Tips? Truuks? Ik wil alles weten ...
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 15:27 schreef Doopey het volgende:
Hebt trouwens overal MacDonalds of Pizza Hut zitten. Tevens ook een TGI Friday's restaurant.
quote:Inderdaad.
Op vrijdag 01 maart 2002 16:14 schreef Hik het volgende:[..]
quote:ok, bedankt ... ik zal eens gaan rondkijken in het oude centrum, volgens mij is daar genoeg te doen, wat ik zo ook om me heen hoor
Op vrijdag 01 maart 2002 15:27 schreef Doopey het volgende:
Stockholm is een mooie stad.
Vooral het Old Town gedeelte moet je niet missen.
Je kunt naar het stadhuis gaan, kunt dan in de toren helemaal naar boven via de trap en dan heb je een overzicht over zo'n beetje heel 't centrum van Stockholm en de Old Town.
Bij MedBorgerplatzen of zoiets heb je een goede bioscoop. Tevens zit daar in de buurt een best wel gezellige kroeg genaamd de Groene Jager, maar dan in 't Zweeds uiteraard.
Kunt ook een boottochtje doen, Stockholm bestaat uit 7 eilanden.
Hebt trouwens overal MacDonalds of Pizza Hut zitten. Tevens ook een TGI Friday's restaurant.
ben je wel eens naar het ijshockey geweest?
quote:Valt best mee hoor. Eergisteren in Lund nog een lekkere fles Merlot gekocht voor 49 SEK
Op vrijdag 1 maart 2002 16:34 schreef Lucille het volgende:
Ik weet wel hoe duur het in Zweden is. Maar in de Lonely Planet staan toch wel adresjes waar je beter eten kan halen voor niet veel meer dan bij de McDonalds. Bovendien is alcohol zowiezo iets dat je in Scandinavie niet goedkoop kan kopen.
Is een kleine 5 Euro.
Edit: anderhalve maand geleden ben ik nog in Stockholm geweest.
Binnen enkele maanden ga ik terug
[Dit bericht is gewijzigd door neok op 09-03-2003 22:15]
Ben er ook naar dat 'Astrid Lindgren-gebeuren' geweest, een soort "carnaval-ride (efteling)" langs de sprookjes van Astrid Lindgren, een groot natuurpark met o.a. oude Zweedse huizen, dat was allemaal in of vlakbij Stockholm, inderdaad ook naar de Mac geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |