Met polsbandje elke camping op? 2 jaar terug had ik toch echt een bandje waarop duidelijk een B was aangegeven. Of had iedereen dat bandje? Dat weet ik niet eens meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met polsbandje kun je sowieso elke camping op, dus als ze moeilijk doen gewoon bij andere camping polsbandje halen en dan camping A oplopen.
dat is elk jaar zo dat er je campingnummer opstaat..maar ze gaan echt niet elk bandje zo duidelijk controleren hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:50 schreef Kinz het volgende:
[..]
Met polsbandje elke camping op? 2 jaar terug had ik toch echt een bandje waarop duidelijk een B was aangegeven. Of had iedereen dat bandje? Dat weet ik niet eens meer
Dark_Angelus, bedankt iig voor je toelichting. Ik ga het gewoon daar bekijken. Wellicht kunnen die gasten vrij krijgen vrijdag en gaan we gewoon met z'n allen tegelijk
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:50 schreef Numbie het volgende:
Iemand hier ook backstage ervaringen? Vanuit m'n werk zou het mogelijk moeten zijn om daar te kunnen komen, maar vroeg me gewoon af of er hier mensen misschien wel wilde backstageverhalen hebben...
Hoorde bvb. dat vorig jaar miss Drunkst (Kirsten Dunst) Johnny Borrell vergezelde, en dat ze compleet stoned was de hele tijd... lol.
Ja dat klopt ook, maar je kan daarmee ook naar camping A. Dat stond vorig jaar tenminste op de site, kan het nu niet vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:50 schreef Kinz het volgende:
[..]
Met polsbandje elke camping op? 2 jaar terug had ik toch echt een bandje waarop duidelijk een B was aangegeven. Of had iedereen dat bandje? Dat weet ik niet eens meer
Hmmm, het is toch echt nog nooit een probleem geweest om met een bandje van de ene camping naar de andere te gaan...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:12 schreef chansadres het volgende:
Ik werkte vorig jaar security en daar werd duidelijk gezegd dat mensen van verschillende campings niet naar de andere mochten. Echter het valt niet te controleren als ze allemaal ineens op komen dagen na het laatste concert. Dan word er gewoon gekeken als hij gedragen word. Wanneer het rustiger is, word er wat strenger gekeken.
Ik weet echt 100% zeker dat er vorig jaar op de site iets anders stond...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:12 schreef chansadres het volgende:
Ik werkte vorig jaar security en daar werd duidelijk gezegd dat mensen van verschillende campings niet naar de andere mochten. Echter het valt niet te controleren als ze allemaal ineens op komen dagen na het laatste concert. Dan word er gewoon gekeken als hij gedragen word. Wanneer het rustiger is, word er wat strenger gekeken.
Dus je moest ze allemaal opeten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:18 schreef chansadres het volgende:
Sja, wij moesten ook boterhammen controleren op drugs. Mij verbaasd niks meer!
papa en mama lief aankijken en ze vrijdag terugbetalenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe balen van die mensen die afhankelijk zijn van hun stufi
wel meer dan één keer volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb ik toen bij jou in je nek gezeten?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
* Sack_Blabbath heeft ook maar kaartje gehaald.
Maar ik sluit niet uit dat ik die weer weg doe als RATM nog een los optreden geeft.
Alleen maar omdat we dan festival newbies over de hekken kunnen jonassen,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
JIJ op Pinkpop
![]()
mompelt iets over wonderen en de wereld![]()
1 woord: Rage Against The Machinequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
JIJ op Pinkpop
![]()
mompelt iets over wonderen en de wereld![]()
En datquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alleen maar omdat we dan festival newbies over de hekken kunnen jonassen,
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1 woord: Rage Against The Machine RATM
Dat is geen woord, dat is een afkorting.quote:
Nee Rage Against The Machine is een woordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is geen woord, dat is een afkorting.
¤8,95quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:10 schreef Even het volgende:
[..]
Nee Rage Against The Machine is een woord![]()
Dat is een naam
1 woord? Jij doet de Pabo?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1 woord: Rage Against The Machine
Ja helaas hebben ze de roskilde traditie hier ingevoerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:51 schreef peaceman het volgende:
Hebben jullie de newbies al verteld over de verplichte Naked Run?
Ja, en uiteraard maken we foto's, filmpjes en verspreiden die over het net. Waarna je ingewijd bent in de festivalwereldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:07 schreef Arnoutvanh het volgende:
Duss... Dat word nakend rondhollen over het festivalterrein met al mijn medenewbies![]()
met de nadruk op wereldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, en uiteraard maken we foto's, filmpjes en verspreiden die over het net. Waarna je ingewijd bent in de festivalwereld
wat, FF op Lowlands??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja helaas hebben ze de roskilde traditie hier ingevoerd.
Ohja en nog even te reageren op een post ergens hierboven, Bloc Party & Franz Ferdinand niet.
FF wel op Lowlands.
Dat zou wel ontzettend vet zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens Mars Volta zou eventueel nog wel kunnen om in de geruchten molen te gaan.
03-06 Tilburg, Netherlands - 013 Music Hall
03-09 Brussels, Belgium - Ancienne Belgique
Maart in Europa, daarna richting USA tot begin Juni, daarna weer terug voor een festival tour?
Franz Ferdinand op Lowlandsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja en nog even te reageren op een post ergens hierboven, Bloc Party & Franz Ferdinand niet.
FF wel op Lowlands.
Naked run bij Danko Jones? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:54 schreef Arnoutvanh het volgende:
Naked run, is dat net zoiets als vorig jaar bij danko jones?
Hmmm, nee geen naked run maar wel nakende mensen op het podium destijdsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Naked run bij Danko Jones? Wat heb ik gemist?
Niet in de war met het optreden van Iggy Pop?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
Hmmm, nee geen naked run maar wel nakende mensen op het podium destijds
En om die reden moet je dus meedoen aan de NR!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:35 schreef Arnoutvanh het volgende:
Stik, je hebt gelijk! wat ben ik ook een n00b
Mijn vrij is ook goed gekeurdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Zoooo, vrij gevraagd op 't werk voor zowel Pinkpop als Werchter. Lowlands doe ik volgende week wel.
D_A je hebt nog niets gezegd over mijn toevoeg top 3!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
FF wel op Lowlands.
Ze kunnen alle 3, en ik acht de kans voor ze alle drie grootquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:46 schreef Operc het volgende:
[..]
D_A je hebt nog niets gezegd over mijn toevoeg top 3!
Offspring/Alanis Morissette/Jimmy Eat World?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |