Inderdaad vaag..quote:Op donderdag 18 september 2008 14:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een TV show die niet uitgezonden gaat worden..wat gaat er dan mee gebeuren? Beetje een raar verhaal, vind je niet? Maar nee, ik kan je niet verder helpen. Het is ook niet echt normaal om dat op school te doen he.
In het centrum, zijstraat van de Hoogstraat.quote:Op maandag 3 november 2008 10:00 schreef Casparovvv het volgende:
Waar is dat?
Oh. Is dat die straat met die coffeeshop of die met die betonnen balk die over de straat heen hangt?quote:Op maandag 3 november 2008 10:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In het centrum, zijstraat van de Hoogstraat.
Ik heb geen idee..quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Oh. Is dat die straat met die coffeeshop of die met die betonnen balk die over de straat heen hangt?
Bij de Vlaam is alles goed. Heb er nooit koffie gedronken maar het kan haast niet slecht zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef Casparovvv het volgende:
Wat zijn trouwens de meest relaxe plekken voor een goede kop koffie/cappucino/espresso? Met goed bedoel ik lekker, en een professionele bediening. Het duurde bij een van die tenten op de markt namelijk een eeuwigheid voordat onze taart werd geserveerd.
Met die betonnenbalk, maar ik wil in een van die appartementjes daarzo...quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Oh. Is dat die straat met die coffeeshop of die met die betonnen balk die over de straat heen hangt?
Wil je of kun je erin? Kamers krijgen is volgens mij nog niet zo makkelijk..quote:Op maandag 3 november 2008 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met die betonnenbalk, maar ik wil in een van die appartementjes daarzo...
Via woonstede, maar het zijn lotingwonen dus het is net geluk hebben als ik uitgeloont word. Maar ik heb in elk gevalm mijn zinnen gezet op wageningen centrum...quote:Op maandag 3 november 2008 23:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wil je of kun je erin? Kamers krijgen is volgens mij nog niet zo makkelijk..
Ja doen ze wel, weet ik bijna zeker.quote:Op maandag 3 november 2008 23:28 schreef Casparovvv het volgende:
Daar zat ik ook mee in het hoofd, maar ik vroeg me af of ze daar uberhaupt koffie serveren...
Dat is prima. Maar het maakt opzich niet uit waar je woont in Wageningen, je bent overal zo.quote:Op maandag 3 november 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Via woonstede, maar het zijn lotingwonen dus het is net geluk hebben als ik uitgeloont word. Maar ik heb in elk gevalm mijn zinnen gezet op wageningen centrum...
De coffeeshop zit in ieder geval een straat verderop.quote:Op maandag 3 november 2008 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar het maakt opzich niet uit waar je woont in Wageningen, je bent overal zo.
Wageningen-Hoog misschien uitgezonderd.
Succes in ieder geval!
Word dan mijn eerste joint... Maar heb je er veel last van?quote:Op maandag 3 november 2008 23:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
De coffeeshop zit in ieder geval een straat verderop.
Op de markt boodschappen doen wordt lastig, daar zit niet zo veel. De (grote) supermarkten zitten net buiten het centrum (AH, C1000 en SuperCoop). Comazuipen zul je veelal bij Unitas of één van de verenigingen, ergens thuis of in flatkroegen doen denk ik, is financieel in ieder geval aan te raden. Maar dat is dus niet altijd in het centrum. Maar opzich kun je er prima wonen hoor. Maar sta je er niet op blind, er zijn meer goede plekjes te vinden.quote:Op maandag 3 november 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Word dan mijn eerste joint... Maar heb je er veel last van?
Het voordeel van in het centrum wonen, je stapt je deur uit, loopt een paar meter en je zit in de bedrijvigheid. Lekker op de markt je boodschapjes doen. Je lazerkachelzuipen en naar huis kruipen. dat soort dingen....
Andere keuze is arnhem-cerntrum/spoorhoek/spijkerkwartier of nijmegen-neerbos, waarvan nijmegen alleen een keus is omdat het dicht bij mijn werk is...quote:Op maandag 3 november 2008 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Op de markt boodschappen doen wordt lastig, daar zit niet zo veel. De (grote) supermarkten zitten net buiten het centrum (AH, C1000 en SuperCoop). Comazuipen zul je veelal bij Unitas of één van de verenigingen, ergens thuis of in flatkroegen doen denk ik, is financieel in ieder geval aan te raden. Maar dat is dus niet altijd in het centrum. Maar opzich kun je er prima wonen hoor. Maar sta je er niet op blind, er zijn meer goede plekjes te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |