
Het is ook rechtsONDER i.p.v. rechtsboven!!!!!!!!!
Luister de Jeugd van Tegenwoordig, dat helpt.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:56 schreef JeanVe het volgende:
Bedankt voor je kalmerende woorden, hoewel ze onnodig zijn! Ik val half in slaap en hoop dat ik de nacht doorkom!
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Luister de Jeugd van Tegenwoordig, dat helpt.
Idd, die Amerikanen zijn vreselijk: OH MY GAWD, how on earth could she be wearing that?? like oh mt god it's an disgrace to fashion, no humanity oh my goooood.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:58 schreef MissHobje het volgende:
De parade is altijd zo leukdat gezever over wie wat draagt enzo.. lekkere wegkijk tv voor de nacht
Ik kan em niet vinden, ik doe vast iets foutquote:
Waar?quote:Op maandag 25 februari 2008 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd, die Amerikanen zijn vreselijk: OH MY GAWD, how on earth could she be wearing that?? like oh mt god it's an disgrace to fashion, no humanity oh my goooood.
Top , die werktquote:Op maandag 25 februari 2008 01:03 schreef JeanVe het volgende:
Ik wil wel kwalitatief wakker blijven!!
Ik heb trouwens nog een goeie streamer ontdekt: http://www.andromedanet.com/tvtuner_abc7kabc.html
[..]
Kijk je ook?quote:Op maandag 25 februari 2008 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is dit het live meelul topic ?
Deze of De Oscars 2008 - Wie Wat Waar?!quote:Op maandag 25 februari 2008 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja je moet iets he als je geen film 1 heb, ik heb digitale tv van kpn, dus geen film 1 enzo. dus moet wel via zoiets als chennelsurfingquote:Op maandag 25 februari 2008 02:07 schreef Timo20 het volgende:
Die channelsurfing stream loopt wel nogal achter in vergelijking met Film1
hier nietquote:
Die werkt. Loopt een beetje achter. Maar je bent mijn held van de avond Timo.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:19 schreef Timo20 het volgende:
Iemand op het Empire forum postte deze link: http://www.raptorsnation.net/.
Weet niet of het werkt, heb t zelf niet geprobeerd
Werkt prima, kijken of deze het volhoudt, de rest is er allemaal al eens mee gestopt, vastgelopen of had buffer problemen.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:19 schreef Timo20 het volgende:
Omfg... Ik... ik... ik denk dat ik van je houd!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 02:19 schreef Timo20 het volgende:
idd veruit de sterkste streamquote:Op maandag 25 februari 2008 02:34 schreef Tom89 het volgende:
[..]
Omfg... Ik... ik... ik denk dat ik van je houd!!!
Eindelijk een die het doet!!!
WOEHOE...
![]()
![]()
Stream meekijken, hierboven ook gepost: http://www.raptorsnation.net/.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:13 schreef Raven_ het volgende:
Film 1 heeft nu storing -_- En zenden nu in 4:3 uit. Plus de ondertiteling is pleitte.
quote:Op maandag 25 februari 2008 02:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die werkt. Loopt een beetje achter. Maar je bent mijn held van de avond Timo.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |