Dat is niet helemaal waar. Ik ken zat mensen die een heel fatsoenlijke maaltijd kunnen bereiden hoor! En niet alleen aardappels, vlees en groenten. In de Churchillweg zit wel een restaurantje waar je voor vrij weinig kunt eten maar veel zit er inderdaad niet. Maar ik mis het totaal niet omdat wij altijd fatsoenlijk eten thuis. Regelmatig nodigen we mensen uit en de volgende keer eten we dan daar. Ook gezellig!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:01 schreef Blik het volgende:
[..]
bedoel eigenlijk de overige bevolking naast de studenten. De studenten zelf zijn allemaal zo arm als iets en willen nergens geld aan uit geven (minder dan in de gemiddelde studentenstad). Vandaar ook het totale gebrek aan goedkope fatsoenlijke eettentjes in Wageningen. Al die simpele Agro's en bio's zijn niet anders gewend dan iedere dag aardappelen, vlees en groenten te eten. Dus die zullen ook niet snel uit eten gaan.
Nou is Bennekom ook niet bepaald slecht bedeeld, dus dat heeft ook wel invloed op de winkels in Wageningen
Tuurlijk is niet iedereen zo, maar er zitten genoeg studenten in Wageningen die nauwelijks of nooit uit eten zullen gaan (denk ook eens aan al die Chinezen enzo, die leven helemaal in een andere wereld). En ik zit op een opleiding waar veel agro-technologen zitten, en die eten echt bijna iedere dag aardappelen, groente en vlees. Voor een studentenstad is het eigenlijk heel vreemd dat er geen goedkope eettentjes in de stad zitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik ken zat mensen die een heel fatsoenlijke maaltijd kunnen bereiden hoor! En niet alleen aardappels, vlees en groenten. In de Churchillweg zit wel een restaurantje waar je voor vrij weinig kunt eten maar veel zit er inderdaad niet. Maar ik mis het totaal niet omdat wij altijd fatsoenlijk eten thuis. Regelmatig nodigen we mensen uit en de volgende keer eten we dan daar. Ook gezellig!
Klopt, dat is zeker onmogelijk (buiten de friettent). En Chinezen..dat is een verhaal apart natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Tuurlijk is niet iedereen zo, maar er zitten genoeg studenten in Wageningen die nauwelijks of nooit uit eten zullen gaan (denk ook eens aan al die Chinezen enzo, die leven helemaal in een andere wereld). En ik zit op een opleiding waar veel agro-technologen zitten, en die eten echt bijna iedere dag aardappelen, groente en vlees. Voor een studentenstad is het eigenlijk heel vreemd dat er geen goedkope eettentjes in de stad zitten.
In Breda ging ik regelmatig uit eten voor 5 euro excl. drank. Dat kan ik nu nog steeds doen in Utrecht, maar in Wageningen is dat gewoon schier onmogelijk. En dat is erg jammer, want ik ga graag uit eten met medestudenten.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Studeren in Wageningen moet je gewoon niet willen...
En wat als je zelf lekker kookt met je huisgenoten om de beurt?? Ik heb eigenlijk ook zelden de behoefte om uit eten te gaan.. En nee, ik eet bijna nooit aardappels, groente en vlees in Wageningen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Tuurlijk is niet iedereen zo, maar er zitten genoeg studenten in Wageningen die nauwelijks of nooit uit eten zullen gaan (denk ook eens aan al die Chinezen enzo, die leven helemaal in een andere wereld). En ik zit op een opleiding waar veel agro-technologen zitten, en die eten echt bijna iedere dag aardappelen, groente en vlees. Voor een studentenstad is het eigenlijk heel vreemd dat er geen goedkope eettentjes in de stad zitten.
In Breda ging ik regelmatig uit eten voor 5 euro excl. drank. Dat kan ik nu nog steeds doen in Utrecht, maar in Wageningen is dat gewoon schier onmogelijk. En dat is erg jammer, want ik ga graag uit eten met medestudenten.
Wat is er mis met aardappels, groente en vlees? Ach met een beetje creativiteit valt er altijd wel wat fatsoenlijks op tafel te toveren. Soms ook pasta of pannekoeken ofzo. Prima te doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
En wat als je zelf lekker kookt met je huisgenoten om de beurt?? Ik heb eigenlijk ook zelden de behoefte om uit eten te gaan.. En nee, ik eet bijna nooit aardappels, groente en vlees in Wageningen.
Niks hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is er mis met aardappels, groente en vlees? Ach met een beetje creativiteit valt er altijd wel wat fatsoenlijks op tafel te toveren. Soms ook pasta of pannekoeken ofzo. Prima te doen
Tuurlijk, dat deed ik ook vaak toen ik in Breda studeerde. Maar heb toch af en toe de behoefte om even lekker wat te happen in de stad voor niet teveel geld( hoofdgerecht onder de 10 euro). In iedere studentenstad is dat mogelijk, maar helaas niet in Wageningen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
En wat als je zelf lekker kookt met je huisgenoten om de beurt?? Ik heb eigenlijk ook zelden de behoefte om uit eten te gaan.. En nee, ik eet bijna nooit aardappels, groente en vlees in Wageningen.
Netjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef Casparovvv het volgende:
Haarweg. Nummer 9 geloof ik.
Doe wel mee. Had ik de indruk gewekt dat het niet zo was? Moet wel werken de week na de AID dus zal niet deelnemen aan een introductietijd voor een vereniging. Heb ik sowieso geen zin in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
NetjesJe ging niet aan de AID meedoen he? Dat is dan wel weer jammer..wordt echt een leuke week!
Dat moet je ook niet willen. Studentenverenigingen, vooral in Wageningen, zijn overrated. Je hebt er naar mijn mening echt niet veel aan. Alleen maar veel verplichtingen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Doe wel mee. Had ik de indruk gewekt dat het niet zo was? Moet wel werken de week na de AID dus zal niet deelnemen aan een introductietijd voor een vereniging. Heb ik sowieso geen zin in.
Natuurlijk kun je het er best naar je zin hebben. Maar het is zeker niet een vereiste om te kunnen aarden in Wageningen zoals hierboven door iemand gesuggereerd wordt. Je moet iedereen op de vereniging te vriend houden, je bent een grote hechte club. Ook met mensen waar je eigenlijk helemaal niks mee hebt. Je moet verplicht aan allerlei activiteiten mee doen anders hoor je er niet bij, je moet bepaalde kleding aan, je moet je aan regels houden (ook buiten 'de soos'). Allemaal dingen die mij inderdaad niet trekken. Een beetje sociaal persoon kan makkelijk zelf vrienden maken waar je wél echt wat mee hebt. Ik zit pas 1,5 jaar in Wageningen maar vermaak me er prima zonder lid te zijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef GFA het volgende:
leo dan heb jij denk ik geen goed beeld wat ze bij die verenigingen allemaal doen
dat jij geen "verenigingsmens" bent wil nog niet zeggen dat anderen het daar niet naar hun zin kunnen hebben
GFA studeert zelf ook in W. trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |