Opzet van het spelquote:Beste wielervrienden en vriendinnen!
Daar zijn we weer, ongeveer twee weken voor de eerste koers die er voor de Wielerprono 2008 toe doet: Omloop het volk.
De prono is alweer aanbeland in haar vierde seizoen. Eerdere seizoenen gingen gepaard met veel inzet, strijd en spanning. En daar hopen we dit jaar weer op. Ik heb het over we, omdat vaste-deelnemer hetsjhokleek mij dit jaar vergezeld bij de organisatie. Samen met hem ga ik het Wielerpronoseizoen in goede banen leiden.
Aan het concept wijzigen we niets. Verder mag iedereen mee doen, later instappen is ook prima. Bij beide opties: zorg wel dat je zoveel mogelijk invult, hou het topic goed in de gaten en knoop de deadlines in de oren! Ontstaan er problemen, dan proberen we samen met jullie een oplossing te vinden, maar we hebben wel het laatste woord.
Succes en veel plezier!
Doet gezellig hetzelfdequote:Op maandag 18 februari 2008 11:46 schreef 4-elements het volgende:
*plakt een nummer op zijn truitje*
Ik ben er stil van.quote:De Hall of fame![]()
Winnaar 2005: -Vaduz- (voor BVO en lNRH)
Winnaar 2006: komrad (voor BVO en Lortnoc)
Winnaar 2007: BVO en borisz (voor Ambrosius)
Typisch Bruce, altijd oneven.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:12 schreef Bruce117 het volgende:
*Positie 5 in eindrangschikking vast reserveert.
Jammer alleen dat de eerste naam al niet aan de start komtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef ScottTracy het volgende:
De startlijst is zelfs al helemaal compleet: klik
Pozzato niet? Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:28 schreef -skippybal- het volgende:
Jammer alleen dat de eerste naam al niet aan de start komt
Yes, stond ook al in de openingspost. Succes allen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi, zaterdag gaat het circus dus weer van start hier met de Omloop het Volk/Gent-Gent.
Startschot valt om 11.30 en dat lijkt me ook een prima tijd tot waar je je top-5 kan posten?
Wielerprono #10. Met borisz en BVO in de kampioenstrui!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:05 schreef oxylus11 het volgende:
heeft iemand de wielerprono uitslag van vorig seizoen nog?
Laat ik even sportief melden dat Gusev even niet koerst na een gebroken sleutelbeen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:15 schreef Sjiznit het volgende:
Nou laat ik er ook weer bijzijn bij de start van het seizoen:
Omloop 't Volk
1 Bram Tankink
2 Paolo Bettini
3 Maarten Tjallingii
4 Vladimir Gusev
5 Sven Krauss, mijn adoptierenner van afgelopen tour gaat doorbreken!
Thxquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Pozzato moet je even schrappen Targa...
ik heb het gewoon maar gewijzigd nu gusev niet mee blijkt te doen, moet ik dat in de toekomst nog melden of kijk je alle lijstjes pas na de uitslag na?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:30 schreef thettes het volgende:
1 Philippe Gilbert
2 Bernhard Eisel
3 J.A. Flecha
4 Tom Boonen
5 Fabian Cancellara
Als je je bericht nog kunt wijzigen dan doe dat maar. Kan dat niet dan plaats maar een nieuwe top 5. Nakijken gebeurt achteraf, we checken niet alle lijstjes voor de start.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef thettes het volgende:
[..]
ik heb het gewoon maar gewijzigd nu gusev niet mee blijkt te doen, moet ik dat in de toekomst nog melden of kijk je alle lijstjes pas na de uitslag na?
Aardigquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:25 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Laat ik even sportief melden dat Gusev even niet koerst na een gebroken sleutelbeen.
hetzelfde hier, vorig jaar Boonen vaak op 1 gezet en dat kostte me nogal wat puntenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef Tommeke het volgende:
Ik twijfel eigenlijk zo tussen Gilbert en Boonen op 1
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:49 schreef Gitanki het volgende:
Mijn eerste tombolaprono, ben benieuwd of het wat oplevert:
01. Markus Burghardt
02. Stijn Devolder
03. Marcel Sieberg
04. Phillipe Gilbert
05. Olaf Pollack
Erg veel ja, maar even afwachten hoeveel er straks zijn in Lombardijequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
35 lijstjes al.
Ik zal mn best doen het bij te houdenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Erg veel ja, maar even afwachten hoeveel er straks zijn in Lombardije
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Omloop het Volk
1. Philippe Gilbert
2. Nick Nuyens
3. Tom Boonen
4. Marcus Burghardt Maarten Tjallingii
5. Juan Antonio Flecha
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
48 lijstjes als ik het wel heb.
Het blijkt wel weer dat mijn voorspel talent weer ver te zoeken isquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef franklop het volgende:
Omloop het volk:
1: NUYENS Nick
2: LANGEVELD Sebastian
3: BOONEN Tom
4: O'GRADY Stuart
5: BURGHARDT Marcus
Ik zie nu dat ik 2 maal Gilbert in mijn lijstje hadquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:46 schreef Fides het volgende:
Ik debuteer en zal proberen zo vaak mogelijk mee te doen:)
1. Cancellara
2. Boonen
3. Gilbert
4. Burghardt
5. Gilbert
Die van mij ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer dat mijn voorspel talent weer ver te zoeken is
Ik had er ook vijf. Nuyens op twee goed staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:53 schreef bjarki het volgende:
1. Fabian Cancellara
2. Nick Nuyens
3. Frederik Willems
4. Marcus Burghardt
5. Gert Steegmans
ik keek vannacht nog om 5.15 nog even de beelden op de VRT en ik dacht, verrek ik heb er best een paar goedquote:
Zijn dit geen 10 punten?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef mesecina het volgende:
1. Philippe Gilbert
2. Fabian Cancellara
3. Leif Hoste
4. Nick Nuyens
5. Sebastien Chavanel
Zul je zien dat teams zich vlak voor de start terugtrekkenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:41 schreef rubbereend het volgende:
de volgende prono zal een lastige worden met al dat ge-ouwe-hoer tussen de ASO en de UCI
Met een beetje pech kan ik op geen ander moment meer posten ... deze dan maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Lang wachten is inderdaad slim.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien kunnen degenen die tégen schrapping zijn, een parallel prono-circuit starten.
Dan kun je dan toch alsnog cancellen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:22 schreef franklop het volgende:
Doe maar een cancel.
Onmogelijk om een prono te doen, terwijl blijkt dat een dag later geen 1 ploeg meedoet ofzo.
Iedereen start gewoon hoor:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De flexibiliteit is door de grote groep deelnemers niet groot, dus ik cancel deze ronde. Ook al is P-N een mooie ronde. Ik wil de pronovreugde graag vasthouden en niet hebben dat serieuze deelnemers de dupe zijn door dit wielergezeik en onnodige achterstand oplopen. De invultijd wordt tekort zo. Een alternatief kan er nog wel komen als PN eenmaal begonnen is.
*eens is*quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar hadden ze maar eerder mee moeten komen, uit ervaring weet ik dat als ik de koers er nu niet uitgooi rond de 20/23 lijstjes binnenkomen en dat is veel te weinig.
Ik heb het er met hetsjho nog wel over, welk alternatief het beste in de schema past.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan eventueel later nog ergens een etappewedstrijd toevoegen. De Ronde van het Baskenland of de Vierdaagse van Duinkerken. Het Internationaal Wegcriterium of de Settimana Coppi-Bartali. Zoiets.
Geen winnaar?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:25 schreef IJsVogel het volgende:
Ik heb geen idee wie er gaan starten maar ik ga een ruime week weg, dus bij deze
Tirreno-Adriatico
1
2 Riccardo Riccò
3 Vladimir Efimkin
4 Andy Schleck
5 Janez Brajkovič
Lees even IETS terug, Parijs-Nice telt niet mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:46 schreef maril het volgende:
Hoop dat ik niet te laat ben.
1 SCHLECK Frank
2 CUNEGO Damiano
3 EVANS Cade
4 GESINK Robert
5 SCHUMACHER Stefan
Okè, maar hij gaat wel door.heb het geëditquote:Op zondag 9 maart 2008 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees even IETS terug, Parijs-Nice telt niet mee.
We doen geen prono voor Parijs - Nice!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:31 schreef komrad het volgende:
ik kan geen startlijst vinden (ook niet op de site van de gazetta) dus pure gok:
1. Evans
2.Schumacher
3. Schleck (F)
4.Rebellin
5. Sastre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:37 schreef Gitanki het volgende:
[..]
We doen geen prono voor Parijs - Nice!best lullig, aangezien ik dan geen prono in kan dienen voor de tirrenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Haha, de prono van P-N werd op vrijdag afgelast, terwijl hier nu nog niet eens een fatsoenlijke deelnemerslijst van te vinden isquote:Op maandag 10 maart 2008 15:55 schreef Gitanki het volgende:
Zelfs op de site van de gazzetta is er nog geen starlijst.
(Bij Cyclingstartlist staan wel wat namen maar is verre van compleet).
Komt goed uit. Hele weekend geen internet gehad en door al dat gedoe eigenlijk niet eens de behoefte gehad om een prono in te vullen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De flexibiliteit is door de grote groep deelnemers niet groot, dus ik cancel deze ronde. Ook al is P-N een mooie ronde. Ik wil de pronovreugde graag vasthouden en niet hebben dat serieuze deelnemers de dupe zijn door dit wielergezeik en onnodige achterstand oplopen. De invultijd wordt tekort zo. Een alternatief kan er nog wel komen als PN eenmaal begonnen is.
Het zit niet mee zeg, gelukkig is het nu doordeweeks.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haha, de prono van P-N werd op vrijdag afgelast, terwijl hier nu nog niet eens een fatsoenlijke deelnemerslijst van te vinden is
Dank!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
prono methodmich, om 7.58 uur vanmorgen per mail ontvangen:
1 Riccardo Ricco
2 Andy Schleck
3 Vladimir Karpets
4 Marzio Bruseghin
5 Tadej Valjavec
Parijs Nice hebben we geschrapt omdat pas kort voor de start een definitieve startlijst er was ivm de ruzie tussen de UCI en de ASO dus die heb je niet gemist.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ook, echt een drama. Ook P-N al.
Wordt:quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
MSR:
1. Freire
2. Hushovd
3. Pozzato
4. Petacchi
5. Bennati
versie 2.0:quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:20 schreef rubbereend het volgende:
M-S versie 1.0
1. Freire
2. Boonen
3. Cancellara
4. Pozzato
5. Bennati
doe toch maar:quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef placebeau het volgende:
1 freire
2 steegmans
3 chicchi
4 pozzato
5 gilbert
doe toch maar:quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:07 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Milaan - San Remo
1. Bettini
2. Petacchi
3. Freire
4. Boonen
5. Zabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |