abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2008 @ 13:53:52 #101
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56813860
quote:
Kan je toch zien die RAT heeft helemaal niet gewonnen maar onbeslist,maar de FEBO weet het beter
pi_56813877
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:49 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ben ik dan de enige (of althans een van de weinigen) die vind dat Brian wel een stoere jongen is? Ben verder ook niet zo'n Brian-fan, maar een wedstrijdje vechten tegen een onbekende, in een zaal met 500+ mensen...

Natuurlijk krijgt hij een beker. Die krijgt iedere deelnemer, en terecht. Dat is de beloning voor de opoffering die je maakt. Wekenlang trainen en dan hoofd vooruit de ring in (zonder bescherming, mind you). Yuri heeft ook een beker gekregen, nu beter?

'In het heetst van de strijd' vergeten dat je niet tegen je tegenstander mag schoppen als hij op de grond ligt. Vind ik heul niet gek. Wie heeft er weleens gevochten? Dan denk je niet meer na.

Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar Hulde aan Brian. Ik vind het stoer.

Nu weer over tot de orde van de dag. Wat is die Brian toch een lul.

edit: riri en ik zijn het eens. Nog een unicum!
+1
Het is naar maar waar.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_56813885
quote:

[..]

Ben ik dan de enige (of althans een van de weinigen) die vind dat Brian wel een stoere jongen is? Ben verder ook niet zo'n Brian-fan, maar een wedstrijdje vechten tegen een onbekende, in een zaal met 500+ mensen...

Natuurlijk krijgt hij een beker. Die krijgt iedere deelnemer, en terecht. Dat is de beloning voor de opoffering die je maakt. Wekenlang trainen en dan hoofd vooruit de ring in (zonder bescherming, mind you). Yuri heeft ook een beker gekregen, nu beter?

'In het heetst van de strijd' vergeten dat je niet tegen je tegenstander mag schoppen als hij op de grond ligt. Vind ik heul niet gek. Wie heeft er weleens gevochten? Dan denk je niet meer na.

Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar Hulde aan Brian. Ik vind het stoer.

Vind het knap dat hij meedeed,maar hij verpest het weer op zijn laffe manier.De febo is harstikke druk om hem maar in het goede daglicht te zetten en elke keer verpest hij het zelf.
pi_56813893
Roesje moet zn haartjes kammen van Palma en zich opfrissen, hij moet ook normale schoenen aan, geen gympjes.
  maandag 18 februari 2008 @ 13:56:01 #105
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56813916
quote:

[..]

Het is zeker stoer dat hij in de ring is gegaan, wat ik wel jammer vind is dat hij zich moreel de overwinnaar voelt, tegen iemand die zwakker is, en dat dat zo was mag duidelijk zijn als je na 30 seconden iemand aan het canvas krijgt (dat natrappen even buiten beschouwing), vechten en dan heel trots zijn vind ik niet echt stoer.
Laat het hem nog eens proberen tegen iemand die zijn 1e gevecht ook heeft gewonnen en daarna kunnen we pas zien uit wat voor hout hij is gesneden.
Dit was een mis-match qua kracht, als hij wint na een gelijkwaardig gevecht kan hij pas trots zijn.
be nice or go away
pi_56813949
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Borga het volgende:

[..]

+1
Het is naar maar waar.
Hert ergste is wel dat Bwian net doet alsof hij op een correcte manier gewonnen heeft
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  maandag 18 februari 2008 @ 13:58:50 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56813980
quote:
[..]

Oh oh... daar gaat je reputatie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56813998
quote:

alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56814231
Amanda kan iets niet vinden.....vreemd
Hangplek voor vrije gedachten
pi_56814260
Ow shit...... mag Amanda nou Raspoetin knippen?
  maandag 18 februari 2008 @ 14:11:07 #111
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_56814261
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh oh... daar gaat je reputatie
Welke reputatie

En NU Nena weer terug die kooi in!
pi_56814276
Lieve, behulpzame Amanda, gaat het haar van de super gezellige Rus knippen
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 18 februari 2008 @ 14:11:50 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56814281
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welke reputatie

En NU Nena weer terug die kooi in!
Brian nog een keer schoppen...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 februari 2008 @ 14:13:26 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56814320
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:11 schreef Lobasca het volgende:
Lieve, behulpzame Amanda, gaat het haar van de super gezellige Rus knippen
Die knul moet wel een heel erg contract met Talpa hebben.. anders laat je Amanda toch niet aan je haar komen?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56814356
De scherpe schaar is kwijt, dan maar met een 2e keus schaar.
  maandag 18 februari 2008 @ 14:20:25 #116
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56814479
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:14 schreef mootie het volgende:
De scherpe schaar is kwijt, dan maar met een 2e keus schaar.
Ach meer dan coupe wanhoop zal het bij de Roes toch niet worden, die dunnen stijle haren is weinig mee te beginnen.
be nice or go away
  maandag 18 februari 2008 @ 14:21:23 #117
130755 Kinga
versier hier
pi_56814497
Amanda zit weer te rotzooien.
pi_56814558
Schaar is kwijt, dus nu met de botte schaar en het mes..... Succes roesje!
  maandag 18 februari 2008 @ 14:25:13 #119
130755 Kinga
versier hier
pi_56814569
Ze doet het dus met een huis tuin en keuken schaar nu
pi_56814581
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:21 schreef Kinga het volgende:
Amanda zit weer te rotzooien.
Die heeft echt 2 linker handen met knippen, ze doet maar wat..
pi_56814641
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die knul moet wel een heel erg contract met Talpa hebben.. anders laat je Amanda toch niet aan je haar komen?!
Eric en Rico hadden eerder deze week tegen hem gezegt (of d), dat 'ie een ander kapsel moest nemen. Misschien heeft hij nog te weinig tv-materiaal geleverd om een 'echte' kapper aan zijn knappie koppie te laten knippen.
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 18 februari 2008 @ 14:29:45 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56814658
quote:
13:50 "Iedereen vindt ons dom"

Christina noemt haar favoriete serie nog een keer, Simple Life, met Paris Hilton en Nichole Richie. "Keek je dat?", vraagt ze Amanda. "Natuurlijk, helemaal geweldig" antwoordt de jonge fashionista. "Iedereen vindt Paris zo dom, maar ze verdiend wel heel veel geld", is Christina's mening over de erfgename. "Iedereen vindt ons ook dom", mompelt Emin en het is duidelijk dat hij zich daar geen zorgen over maakt. "Het is belangrijk wat je zelf denkt, zoveel mensen zoveel meningen", adviseert de Amsterdamse hem. Wat een wijsheden allemaal op de maandag. Dan komt Palma alle zonaanbidders ruw verstoren. "Kom op, trek even wat leuks aan, iets kleurrijks. Het lijkt wel of je naar een begrafenis moet met die zwarte kleren", roept Palma naar Christina. "Ga even wat leuks doen, er zijn vijf mensen aanwezig en er gebeurt helemaal niets!" schreeuwt het hoofd huishouding door de tuin alsof het een kindercrèche is. Palma weet wel van wanten met het stelletje luie donders!
Paris is niet de enige die meer krijgt dan ze verdient...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 februari 2008 @ 14:36:40 #123
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56814784
Bij deze verklaar ik mezelf tot Brian balboa fan
Minds are like parachutes. They only function when open.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 14:39:41 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_56814865
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bij deze verklaar ik mezelf tot Brian balboa fan
Nog veel last van je hersenschudding zeker?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 18 februari 2008 @ 14:40:25 #125
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56814879
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nog veel last van je hersenschudding zeker?
Ja maar ik heb respect voor m omdat ie gewoon lekker mat.
Minds are like parachutes. They only function when open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')