Gisteren heb ik de 'computerhoekmuur' opnieuw een lik wit gegeven, nog zie je vlekken maar we vinden het goed zo

. Bed van mijn zus zit in elkaar, de nieuwe wc bril ligt (ik moest en zou een nieuwe, het is vast psychisch maar ik wil dat ewoon nieuw/schoon hebben

) en de kroonluchter hangt in het toilet :I. Idee gejat van de Essent reclame, alleen is mijn kroonluchter mooier

.
Vandaag zijn Vito en Bijoux (katten van mijn zus) overgebracht. Vito was zo boos dat ie in de reismand moest, echt zielig

. Bijoux moest continu miauwen in de auto, en die rende eerst heel zenuwachtig door het appartement. Vito vindt de huiskamer maar eng wat die is zo groot. Tot 3 uur geleden, toen waren ze zo ontzettend lief en veel meer ontspannen. De hele tijd met ons knuffelen en overal op springen. Ze hebben de kattenbak allebei al gevonden, de eethoek trouwens ook

.
De prachtige bijkeuken

hebben we met een restje verf van mijn zus haar kamer gekwast, om het een wat vrolijker tintje te geven:
![]()
Bijoux heeft de kattenbak al gevonden

![]()
En ze houdt ook van douchen

![]()
Vito in de kamer van Sandra (zus). Omdat haar/hun geur in d'r spullen zit kwamen ze toch telkens terug in haar kamer. De schat was zo bangig, gelukkig gaat het nu wat beter

.
![]()
Vitopoes in de vensterbank.
![]()
Laminaatvloertje in de gang :yay
![]()
En mijn kekke goedkope Knubbig

lampje. Puik he