Ja maar ik bedoelde met het dakterras!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:46 schreef Skaai het volgende:
Eerst de puntjes op de i zetten. Vloertje afwerken (plintjes, profieltjes. Arme Kenny is geveld door rugklachten dus die kon afgelopen week niet veel uitvoeren), gordijntjes hangen (zijn in bestelling) rolgordijn in mijn kamer ophangen, trappetjes voor poessies regelen. Financieel gezien doen we nu geen grote uitgaven meer, ik wil eerst inkomen hebben (begin ik volgende week mee!) en dan sparen voor in ieder geval nieuwe meubels in mijn eigen kamer. Mijn bed is wel tof maar ik heb eenbeuken
dressoir en een
beuken
linnenkast. Ik ben er nu heel blij mee, wat ik heb neem ik mee enzo. Maar het is niet meer mijn smaak (het was ooit van mijn zus
) dus daar gaat verandering in komen.
Morgen maak ik even foto's van hoe het er nu uitziet. En ik heb vorige week heeeeeeerlijk in bad gezeten. Met Lush
. Dat is even 2 jaar geleden zeg
.
En een schutting of iets dergelijks, of laten jullie het gewoon open?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:.
.
Nog niet veel, als er geld is komen er leuke bankjes en plantjes..
Dat dan weer welquote:
Bij alle buren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:13 schreef Skaai het volgende:
Nee geen schutting. Gewoon open, we hebben niks te verbergen en voor privacy doen we de rolgordijnen naar beneden
.
Thank god voor gesloten portiekenquote:
En toen liet ze de afwas voor jou staan.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:48 schreef saroanda het volgende:
gneh gneh, handig he? Zo'n grote zus die op zondag moet werken
Nee hoor, die heb ik gedaanquote:Op maandag 17 maart 2008 00:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toen liet ze de afwas voor jou staan.
Links onderin de foto diequote:Op maandag 17 maart 2008 12:21 schreef Charisma het volgende:
leuk al die cadootjes![]()
en waar ziet iemand spoken ???
ik zie nietsquote:Op maandag 17 maart 2008 18:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Links onderin de foto dieTimbob
laat zien zijn twee schimmen (familie) zichtbaar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |