Dat moet toch gewoon iedereen vanuit Ede? Aangezien er gewoonweg geen station is?quote:Op maandag 15 september 2008 20:17 schreef De_Fotograaf het volgende:
[..]
juist.. dan ben je in Ede .. maar dan moet je nog met de bus ( of fiets als je een ECHTE bent) naar wageningen
quote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef Reflectionne het volgende:
Over die opleiding weet ik niks
Over Van Hall Larenstein:
Alles is in het Engels (Ja álles ook al is dat op de uni niet zo) De leraren zijn daarentegen wel slecht in Engels (de meeste). Het zijn vaak kleine klasjes.. En het is een zootje, je hoort veel (te) laat, je moet overal zelf achteraan (niet altijd slecht maar oo niet altijd handig als eerste jaars die niet alles weet in e school) Cijfers van tentamens krijg je laat etc.. Opeens komt er iemand achter dat hij volgens de school z'n tentamens niet heeft gehaald in e eerste periode (Terwijl dat wel zo is) problemen problemen..
Máár, de leraren zijn wel heel sociaal en je hebt met de meeste wel goed contact (niet zo'n verschil dat je ze met u aanpsreekt oid.. Veel leraren mogen we zelfs met de voornaam aanspreken) (Ik weet overigens niet hoe dat op andere hogescholen gaat). Het is opzich wel gezellig en asl je zelf alles goed in de gaten houdt en blijft zeuren en volhouden krijg je je dingen ook wel voor elkaar. (Maar dus wel óveral zelf achteraan).
In elke klas zitten wel wat buitenlanders (igg van de opleidingen die ik weet, denk aan 2 of 3 oid meestal, tenzij je de paardenopleiding doet dat zit vol met duitsers).
Ik zelf zou de school niet echt aanraden tenzij je echt graag achter je eigen dingen aan wil en je opleiding niet ergens anders te doen is. Het is wel te doen, maar heel fijn is het niet.
Succes met je keuzequote:Op dinsdag 16 september 2008 08:58 schreef bitterend het volgende:
[..]
zo!
dat is nog eens wat...ik ben wel gewent om te zeuren voor die dingen die ik voor mekaar wil krijgen (werk ervaring, privee) fijn is het niet tuurlijk maar je wordt er goed in
Ik ben zo lang niet op school geweest dat ik helemaal niet meer weet hoe en wat, idd de opleiding is ook bij InHolland te volgen dus even die 2 vergelijken...
engels zou niet een probleem zijn aanzien NL is ook niet mijn moeder taal :p
bedankt voor je reactie!! goed om te lezen!!
Haha ja tsja! Het kan er best gezellig zijn hoor! Vanavond feestje inde Woeste.. Weet niet of ik ga, maar oke..quote:Op woensdag 17 september 2008 14:30 schreef leolinedance het volgende:
Ik was in de Bunker gisteren. Buiten het goedkope bier is het best een ballentent eigenlijk
haha, maar wel gezellig mits genoeg alcoholquote:Op woensdag 17 september 2008 14:30 schreef leolinedance het volgende:
Ik was in de Bunker gisteren. Buiten het goedkope bier is het best een ballentent eigenlijk
Haha ja, feestje zelf maken! ;Pquote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Blik het volgende:
[..]
haha, maar wel gezellig mits genoeg alcohol
Inderdaad!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:47 schreef Vork het volgende:
Met de juiste mensen en bier is er overal wel een feest van te maken.
Gefeliciteerd! Heel mooiquote:Op donderdag 18 september 2008 08:41 schreef Blik het volgende:
Ik heb gisteren een definitieve deadline gemaakt voor mijn afstuderen. Ik moet 1 december klaar zijn omdat ik dan begin met een baan
joepie!!
Ik heb/had geen idee, ik ben al maanden niet meer in Wageningen geweest.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:35 schreef Reflectionne het volgende:
Inderdaad!
Zijn er nog leuke feestjes vanavodn??
Ik heb vorig jaar een biertje met Balkenende in het Forum gedronken (tijdens de opening)quote:
quote:
Veel leuker dan dat hij lijkt op tv. Zeker een half uur mee staan lullen daar, gewoon een normale vent eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef Reflectionne het volgende:
Wat een opscheppers hier zeg![]()
Ik heb nog nooit met een belangrijk iemand bier gedronken! Al hoef ik dat ook niet eens speciaal :p
Hoe was Balkende?
Jr. Consultant bij afdeling Supply Chain Management bij Accenturequote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heel mooiWat voor werk ga je doen??
En Casp. mooi dat het wel bevalt tot nu toe!
Een TV show die niet uitgezonden gaat worden..wat gaat er dan mee gebeuren? Beetje een raar verhaal, vind je niet? Maar nee, ik kan je niet verder helpen. Het is ook niet echt normaal om dat op school te doen he.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef TVshow het volgende:
Even iets compleet anders, maar heeft iemand van jullie of iemand die jullie kennen sex gehad op school met een medeleerling of met een lerares/leraar? Ik ben namelijk bezig met het opzetten van een TVshow die uiteindelijk niet zal worden uitgezonden maar het is wel belangrijk dat iemand zich voor max 10 vragen opoffert.
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |